sobota, 31 lipca 2010

Karteczka ślubna...

***
Dziś jedna z karteczek ślubnych z wykorzystaniem starych gazet.
Powstało ich jeszcze dwie ale czekają na wyschniecie i małe dodatki.
Ta powstała pierwsza.
***


***
A to mój nowy lampionowy nabytek w bieli ...
***
***
Dziś źle się czuje... nie żeby mnie coś bolało...czuję się po prostu źle psychicznie...
Z pewnego powodu.....
i z tego wszystkiego straciłam chęć tworzenia i pisania bloga...
...................................................................................................................
...a moją radością serca jest to co robię i to że mogę dzielić się z Wami Kochane
moją maleńką twórczością ...moim czasem...
***
...
...mam nadzieję jednak
ze przez ten czas nikogo z Was nie zawiodłam...
***
Pozdrawiam Was Kochane*

42 komentarze:

  1. nie smutaj Kochana:*
    kartka pięknie klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posyłam ciepłe fluidki!!!:* Co by Ci smutno nie było!:* Dobrze będzie zobaczysz:)

    A kartka śliczna:*
    Gazetkę maczasz w kawie i się potem prostuje???:) Czy jak?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpocznij, może głupia rada ale można odpocząć od wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdego czasami dopadają jakieś złe fluidy ale nie martw się pewnie niedługo wszystko wróci do normy, bo przecież to co sprawia, że czujemy się dobrze psychicznie to nasza pasja a TY ją kochana z pewnością masz!!!
    A karteczka CUDO:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka piękna! Wierzę, że to złe samopoczucie i brak chęci są tylko chwilowy i szybciutko wrócisz do formy :* Głowa do gory!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna kartka taka nieziemsko romantyczna :*
    a nowy nabytek pierwsza klasa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to jakaś epidemia? Najpierw Pejtoon, teraz Ty! Głowa do góry, masz tyle energii w sobie,że możesz nią zarażać innych. Chwila oddechu i... do przodu! A karteczka cudo!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawiodłaś, jesteś zawsze, kiedy tego potrzeba :) Wiem, że zawsze mogę tu zajrzeć i będziesz Ty i Twoja twórczość, codziennie tak samo piękna :) A pomysł z wykorzystaniem gazet też namiętnie eksploatuję, kocham poszarpane potuszowane gazety - w Twoim wydaniu wyszły przepiękne, a czym tuszowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, i dziękuję za podlinkowanie w pasku bocznym mojego drugiego candy :D Jesteś kochana!!! Mam nadzieję, że chandra Ci szybko minie - to co tworzysz jest piękne, nie rezygnuj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Och,Słonko!!!Piękna karteczka ,piękne wszystkie Twoje "wytworki" !nie smutaj sie już!!Najpierw Marta..teraz Ty..Tulę mocno:****

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ta pani się zawstydziła:)
    Nie myśl nawet o rezygnowaniu! Potrzebujemy Cię tu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. *Asica.P-miło.Biuziaczek!
    *Joasiunia-Kochana dziękuję.Gazetka jest tylko farbowana tuszami w brązach tymi zwykłymi,które uzywa się do stempli.
    Buziak!
    *Barbaratoja- dziekuję.Możeto rzeczywiście najlepsze rozwiązanie.
    *Sylwerado -dziękuję,tylko najgorzej jak ktoś chcę zniszczyć moją pasję...to naprawdę boli.I teraz albo pokazę,że się tym nie przejmuję albo stracę ją na zawsze jeśli się poddam tym słowom,które do mnie dotarły...
    *Kachasek-dziekuję pięknie. Buziaczki*
    *Pappu-miło,dziekuje.
    *Gosia S.-miło mi Gosiu,że jestes* Ach cięzko i tyle a w środku energi rzeczywiście dużo!
    *JaMajka-ślicznie ci Kochan dziękuję.Gazety poszarpane i pociągnięte zwykłym tuszem do stempl...Mam nadzieję,że wszysto minie szybko bo tworzyć chce...i szybko wrócę.Jestem rozdarta między tym aby zaprzestać blogowania a tym aby z Wami być.Trudno...mi...
    *Jaga-pięknie dziękuje.smutno mi i to bardzo...ktoś chce abym zrezygnował...
    *Myszka-ślicznie dziekuję.To miło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka bardzo klimatyczna! A na złe samopoczucie przesyłam gromadkę "bieszczadzkich aniołków" :))) z dużymi koszami uśmiechów i uścisków! Na mnie zawsze to działa, a nóż pomoże i Tobie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Peninko głowa do góry Nie pozwolimy Ci zniknąc.
    Jesteś nam wszystkim potrzebna.
    Karteczka cudo
    Słoneczko posyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. *Elwira-k-Kochana slicznie dziękuję.Uwielbiam Anioły a bieszczackie wszczególności...oby pomogły w tym załamaniu...Pozdrawiam!
    *Kasia-slicznie dziekuję kochana...to takie miłez Twojej strony..komuś po prostu nie podoba się moja twórczość...i chyba przy okazji mój blog...ech

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka cudowna :) Miodzio :) Też się muszę zabrać za zamówienie, ale chyba weny u mnie brak :(
    A lampion świetny :)
    Nie smuć się Słonko, jutro będzie lepszy dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje kartki zawsze mają ten fajny klimat :) Pocieszam i buziaki ślę... po burzy zawsze świeci słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylowa ,piękna karteczka! Peniniu kochana nie pozwalam się smucić i już :))) kilka dni temu miałam oczy jak piłeczki pingpongowe od płaczu ,ale ktoś mnie wyciągnął za uszy i jestem,uśmiecham się i piszę do Ciebie...chyba zasługujemy na oglądanie i podziwianie Twojego bloga, tu jest klimat i ciepło, buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  19. penionko - tworki sa sliczne :)
    a złymi komentarzami się nie przejmuj, nie wiem co prawda kto ani co ci powiedzial, ani nawet jakiej Twojej pasji to dotyczy, ale wiem że nieraz ludzie którzy sami nie maja głębszych zainteresowań krytykują tych, którzy potrafią poświęcać coś więcej niż tylko czas na rozwijanie swoich pasji. skoro sprawia Ci to radość - rób to dalej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne kartki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pozytywne wibracje również ode mnie!! piękna karteczka... i lampionik stylowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. *Alexandra-ślicznie dziękuję Kochna,miło mi*
    *Kiciula-pięknie dziękuję*
    *Lubewa-och pięknie dziekuję Kochana,za słowa wsparcia...tak tego dziś szczególnie gdzieś potrzebuję.Cieszę się,ze jesteś ze mną i za mną...chcę dalej tworzyć dla Was*
    *Paszczata-ślicznie dziękuę.Ach dziwne to wszystko...zawsze wydawało mi się,że nasze pascje twórcze powinny nas wszystkich łączyć i razem powinnśmy sobie pomagać i inspirować..prawda?Ach dziwne mysli do głowy mi dziś przychodzą. Dobrze, ze jesteś i piszeszdo mnie...to takie miłe.Buziaczki!
    *Anonimowy-miło,dziekuję i pozdrawiam!
    Anmiodzik-slicznie dziekuję*Pozdrawiam i dziekuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, co to za smuteczki...nostalgiczna kartka ...rozumiem, prześliczna...ale , że nie ma sensu tworzenie??? Że twoje blogowanie kogoś nie zadowala...NONSENS!
    Wszystko co tworzysz jest wspaniałe, ma swój urok, wkładasz w to tak wiele serca i TO przynosi Nam radość.
    W dodatku jesteś ciepłą, wrażliwą osobą. Kontakt z twoim słowem i twórczością jest niesamowicie miły.
    A niby skąd ta li czba obserwatorów??? I ta ilość komentarzy pod każdym postem???
    Trochę to wszystko bezładne , co napisałam...ale proszę, uśmiechnij się :)
    Nawet jeśli ktoś Ci sprawił przykrość...
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgoś, nie smutaj się tym, choć wiem, że trudno zrozumieć, że ktoś takim złośliwym być może. Ale wierz mi, kto jak nie ja (i Jamajka i Cynka...) wiemy dobrze, że w końcu taki brzydkomentator dostanie po łapkach... nie od Ciebie to od kogo innego. Mam nadzieję tylko, że u Ciebie to nie ta sama osoba. Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przykro mi,że ktokolwiek mógłby byc na tyle okrutny by cię zranic i zniechęcic do blogowania a tym bardziej tworzenia!Bądź silna i nie poddawaj się złemu nastrojowi po przeczutania uszczypliwych, złych komentarzy czy słów które mogły dotrzec do Ciebie w inny sposob. Złe, głupie i mściwe osoby znajdą się wszędzie, ale pamiętaj,że są osoby które zawsze wesprą cie slowem, dodadzą otuchy, którym podoba sie to co robisz i bardzo chcą byś nadal tu była.Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. oj piękna kartka, piękna....
    odganiam Twoje smuteczki, a sio.....
    oby ich powód znikał

    OdpowiedzUsuń
  27. *Mazmika-Kochana pięknie dziękuję za słowa wsparcia...to bardzo miłe Mazmiko czuć się potrzebną dla Was...dla Ciebie.
    *Mrouh-dziekuję Kochana.Miło,ze jesteś*
    Ściskam mocno...
    *ABily-dziękuję za piękne sława,to bardzo miłe.Wiem,że trafiają się takie osoby w każdym srodowisku...a japoprostu jestem czasem zasłaba aby się temu przeciwstawić.Moze najlepszym rozwiązniem będzie dalej prowadzić blog i tworzyć!
    *KonKata-ślicznie dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz cudny lampionik:0 też ostatnio szaleję za dodatkami w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Musisz się rozchmurzyć =] Masz nas...

    Pozdrawiam cieplutko i słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  30. *Barbara-dziękuję,mi też ostatnio właśnie podobają się biele.
    *Pest-ślicznie dziękuję.Buziaczek!

    OdpowiedzUsuń
  31. Peninko... doskonale Cię rozumiem. Dziś też mi źle, też czuję niechęć do wszystkiego... cóż można powiedzieć? Że jak jest źle, to trzeba się uśmiechnąć, bo z pewnością będzie lepiej... I choć trudno w to uwierzyć, życzę Ci drobnych momentów radości, które pozwolą wrócić do równowagi.
    Z uściskiem, Huma

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczka jest nad wyraz urocza, a i lampionik zachwyca tą swoją bielą, że tylko pozazdrościć...
    Co do smutku... gdyby nie on, nie docenialibyśmy radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu karteczka cudna !!!
    Chyba zapiszę się na kursik do Ciebie, strasznie chce mi się samej zrobić podobną karteczkę choć wiem że takiej mistrzyni jak Ty nie dogonię nigdy !!!

    Kochana kto Ci zrobił krzywdę ???
    Jakiś strasznie zły człowiek !!!

    Mocno przytulam i 1000 buziaków posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, hej! co to za smutaski? Taka Duszyczka nie może być nieszczęśliwa z żadnego powodu! Kochana - dołki się zdarzają, dzięki nim wychodzimy na powierzchnię silniejsi, dlatego wiem, że i Ty poczujesz w końcu więcej siły, żeby jeszcze więcej tworzyć - i dla nas, miłosniczek Twojego uroczego bloga - ale przede wszystkim dla siebie, widać, że cała tym żyjesz, to Twoja wielka pasja - a chwilowe załamanie na pewno nie wpłynie na nic niekorzystnie! Tak więc - trąba do góry, Słoneczko! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna, klimatyczna kartka! Mam nadzieję, że już nastrój trochę lepszy. Miło mi, że zajrzałaś do mnie na bloga i bierzesz udział w zabawie. z przyjemnoscią dołączę się do kolejki po cukierki u Ciebie, pozdrawiam serdecznie, Karmeleiro

    OdpowiedzUsuń
  36. *Huma-och Kochan też Cię mocno przytulam myślami jestem* Dziekuję za dobre słowa. Buziaczki posyłam*
    *Szara-ślicznie Ci dziękuję.Pozdrawiam pięknie:)
    *Kaprys-Kochana dziękuję,że jesteś.Oczywiscie jeśli tylko chcesz mogę Cię nauczyć i pokazać jak zrobić takie karteczki:)służę pomocą zawsze:)Już mi trochę lepiej!Wracam do siebie*
    *Miejsce Sympatycznych Klimatów...-ślicznie dziękuję,miło,zejesteś i mnie odwiedzasz.Pozdrawiam serdezcnie.
    *Karmeleiro -bardzo mimiło,ślicznie dziękuję i pozdrawiam.Tak już lepsze samopoczucie*...Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czyli wychodzisz na powierzchnię - widzisz, jakie to fajne uczucie? A jak nabierzesz pędu = to dopiero nam pokażesz, na co Cię stać! Ja czekam z niecierpliwością ;)

    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello there! I know thiѕ is kinԁa off topiс
    but I was ωоndеrіng which blog platfoгm are yοu using for this site?
    I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had іsѕues
    with hackerѕ and I'm looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

    Also visit my homepage ... get bigger

    OdpowiedzUsuń
  39. When I initially commenteԁ I clickеd the "Notify me when new comments are added" checkbox anԁ nοw еach time a comment
    is aԁԁed Ι gеt fouг emаils
    ωith thе samе сomment. ӏs theге any
    way уοu can rеmove me from that seгνice?

    Appгесiate it!

    Hеre is my wеb ѕіte storage warehouse solihull

    OdpowiedzUsuń
  40. When Ι іnіtially commеnteԁ I cliсked thе
    "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a сommеnt is aԁded I get three emails with the sаme comment.
    Is therе anу way уou сan remove pеople fгom that sеrvice?
    Many thanks!

    Mу blog post - colonic birmingham

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello, I think уouг site might be having browѕег
    compatibility issueѕ. When I look аt yоur blog in Іe, іt looks fine but when opening іn Internet Εxploreг, it has
    ѕome overlарping. Ι just wanted to givе you a quick
    heads up! Other then that, veгy gоod blοg!


    mу web blog next page

    OdpowiedzUsuń
  42. My сoder is trying to persuadе me to move to .

    net from PHP. ӏ have аlways disliκeԁ
    the iԁea becauѕе of the expensеs.
    But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on
    а number of wеbsites for аbout a yеar and am worrіed about switching to аnother рlаtform.
    I have hеarԁ fаntаstic things about blogengіne.

    net. Is theгe а ωay I can transfer all my wordpresѕ cοntеnt into it?
    Anу κind of help would be reаlly apρreciated!


    Feel free to surf to my web page; get bigger boobs

    OdpowiedzUsuń