czwartek, 22 lipca 2010

Odpoczywam od dziś...

Cieszę się bo dziś rozpoczełam pierwszy dzień urlopu:)
I mam wolne przez dziesięć dni...
a potem muszę wrócić do pracy na tydzień
i znów na urlop...w tym roku taki wymieszny.
Raczej nigdzie nie wyjedziemy z Miskim bo musimy w tym roku
pozałatwiać mmóstwo spraw i czeka nas dużo pracy na działce.
Ale taki odpoczynek "czynny"może być tez fajny:)
***
Upał u nas doskwiera...okrótnie.
Więc są momenty, ze nic sie człowiekowi niechce...
nie robiłby nic...tylko wylegiwał się w cieniu pod drzewkiem
z dobrą ksiązką :)
Tak dobrze jednak nie ma...
cały dzień biegałam tu i tam w samo południe
a potem jeszcze chciało mi się pojechać na trening capoeira :)
Co w tej mojej głowie siedzi? :)
***
A i dziś kolejny raz przekonałam się...ze nie wszyscy są mili...
w mojej bliskiej społeczności.
Dlaczego tak jest?
Dlaczego ludzimo przeszkadzają dobre rzeczy, pozytywne sprawy?
Nie rozumiem pewnych zachowań i nigdy nie zrozumiem.
Chyba jestem inna...
***
Kolejny notesik wyszedł mi kilka dni temu...taki prosty:)
Muszę wymyśleć jakieś inne motywy,
bo juz Was zanudzam:)
***


***

Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze:)Miło, że jesteście:)

34 komentarze:

  1. ślicznie!!
    udanego urlopu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. *Asica.p- ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny notesik:)
    Udanego urlopu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy! zanudzaj, zanudzaj, a co tam, lubimy to:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej-Peninio...
    Notesik bardzo zgrabniutki,sliczny kolorystycznie a motywik-wcale nie nudny.W kazdym razie mnie sie jeszcze nie znudzilo podziwianie tych przedwojennych,pozolklych fotografii,jako scrapbookingowy motyw przewodni,zwlaszcza w Twoim wykonaniu.
    U nas upal troche odpuscil i nawet wczoraj w nocy padalo.Wreszcie jest czym oddychac i mozna troche sie ruszyc,aby poznac kolejne,ciekawe miejsca w Danii.
    Tez na razie nigdzie nie wyjezdzam-poza tym do soboty jest jeszcze u mnie moja Corcia.
    Pozniej-w sierpniu,ktory jest w Danii najcieplejszym miesiacem-znow wyjade do mojego ukochanego Skagen.
    Zauwazylam-zatroskalas sie nieco...heh...ludzie naprawde sa rozni...kwadratowi...podluzni:-)
    A TY badz zawsze Soba i rob to,co kochasz najbardziej.Inni,wraz z ich 'wybrykami' to tylko przejsciowe dodatki:-)
    Pozdrawiam slonecznie-psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  6. *Joasia-pięknie dziękuję:)
    *Gosia.S-pięknie dziękuję:)Miło:)
    *Psianka-ślicznie dziękuję za dobre słowa i miło,że jeszcze się nie znudziałaś moimi pracam:)To wspaniale,że u Was upał trochę odpuścił...u nas też by się przydało bo nie ma czym oddychać:)
    Tak, a co do ludzi to masz rację...wiem:)
    Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu głowa do góry !!!
    Wiesz, że ludzi nie zmienisz świata nie naprawisz !!!
    Ale może jutro przyjdzie do Ciebie miły Pan listonosz ....
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny notesik...urokliwy jak mawiała moja Babcia
    Ludzie dobrzy tez są ...głowa do góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. *Kaprys-dziekuję,tak wiem:)och czekam z niecierpliwością na pana listonosza:)Buziaczki:)
    *Malflu-ślicznie dziękuję.Tak wiem,są też dobrzy ludzie,wrażliwi.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notesik śliczny, jak zawsze :)
    Miłego urlopu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nic tylk prowadzić pamiętnik... a potem podarować go wnuczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Notesik śliczny, jak zwykle zresztą. A ludzie.....? Zawsze znajdą i mili i niemili blisko nas. Tak to już niestety jest. Najważniejsze co nauczyłam się w życiu to nie uzależniać się od ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny notesik. Kazdy inny i piekniejszy (o ile to mozliwe), wiec o nudzie nie ma mowy. Odpoczywam ile mozesz i milego urlopiku zycze!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. wow what a beautiful book, lovely details.
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  15. *Nimucha-ślicznie dziękuję:)
    *Miejsce Sympatycznych Klimatów...-och tak,piękny gest:)
    *Apuni-dziękuję bardzo:) Dobrze napisane.Pozdrawiam serdecznie:)
    *Kasik-ślicznie dziękuję:)Bardzo mi miło:)
    *Pia-thank You:)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczny notesik !!!
    bardzo będzie trudno znudzić sie twoimi pracami.
    Zawsze potrafisz zaskoczyć

    OdpowiedzUsuń
  17. *Agajaw-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Peninko, też mnie to dziwi :) Na dodatek ludzie, którzy ubolewają nad ściętym drzewkiem potrafią zrobić bez powodu takie świństwa CZŁOWIEKOWI, że się w pale nie mieści. I to na dodatek niby osoby wrażliwe, kreatywnie posługujące się życiem... Może kiedyś Ci o tym opowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego urlopu Ci życzę, Notesik cudowny a co do ludzi.... myślę tak jak "psianka". Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  20. *JaMajak-dziękuję. Tak,ja cały czas jestem zdziwiona zachowaniami...i reakcjami...ech* *Gabraj-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny^^
    udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj Peninio Twoje notesiki podobają mi się jakżadne inne!Są cudne aż zal zamieniac te motywy na inne...
    A ludzie są jacy są i niezmienimy ich,zawsze byłam dobrego zdania o ludziach,ale życie to weryfikuje

    OdpowiedzUsuń
  23. *Paszczata-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Arsarnem- och bardzo mi miło Kochana:)Tak,ja też...lubię ludzi...rozmowy,przebywanie z nimi ale tak jak napisałaś życie to weryfikuje...

    OdpowiedzUsuń
  24. Notesik śliczny!
    Odpoczywaj kochana!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana to ja zycze udanego wypoczynku, ja jutro zaczynam.
    Notes przesliczny, ach jak mi sie podoba.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. *Aagaa-pięknie dziekuję:)Pozdrawiam:)
    *Atena-ślicznie dziękuję:)Miło:)Słonecznie pozdrawiam:)Wypoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Peninio upał i u mnie w Wawie... nic się nie chce, wentylator chodzi cały czas, czasem to się boję, że w końcu się spali, bo w nocy też chodzi. Piękny notes ;) a jakimiś głupimi ludźmi się nie przejmuj, ważne, że robisz to, co uważasz za słuszne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjemnego wypoczynku, abyś nabrała dystansu do 'przeszkadzaczy'- ludzie są czasem zagubieni, więc boją się harmonijnych spraw i odważnych dokonań, dlatego reagują źle. Ja tam się nie nudzę oglądając Twoje prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ zanudzaj;) mi się jeszcze nie znudziło ;) śliczny notesik!!! udanego urlopu życzę!
    a że nie wszyscy są mili? no cóż, chyba każdy ma w swoim otoczeniu takie osoby, którym przeszkadza wszystko to, co pozytywne :/ mimo to życzę ci duuuużo uśmiechu (a może właśnie na przekór temu, żeby pokazać innym, że w życiu jest wiele dobrych momentów i choć wiatr w oczy często wieje, potrafisz cieszyć się życiem:D)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takimi pięknymi notesikami mnie nie zanudzisz napewno. Ja mogłabym patrzeć, patrzeć i patrzeć...Pozdrawiam i życzę miłego, aktywnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi!! This is gorgeous. All of the things you make are so pretty. I love the way everything is so aged looking. LOVE that look. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Peninko, notesik uroczy.
    Udanego wypoczynku Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No to ciesz sie ze jestes inna.!!!!!
    Notesiki to cos czego jeszcze nie robilam, nawet nie wiem czy bede, ale ogladam je z zachwytem!

    OdpowiedzUsuń
  34. *Nessa-bardzo dziękuję:)U mnie też upał straszy i wentylator chodzi cały dzień i noc...bo w pokoju mam ze 30 stopni.
    *Nela-bardzo mi miło:)Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa:)
    *Kachasek-uroczo dziękuję za miłe słowa:)Buziaczki posyłam:)Masz rację,zawsze trzeba się uśmiechać:)
    *Eniutek-miło,dziekuję ślicznie:)Buziaki posyłam:)
    *Andrea-thank You:)
    *Dorota-pięknie dziękuję:)
    *U Alojka-slicznie dziekuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń