środa, 28 lipca 2010

Różane candy u Peninii...

Dziś ogłaszam
**Różane candy**
....
gdyż dzięki tak wspaniałym osóbkom jak Wy, mogę dziś
cieszyć się z 401 posta, 404 obserwatorów
i z licznika na którym zawidniała taka liczba 102296.
Jesteście dla mnie wszystkie wyjątkowe,
dodajecie mi skrzydeł w twórczym działaniu i w życiu...
A więc dziękuję że jesteście moje Kochane:)
***

***
Wsród osób,które do 31 sierpnia pozostawia komentarz pod tym postem
i napiszą o moim Rózanym candy na swoim blogu
-rozlosuję 1 wrzesnia prezencik, który zawiera:
*dwa uszyte różane serduszka (małe i duze)
*kawałek unikatowego materiału z różami
i z pięknym tagiem
*trzy białe koronki
***
Serdecznie zapraszam :)

181 komentarzy:

  1. oh jak cudownie :* tak bardzo wszyscy sie cieszymy ze jestes :* masz cudowne pomysly, inspirujesz i dodajesz otuchy :*
    jestes prawdziwa motywacja :*
    wiec grzecznie ustawiam sie w kolejce :*
    buuziaki :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie mam szczęścia w takich zabawach ale że lubię ryzykowac..zaryzykuje:)Juz za chwilkę wklejam info na swoim blogu:)
    Śliczne koroneczki,a serduszka przesłodkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapisuję :)))
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego candy nie mogę przegapić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciao Peninia,
    congratulazioni per i tuoi tragurdi.
    partecipo con gioia...io adoro le rose.
    Un caro saluto
    Roberta

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyż może być piękniejsze Candy dla różanego anioła ?:)
    Dziękuję Małgosiu, że jesteś i cieszysz moje oczka i napawasz spokojem moją duszę :)
    Buziaki i pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi,
    I love to look at your blog, because I am follower for quite some time. Great products you have!
    I have candy, too :-))
    Greetings from Slovenia, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  8. na takie cudeńka to i ja się piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak ja lubie roze!!!!!!!!! To moje ulubione kwiaty!!!!!!!!!! Dlatego ustawiam sei oczywiscie w kolejeczke!!! Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. nie można opuścić candy u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w losowaniu :) Wpis własnie się robi :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże ale śliczności a mnie tu jeszcze nie ma ;-) szybciutko staję do kolejki...oj oj zapewne będzie długaśna ...
    Ale cóż może szczęście dopisze.
    Kochana następnych 400 obserwatorów i niesliczonej ilości postów !!!
    Buziaki serdeczne posyłam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że te liczby na pewno szybko wzrosną, czemu wcale się nie dziwię ! Kolejnych wspaniałych pomysłów życzę i przyłączam się do candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oooooh! wonderful candy!
    please enter my name!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    HUgs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  15. ah... mieć jakies cudo , które wyszło spod twoich rąk - marzenie... może 1 września sie spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany jakie śliczne różane CANDY!!!
    Zapisuję się bez chwili zastanowienia i mam nadzieję na łut szczęścia:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. serduszka mnie urzekły więc ustawię się w kolejce po takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się z chęcią zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękne cukiereczki, szybciutko więc się na nie zapisuję z nadzieją że to właśnie u Ciebie znów uśmiechnie się do mnie szczęście:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po takie cudowności zapisuję się i ja.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z uwagi na fakt, że często do Ciebie zaglądam nie może mnie i tu zabraknąć :))) Grzeczniutko ustawiam się w kolejce po Twoje różane cudeńka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. И меня запишите! ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Info już jest:) Ach jakie słodziutkie to Twoje candy:)

    Buziakuję:*

    OdpowiedzUsuń
  24. hmmm - pewnie będzie 404 chętnich:P ale co tam - trza w życiu pomagać swojemu szczęściu - ach te róże - i tu mnie kochana masz:) przy okazji zapraszam na swoje Wakacyjne Candy Zadaniowe!!!!http://edzia-goodies.blogspot.com/2010/07/fotokurs-i-moje-wakacyjne-candy.html
    Buziole*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też jestem chętna!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cukieraski fantastyczne :D. Jak zawsze ustawiam się w kolejce może tym razem dopisze mi szczęście :D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmmmmmm...Serduszeczka przepiekne,ale nie mam cienia nadziei,ze wygram.Oczywiscie wezme udzial w Twoim Cudownym Candy,bo jakzesz by nie:-)
    Caluski przesylam-psiankaDK :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne candy! :) zapisuję się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję serdecznie , ustawiam się w kolejce i podziwiam piekne serduszka :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tak wielu postów za tobą i tylu obserwujących co świadczy o tym jak piękne rzeczy robisz i jaka jesteś osóbką:) Oby twój blog trwał i trwał jak najdłużej.Serduszka cudne! Niektórzy twierdzą że motyw róży jest taki przejedzony i banalny,ale ja bardzo go lubię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogromne gratulacje dla Ciebie, ciesze sie za moge z Toba obchodzic taki "Jubileusz" :)
    Poprosze o miejsce w tej kolejce po wspaniale Candy, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach jakie cudne candy! Staję w kolejce z nadzieją:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. kto u mnie bywa, zauwazy ze raczej nie biore udzialow w candy, ale te rozowe serca... w mojej sypialni, ech, marzenie. Ale mam troche czasu aby marzyc.

    OdpowiedzUsuń
  35. Możesz się pochwalic imponującymi liczbami ale chyba ważniejsze są rzeczy, które tworzysz;z pasją i różnorodnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Kusisz tymi serduchami więc się zapisuję !!! Zapraszam na moje candy.Pozdrawiam Agata.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pieknie sie u Ciebie zrobilo i kusisz slicznymi rzeczami:))
    zapisuje sie ,no bo jak inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuje sie, uwielbiam roze!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Peninio tylu osobom się zamarzyła wygrana u Ciebie,a będą następne że szans nie mam żadnych, ale mimo to próbuję, nadzieję trzeba miec, a takie cuda zdobyc to prawdziwy fart:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne wyniki, ale w zasadzie to nic dziwnego, Twój blog jest piękny, inspirujący i taki ciepły,
    oczywiście to byłogy ogromne zaniedbanie, gdybym nie spróbowała szczęścia, :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się grzecznie w kolejce po te piękności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. ustawiam się w kolejce Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja też, ja też, ja też. proszę mnie zapisać na liście. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. no to i ja dam sobie szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Po takie cukiereczki i mnie nie może zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też staję w kolejce!
    Piękne candy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Peninko, to my cieszymy się, że JESTEŚ! Masz dobre serducho, jesteś niezykle pozytywną osobą i wielką przyjemnością jest 'znać się' z Tobą:) Twórz, inspiruj i bądź nadal tak wspaniała, jak do tej pory:***

    OdpowiedzUsuń
  48. Malgosiu wspaniale cukiereczki dla nas przygotowalas! Nie sposob przejsc obok nich obojetnie! Zapisuje sie bardzo chetnie i rowniez dziekuje za to ze z nami jestes:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale kolejeczka dluuuga! Az konca nie bylo widac. Kochana Peninio sliczne slodkosci przygotowalas. A,ze inspirujesz i tworzysz tak cudowne rzeczy to i duzo obserwatorow jest. Kochana zycze ci jeszcze ze 400! Caluski sle xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo imponujące liczby. Warte świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolejka długa mimo tego ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana, gratuluję takich wyników na liczniku! Ale jakoś wcale mnie to dziwi, bo pokazujesz tyle cudności, że przyjemnością wielką jest zaglądanie tutaj i chwalenie :))
    Jako, jako dusza romantyczna, też chcę ustawić się w kolejce po ten piękny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolejka, jak zwykle u Ciebie, długaśna. Ale kto ie gra ten nie wygrywa :)
    Zatem ustawiam sie grzecznie w ogonku i cierpliwie czekam co los przyniesie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowności :) Już się zapisuję, a info zostawię w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojej! Jakie cukierasy! Idealnie wpasowałyby się w mój scrapowy kącik!!! Czekam zatem cierpliwie na losowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce po piękne słodkości!!!
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Oczywiście, że zapisuję się na candy :)
    Gratulacje, że doszłaś do takiego momentu w blogowaniu, że możesz pochwalić się aż tyloma obserwatorami i tyloma twórczymi postami :) To niemałe osiągnięcie! A do tego jesteś bardzo aktywna na blogach pozostałych bloggerek, za co i ja, i na pewno wszyscy inni do których zaglądasz są Ci bardzo wdzięczni :)
    Pozdrawiam serdecznie i już lecę wkleić banerek na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  58. A więc spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z ogromną przyjemnością się zapisuję!! :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne różane candy! Muszę spróbować :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześliczne. Ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Też chcę je mieć !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja się piszę, bardzo lubię tu zaglądać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Kolejka dłuuuga. Zapisuję się i ja. Tylko nie będzie mnie w PL z chwilą losowania! Wybacz.
    Ilość wejść i obserwujących, to także moja zasługa, bo lubię tutaj zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nigdy nie mam szczęścia w candy... Może tym razem się uda... Pozdrawiam serdecznie i gratuluję popularności bloga... i całej twórczości;-) Pozdrawiam i zapraszam na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne te cukiereczki, a ja uwielbiam wszystko co rożane. Tak chciałabym je zdobyć! Ale coż mogę tylko liczyć na szczęście.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też jestem różana a niektórzy wręcz zarzucają mi "babciowanie" ;)ale ja się tym nie przejmują i nadal z uwielbieniem patrzę na róże i chętnie po nie sięgam :)
    Zatem z ogromna chęcią ustawiam się w kolejce po różane słodkości :)

    Pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  68. Congratulations!I participate and add your link on my sidebar.Bye,Anna

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowności:) a losowanie w moje urodziny - mam nadzieję, że mi się poszczęści. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się z radością i nadzieją w sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jestem pod wrażeniem cudeniek, którymi chcesz obdarować. Nigdy nie miałam szczęścia w wygranych, ale ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam Basia.
    e-mail;zulka97@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. I have posted your candy pic on my sidebar, and now have to keep fingers and toes crossed

    OdpowiedzUsuń
  73. jakże by nie stnąć w kolejce po te cuda

    OdpowiedzUsuń
  74. Kocham takie różane motywy :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkiego najlepszego z okazji 401 posta, 404 obserwatorów i imponującego stanu licznika! POzdrawiam - NieZapominajka

    OdpowiedzUsuń
  76. Choć kolejka długa po takie cudowności sie ustawiam i ja !!!pozdrowionka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie może i mnie zabraknąć,chodź przy takiej ilości chętnych szanse nikłe na zwycięstwo,ale nie darowała bym sobie,że nie spróbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  78. z przyjemnością dołącze się do zabawy u Ciebie, szczególnie, że candy takie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  79. jakie piękne serduszka. muszę !!! się zapisać

    OdpowiedzUsuń
  80. No cóż... to ja jestem 415! Uwielbiam Twoje prace. A do tego nie potrafię obejść się bez słodyczy toteż "grzecznie" ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Hi from Russia! So sweet hearts! With so wonderful flowers! Count me in, please, I've post a link on my left side-bar here
    http://klik-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. uwielbiam takie różane motywy... chętnie się zapisuję :0 może dopisze mi szczęście :)
    __________________
    http://haftowaniebebezet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Tak kusisz że muszę spróbować! :)

    Ale info daję w poście a nie pasku bo zawsze tak robię-wolę porządek :) Mam nadzieję że to nie problem :)

    Tutaj info o Twoim Candy:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2009/09/przypominam-o-kolejnych-wspaniaych.html

    OdpowiedzUsuń
  84. Przepiękne!;) ustawiam się w ogromniastej kolejce;D

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja się bawię. Nagrody są śliczne. Info na blogu czekoczyna.blogspot.com po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Prześliczne serduszka, kocham róże, jestem tutaj pierwszy raz i zapewne to miejsce będzie codziennie przeze mnie odwiedzane!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Pięknie ;) liczby mówią same za siebie.. nic tylko życzyć kolejnych cyferek ;]

    OdpowiedzUsuń
  88. O jakie cudne cukiereczki...ustawiam się w kolejeczkę...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Serduszka są uroczę, chętnie się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  90. wspaniałe candy, zatem dołączam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne serducha, więc i ja się połakomię ^^

    OdpowiedzUsuń
  92. Serduszka są prześliczne, chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  93. Cudne różane candy dlatego z niecierpliwością czekam na wyniki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetnie candy,ja też się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. ale kuszące serduszka...
    śliczne candy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja tez ustawiam sie w kolejce, pozdrawiam serdecznie :)
    hafty-i-hafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Rzutem na taśmę - zapisuję się! Stylowe te róże i takie romantyczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. hejka, też sie zapisuję na takie piękności

    OdpowiedzUsuń
  100. to i ja się zapiszę, choć kolejka spora :) cudności tworzysz i cudności rozdajesz! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Gdzie róże tam i Ja :) Piękności.
    Info o Twoim Candy u mnie na blogu:
    http://kuchniaglodomora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja też jestem chętna na te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  103. O ranyyyyy, ale kolejka! Ale takie cudne słodkości, że się nie dziwię!
    Staję w kolejce, może mi szczęście dopisze ;)

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. piękne romantyczne candy, a że ja taka romantyczka to z przyjemnością ustawię się w tej długiej kolejce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie dziwię się, że ponad 100 osób ustawiło się do kolejki po te piękne rzeczy. Dla mnie te Candy to zauroczenie od pierwszego wejrzenia. Przepękne!!! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  106. To ja też się zapisuję na takie cudeńka
    Pozdrawiam, Ewa
    summer21.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Wow! ale tu tłoczno ...
    trafiłam na Twój blog przypadkowo ...
    podobało mi się Tu i ... pozostanę na dłużej , jeśli pozwolisz :)
    słodkie cukierasy przeznaczyłaś na Candy,
    ja wprawdzie nigdy jeszcze nie wygrałam,
    ale co tam ... pomarzyć dobra rzecz :)))
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  108. serduszka są naprawdę prześliczne...
    a Twój blog bardzo inspirujący... :)
    pozdrawiam Cię cieplutko :)
    kasia
    www.angell.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. A jakże zapisuję się bo robisz przepiękne cudeńka. Może na mnie trafi i oczaruję się jeszcze raz Twoimi wytworami. Nie mam bloga, mam nadzieję, że mogę brać udział w losowaniu więc podaję maila:
    mwisniewska38@wp.pl
    Pozdrawiam
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  110. Прекрасная конфетка.Встаю в очередь.http://iulitta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Ustawiam się w kolejce po te śliczności, może tym razem dopisze mi szczęście :)
    Aga
    (aga.ocean@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  112. Już wiem gdzie przywiesiłabym serduszka... może mi się poszczęści :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Очень красивые сердечки, такие сладенькие )))http://my-detenish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Oj ogromne te liczby, które podajesz. Ale tworzysz tak śliczne rzeczy, że nic dziwnego, że jest tylu chętnych do podziwiania ich :)
    Bardzo chętnie zapiszę się po słodkości. Serduszka są śliczne i bardzo chętnie powiesiłabym je sobie w sypialni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Aż mi się oczęta zaśmiały do tych prezentów i to by było na tyle bo chętnych masa ale co tam:)
    Pozdrawiam serdecznie Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  116. piękne te serca... więc się zapisuję.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Takie cudowności,że trudno je ominąć,więc wpisuję się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  118. Hello.
    You have beautiful blog with an amazing produtcs.
    Candy is very sweet. Thanks for chance to win.
    Greetings from Slovenia.
    Teya

    OdpowiedzUsuń
  119. witaj:...piękne różane prezenty:)niestety 1 września powitają mnie fjordy norweskie:) teraz będzie więcej czasu więc pełną parą wezmę się za mojego bloga:)może i ja candy zrobię jak powrócę z Norwegii:)pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Сделала ссылочку пусть такая красота побудет у меня в гостях.Просмотрела блог чудесные у вас работы.http://milena60.blogspot.com/ на панельке .

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja rowniez polakomie sie na takie slicznosci. Moze tym razem mi sie poszczedzi?
    Link juz wstawiony.

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja też nie przejdę obojętnie obok Twojego cudnego, różanego CANDY.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się niniejszym. Śliczne serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  124. Zaglądając do Ciebie jestem zawsze natchniona i zmotywowana.Podziwiam Twój talent i dlatego nie ma możliwości by opuścić cudowne CANDY.Pozdrawiam a Ty po prostu Twórz dalej bym mogła "zawieszać oko".

    OdpowiedzUsuń
  125. Oj,nie można się nie skusić:))

    pozdrawiam serdecznie Filomenka,
    filomenka.blogspot.com
    twojeulubione.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Piękne. też bym chciała takie umieć zrobić :)
    Pozdrawiam serdecznie zuzka

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się! :) ŚLICZNE SĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Gosiu.... no to spróbuję swojego szczęścia u Ciebie, może się uda :))

    A info na pasku bocznym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. Jakie cuda!!!
    Zgłaszam się!;-)

    OdpowiedzUsuń
  130. nie mogę przejść obojętnie, ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  131. Witam ..to i ja stane w ogonku po te wspaniałości...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. oj,jakie piękne są te serduszka! ja też chcę tak umieć szyć :) a żeby zacząć dobrze byłoby zobaczyć na własne oczy jak robi to mistrzyni :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  133. Morze komentarzy,nie dziwie sie bo cukieasy naprawde slodkie.
    I ja ustawiam sie w tym dluuuugim ogonku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  134. Z ogromną przyjemnością przygarnęłabym te śliczności, więc staję grzecznie w tej jak widać nie małej już kolejce. Szanse maleńkie, ale może ....
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  135. I ja też się ustawiam w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  136. Nie można przejść obojętnie... :). Pozdrawiam, Jagoda (jagody.blog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  137. Po takie wspaniałości zapisuję się i ja.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  138. witam ;) dopiero teraz zorientowałam sie co to są te candy:)(w blogu dopiero raczkuję). jednak tak bardzo spodobała mi sie ta kolekcja rózana-prezencik, ze postanowiłam zamiescic komentarz.teraz chyba musze coś wstawić na bloga, mam nadzieję,ze wszystko zrobię jak trzeba. pozdrawiam karinaps. cudny ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  139. rewelacyjne prezenty jak i rewelacyjny blog ustawiam sie w kolejce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. Serca są boskie, może mnie przypadną?
    Blogowanie moje dopiero raczkuje, ale zapraszam

    http://dziubankiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Fajnie by bylo wygrac!!! Pa- Ag

    OdpowiedzUsuń
  142. Same śliczności i to od doświadczonej i ceninej blogierki, chciałabym;-)))

    OdpowiedzUsuń
  143. Serduszka są śliczne, więc również się zapisuję w kolejkę.

    Dorota J.

    OdpowiedzUsuń
  144. Wreszcie dotarlam do konca!...ojejojej! Ale duuuuza kolejeczka. Malgosiu staje w kolejeczce, i trzymam sobie kciuki. Ale Wszystkim uczestniczkom zycze powodzenia, bo sliczne Candy przygotowalas
    xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń
  145. Romantycznie...serduszkowo i różano...muszę się dopisać ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  146. He he... zapomniałam się zapisać =]

    OdpowiedzUsuń
  147. Witaj,gratuluję "400" i życzę kolejnych obserwatorów.Piękny blog i morze inspiracji.Życzę Ci wszystkiego dobrego i zapisuję się do Twojej zabawy.Serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  148. jaaa też :)
    rafija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Nie mogę przepuścić takiej okazji i nie spróbować!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Ustawiam się w tej ogromniej kolejce w samym ogonku. Candy wygląda przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  151. piękne:)
    niestety nie mam bloga ale może się uda:)
    iwona1981
    chaberek1981@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Jejku, duża kolejka:) Ale nie tracę nadziei:)

    OdpowiedzUsuń
  153. чудесная конфетка! ссылочка тут: http://beterok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Nie mam własnego bloga ale gdy zobaczyłam takie cudeńka to postanowiłam się zapisać.
    Pozdrawiam gosia50576.

    OdpowiedzUsuń
  155. piękne serduszka

    www.karola-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Замечательная конфетка!ссылочка здесь http://pugowka-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  158. I am here to plat,too.:)
    http://betikarauski.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Super candy- chyba jeszcze zdążyłam
    :)
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. Nie przepuszcze takie okazji!też się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  161. Nic tylko pogratulować wspaniałego wyniku!

    OdpowiedzUsuń