piątek, 30 lipca 2010

Notesik we fiolecie i bieli...

Dziś tak z samego rana...bo spać człowiek
gdzieś nie może mimo urlopu.
Cóz poradzić.
Myślami znów przy ludziach
i tym co dziś nadchodzi znów na nasze tereny
czyli kolejna 6 m fala na Wiśle...będzie wieczorem.
Wczoraj zaplanowaliśmy sobie z tatuchem,
że w sobote pojadziemy na pchli targ do Sandomierza...
ale jak przyjdzie woda...
to niestety nie dojedziemy,bo ulice też będą zalane.
***
Czwartek był dla mnie dniem mało twórczym,
ciągła bieganina,porządki w domu, pranie, gotowanie
i na koniec niezapowiedziani goście ;)
Zdązyłam tylko wykonać malutki notesik we fiolecikach i bieli,
na zamówienie dla pani Galeriany...
i dziś muszę się przyłożyć i wykonać kolejne :)
***


***
Ślicznie Wam dziekuję za tak liczne komentarze
i piękne słowa dotyczące mojej skrzyneczki decu.
Bardzo mi miło:)
Dodało mi to skrzydeł do dalszego twórczego działania w tej technice:)
Buziaczki posyłam i życzę miłego dnia:)

35 komentarzy:

  1. Jest śliczny, marzy mi się podobny w brązach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny od Ciebie Małgosi, dlatego spokojnie mogę sobie oglądać inne notesiki :) I oczywiście bez zazdrości podziwiać :)
    Miłego dnia i żeby wszusyko się ułożyło po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym spaniem to masz 100% rację. Ja również miałam dzisiaj zamiar się wyspać a już o 7 jak na złość spać nie mogłam:-(
    Ale za to "aktywnie" zaczęłam dzień przy komputerze;)
    Notesik słodziutki, fiolety boskie.
    A wracając do decu to twórz kolejne cuda, bo naprawdę masz potenciał.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny notes! i życzę abyś jednak dojechała do Sandomierza bez problemów..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te fiolety !!!
    Notesik przecudny !!!
    Miłego dnia Małgosiu !
    Będę trzymała kciuki żeby pogoda się poprawiła.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. *Alegria-miło:)Dziękuję i buziaczki poasyłam:)A brąz będzie:)
    *Różany Anioł-pięknie ddziękuję Aniele:)buziaczki i miłego dnia:)
    *Sylwerado --och tak to juz jest...z tym spaniem;)Ja tez aktywny dzień zaczełam od komputera:)Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)
    *Magda Góra-miło, dziękuję pieknie:)
    *Kaprys-ślicznie dziekuję:)Miło mi:)Miłego dnia.Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczny i bombaśnie grubaśnby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę podziwiam! Codziennie coś nowego wychodzi spod Twoich zdolnych łapek! Piękny notesik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejsce Sympatycznych Klimatów... -ślicznie dziekuję:)Ach taka już jestem..lubię tworzyć:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ... ślicznie ubrałaś go w te biele i fiolety...
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. próba decu bardzo udana:))) a notesik wspaniale że taki grubiutki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Superowy notes :) jak zwykle zachwycasz, a co do decu bardzo bym chciała żeby mój pierwszy wytwór tak wyglądał :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. *Ania Konieczna-miło,Aniu dziękuję i pozdrawiam:)
    *Arsarnem-pięknie dziękuję:)Pozdrawaiam:)
    *Katraynka-ślicznie dziekuje:)Miło:)Pozdrawiam:)Och napewno Twój wyglądałby ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Notesik wyszedł śliczny, skrzyneczka z różami również :) Twórz dalej takie cuda :) Super Ci wszystko wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze śliczny!!! trzymam kciuki, żeby deszcz się uspokoił, a fala nie doszła!
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. *Bo-Art-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam serdecznie:)
    *Kachasek-slicznie dziekuję:)Miło:)Fal i tak dojdzie bo to przewidziane oby tylko znów nie wylały rzeki...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A widzisz, jak miło wyszło?! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. *JaMajka-dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Joasiunia-dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudny kolejny notesik.Ten jakos wyjatkowo przypadl mi do serca.
    Moze ta nadchodzaca fala nie bedzie juz tak grozna,jak poprzednie.Okropne to lato,popadajace z jednej ostatecznosci w druga;albo powodzie,albo upaly nie z tej planety...Extrema pogodowe sa tym,czego zawsze najbardziej sie balam w PL.Mieszkalam blisko dwoch rzek:Wisly i Swidra.Akurat w tym miejscu brzegi byly bardzo wysokie i nigdy nie bylo powaznego zagrozenia,ale kiedys Swider dopelzl do wiaduktu a wody Wisly byly spodziewane az do torow kolejowych,co na szczescie nie nastapilo.To bylo w pamietnym 1997,gdy pol Polski bylo pod woda.Najbardziej balam sie burz i wichur.Glownie w nocy.Spedzilam pol zycia mieszkajac tylko z corka a potem 6 lat zupelnie sama,wielokrotnie w wielkim strachu o moj stary dom,moje psy i siebie sama.To byla trauma.Gdy piszesz o tym...widze wszystko to,czego doswiadczylam.
    Pozdrawiam-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  20. *Paszczata-ślicznie dziękuję:)
    *Psianka-pięknie dziękuję:)Tak,mam nadzieję,że nie będzie taka straszna i prowizoryczne wały ,które są usypane wytrzymają.Choć od wczoraj straż kładzie jeszcze umocnienia z worków.Ludzie zostali by zalani kolejny raz.Od powodzi dzielił mnie tylko wał...więc jest bardzo niebezpiecznie.Ale jestem dobrej myśli.
    Ja też boję się takich pogodowych'wydarzeń".
    Wszystkiego dobrego moja droga. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. poprostu piękny:)pozdrówcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny notes...ale to już wiesz :)
    Z całego serca życzę poprawy pogody i spokoju ...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. *Mazmika-ślicznie dziękuję:)Buziaczki posyłam:)Oby się już ociepliło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy notesik, a skrzyneczka decu udana. Zyczę Ci byś suchą stopą dojechała do Sandomierza i fala by była niska. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fiolety piękne są i cudny Twój notesik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Widząc fioletowy notesik wzrokiem poszukałam komentarza Kaprysa i się nie zawiodłam :)
    Bardzo fajnie Ci wyszedł ten notes :)

    OdpowiedzUsuń
  27. This is gorgeous! And, I love your blog background!

    OdpowiedzUsuń
  28. *Tuśka-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam serdecznie:)
    *Dorota-miło,dziękuję:)
    *Szara-ślicznie dziekuję:)Pozdrawiam:)
    *Andrea-thank You:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny - i nie dodam nic więcej... nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń