piątek, 2 lipca 2010

Anielica...

Dziś mam wolny dzień od praca...przyjemnie aż w duszy gra...
więc postanowilam także opuścić się w obowiązkach domowych
i twórczo zaszaleć przy maszynie :)
A wieczorkiem (tak sobie zaplanowałm) że, może uda mi się wyciągnąć Miśka
do kawiarni na pyszną morożoną kawę i szarlotkę:)
Taka chwila razem...bo ciagle się mijamy...
***
A tak przedstawia się moja dzisiejsza twórczość.
Anielica we fiolecie z małymi dodatkami bieli.
***
Ostatnio jakoś dobrze mi z tym kolorem pracuje:)
***
Anielica powstała na podstawie nowego szablonu:)
***



***
Z całego serducha dziękuję Wam Kochane
za piękne słowa w komentarzach...to taki balsam dla duszy:)
Życzę miłego piątkowego popołudnia :)

34 komentarze:

  1. CUDNA !!!
    Nowy wykrój wspaniały !!!
    Piszę @.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. *Kaprys-ślicznie dziekuję:)Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda troszkę jak baletnica:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wzór, coś innego, niż wszędzie! PZDR

    OdpowiedzUsuń
  5. Super...skrzydła ma takie rozłożyste i ubranko śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta Twoja Anielica.Bardzo podoba mi się ten zestaw kolorów. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. *Myszka-dziekuję:)Pozdrawiam:)
    *Miejsce Sympatycznych Klimatów... -dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Mazmika-pięknie dziękuję:)
    *Gabraj-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodka:D Odpoczywaj twórczo:*:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne te Twoje anielinki a gdybyś miała ochotę to zapraszam na wymiankę do mnie http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com/2010/07/wymianka-na-torbiszcza.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, wygląda na opiekunkę ptaszka z poprzedniego posta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. *Joasiunia-dziękuję :)Buziaczek:)
    *Nati-miło:)dziękuję za zaproszenie:)Pozdrawiam:)
    *Kasia-och uroczo...:)Buziaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj aż żal będzie jak materiał się skończy, bo kolorystyka wspaniała :) i oczywiście Anielica też! Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna!!! Śmiechaśne ma skrzydła jak rogaliki:)) Buziol!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna anielica w pięknej sukience!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny aniołek do kochania, do przytulania, jak i do zasypiania, bo usnąć z takim przy policzku byłoby bardzo miło... życzę pięknych chwil razem dzisiejszego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza Anielica w moich ulubionych kolorach:-) Życzę pięknego popołudnia i wieczoru...Mam nadzieję,że Twoje plany się spełnią:-) POZDRAWIAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, cudna... ale frapuje mnie jedno, od kiedy ujrzałam pierwszą tildową lalkę - dlaczegoona mają tylko oczy? może głupie, może oczywiste, ale musze zapytać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodziutka:):):)
    a kolorystyka rzeczywiście niesamowita...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jej wdzianko skojarzyło mi się z ludowymi sukniami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. *Różany Anioł-och tak,żal będzie...ale zamówienie w sklepie złozone:)Buziak:)
    *Gosia S.-miło:)dziekuję i pozdrawiam:)
    *Zula-uroczo dziękuję:)
    *Aiwenore -och jak miło:)Urocze słowa:)Dziękuję pięknie:)
    *Sekretnik Matyldy-dziekuję pięknie:)
    *Colorina-miło:)Buziak:)
    *Lili-dziękuję miło.Wiesz nigdy się nad tym nie zastanawiałam...po prostu na większości tildach,które oglądałam, tak jest...więc chyba tak jest przyjęte.Trzeba by podpytać osobę,która wymyśliła Tildowy świat:))
    *Jola_zola -dziękuję pięknie:)
    *Jagulka-uroczo:)dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciao
    molto dolce , bella
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest przeurocza!:) Stęskniłam się za Twoimi pracami podczas mojej rzadkobytności na blogu(ach).Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze z radością oglądam Twoje wytwory:) Śliczna anielica!

    OdpowiedzUsuń
  24. *Laura-thank You:)
    *Huma-o cieszę się,że jesteś:)Buziaczki posyłam:)
    *Betik-miło mi:)Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. oh jaka [piekna :* jest przecudna :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka w kratuchę wymiata!!

    OdpowiedzUsuń
  27. *Hala-ślicznie dziekuję:)
    *Sensuelart-miło:)Dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna anielica, tak jak zresztą i pozostałe na tym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anielica jest urocza, wygląda na mięciutką, można się do niej przytulić.

    Jest lato a ja mam ciągle jaśniutką skórę, ale mogę się pocieszyć że mam anielski kolor skóry taki jak twoja anielica ;)

    OdpowiedzUsuń