poniedziałek, 19 lipca 2010

Opowieść o Holandii czyli Szufaldowe wyzwanie # 3

***
Dziś zapraszam Was na kolejną zabawę w naszej Szufladzie.
Tym razem wyzwanie
przygotowane zostało przez Projektantkę -Kaprys
***
A tak przedstawia się moja interpretacja tematu:
Anielica w bujnych kręconych włosach
i w pomarańczowej sukience -narodowym kolorze Holandii
z małymi dodatkami brązu i bieli.
Uszyłam jej jeszcze taką małą zawieszkę do raczki w kształcie wiatraczka :)
***




***
A ja dodam że Wspaniałą Nagrodę
do Szufladowego wyzwania przekazła Alegria
Koniecznie zajrzyjcie do Szuflady.
Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy z nami:)
***
Jutro przedstawię Wam
uroczą Anielicę i serducha jakie otrzymałam od Art-Ambrozji.
Umówiłyśmy się na uroczą wymiankę:)
Cieszę się bardzo :)
***
Pozdrawiam serdecznie:)

33 komentarze:

  1. Przecudna, a wiatraczek niesamowity pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczna jest!! i ten wiatrak! mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. *JaMajka-ślicznie dziękuje:)Pozdrawiam*
    *Paulisia-pięknie dziękuję:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie zinterpretowałaś wyzwanie! Coś wpsaniałego! Lala cudna! :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielica cudna !!!
    Wiatraczek uroczy !!!
    Pozdrawiam ja i moja anielica ;-) cała w fioletach ;-)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z przedmówczyniami :D
    Śliczne prace i ciekawe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Ata-pięknie dziekuję za miłe słowa:)
    *Kaprys-miło mi Aguś:)Dziękujęi ślę buziaki:)
    *Marta Stanislawska-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielice jak zwykle mi sie podobaja, jakie by nie byly. Wczoraj szyjac "pierdolki" pomyslalam o anielicach, ale szybko zmienilam "temat".

    OdpowiedzUsuń
  9. *Miejsce Sympatycznych Klimatów...-dziękuję:)
    *u Alojka-dziękuję:)Szkoda,że zmieniłaś temat..moze jeszcze do niego wrócisz:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna :D świetna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba bardzo pomarańczowy kolor z połaczeniem brązu =]

    Wiatrak wymiata =]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna Anielica. Całość super pasuje do tematu wyzwania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anielina cudna, Jeśli Anieliny mogą być Pin-up girls to Ta jest nr 1.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. *Kachasek-miło,dziękuję:)Buziaki posyłam:)
    *Kiciula-dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Pest-tak,fajnie pasują do siebie te kolorki:)Pozdrawiam i dziękuję:)
    *Edyta350-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. *Alegria-och slicznie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Holendereczka jest urocza. A ta zawieszka boska.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny Dutch Angel:)) !!!
    Moje szarpanki na kartkach robię po prostu ostrymi nożyczkami. Pa! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. *Atena-miło,dziękuję:)
    *Gosia S.-dziękuję:)O to muszę spróbować...nie wiedziałm*Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. *MamaKini-pięknie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Peniniu, bardzo dziękuję za odwiedzinki u mnie na blogu i tak miły komentarz:) Twoje prace podziwiam od dawna, choć zwykle cicho oglądam:) Na szufladę również zaglądam, ale jeszcze nie odważyłam się spróbować własnych sił. Lalunia cudnej urody!:) Pozdrawiam ciepło, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdziwa Holenderka, śliczna :)
    A wiatraczkowa zawieszka pomysłowa bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bujnowłosa Anielica jest śliczna , wspaniały pomysł ta zawieszka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. *Paszczata-dziekuję:)Buzaiki:)
    *Kasmatka-dziękuję:)Miło,że do mnie zaglądasz:)Zapraszam do Szufladki i do spróbowania sił w zabawach:)Pozdrawiam serdecznie:)
    *Mazmika-bardzo mi miło:)Buziaczki:)Dziękuję:)
    *Druga_połówka_Kurczaka
    *Fredka-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie poradziłaś sobie z wyzwaniem! :)Anielica ma wiatraczek :) Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  25. co tu dużo mówić, jest po prostu urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna holenderka! mistrzostwo! a i wiatraczek śliczny! pozdrawiam i gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  27. *Dorota-miło.Pięknie dziękuję:)buziaki:)
    *Nessa-ślicznie dziękuję Asiu:)
    *Magda Góra-bardzo mi miło:)Dziękuję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. PIękna Twoja Holenderka.
    Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń