piątek, 16 lipca 2010

W przemyśleniach...

***
Mineły trzy dni mojej pracy i jeszcze czeka mnie niedziela.
Nie potrafię odnaleźć się...
jest mi się cięzko i jakoś niezręcznie.
Ale mam taką jedną dobrą anielską duszyczkę...
więc jakoś tak razem raźniej.
***
Dziś mam takie smutne serducho i smutne oczy bez blasku...
sama w domu,
pełna dziwnych mysli i złych przeczuć...
***
Dochodzę do wniosku ze "przykro mi" być jedynakiem...
***
W przemyśleniach...powstał taki notesik.




***
Przeprasza, za tak chaotyczny wpis ...ale musiałm się tak trochę wygadać...
a pisarzem dobry to ja nie jestem.
Choć w rodzinie dwóch wydających ksiązki :))
A dla mnie w genach zabrakło:))
***
Buziaki posyłam:)

33 komentarze:

  1. Przepiękny notes...ale smutny, refleksyjny. Buziaki posyłam i trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. *JaMajka-ślicznie dziekuję:)Buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wirtualnie ściskam i przytulam!! z całego serca :*

    A notes śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się Małgosiu zobacz ile masz Siostrzyczek aż
    391 :) To chyba spora rodzinka! I nie jedna pomoże Ci choćby dobrym słowem. Zobaczysz jutro będzie lepiej :) A teraz się nie martw tylko pomyśl ile osób Ciebie lubi to pomaga :)
    Notes piękny!
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  5. *Marta Stanislawska- pieknie dziękuję Marto:)Miło:)Buziaki:)
    *Różany Anioł-Kochany Aniele slicznie dziekuję za dobre słowo:)To pomaga:)Słoneczne pozdowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ważne, że rodzinka zabrała talent pisarski skoro na bank nie potrafią robić takich cudowności jak Ty :) Co nie znaczy oczywiście, że literacko Ci nie idzie :) a idzie idzie :)
    Przytulam.
    Notes przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Niunia - nie smuć się :* Przytulam Cię mocno :) Ja też czasami mam gorsze dni i też dochodzę do wniosku, że ciężko być jedynakiem (u mnie życie zweryfikowało braterską miłość i czasami dół jest straszny) lecz wiem że czasami pewnych rzeczy się nie przeskoczy! Tymczasem ściskam i czekam na spotkanie podczas Waszego pobytu w okolicach Koszalina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu nie smuć się, od razu mi się zrobiło przykro jak przeczytałam Twój dzisiejszy wpis ;-(
    Takie piękne rzeczy tworzysz, nie możesz mieć smutnej minki !!!
    Szkoda, że niespodzianka dla Ciebie jeszcze dosycha, może jakby dziś przyszła to choć trochę dzień stałby się znośniejszy ...
    Kochana ściskam mocno i buziaki posyłam Aga
    P. S. Kliknij na mój blog, wiesz że tam powitam Cię prawie nieznikającym z twarzy uśmiechem... roześmiany Kaprys czeka tam na Ciebie, posyła w świat radość i dobrą energię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. *MamaKini-och dziękuję ślicznie:)To prawda szyć nie potrafią:)Uściski słoneczne:)
    *Alexandra-dziękuję za przytulaśka :)Miło mi:)Mam nadzieję,że plany urlopowe udadza się zrealizować i zobaczymy się:)buziaki:)
    *Kaprys -kochana jesteś...dziękuję za pocieszacza i dobrą energię:))I oczywiscie Twój piękny uśmiech dodaje mi zawsze radości w moim serduchu:)Buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notesik piękny!!
    I trzymaj się!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu przytulam do serca jak tylko jedynaczka jedynaczkę potrafi...Masz nas i nie pozwolimy Ci długo się smucić...A notesik subtelny i śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie smuc sie kochanie,jutro bedzie lepszy dzien :) Ja i moj mezulek rowniez jestesmy jedynakami,czesto jestem sama,ale wiem ze mam przyjaciol - tak samo Ty...masz mnostwo przyjaciol...Kochamy Cie za to ze jestes...

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy ma takie chwile, kiedy robi się swmutnawo i nie wiadomo dlaczego. Takie chwile są potrzebne, by potem umieć docenić te wszystkie następne - radodne. Więc wiesz co Cię czeka. Życzę Ci radości i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny notes.
    Przesyłam masę buziaków, żeby smutek odgonić.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  15. *Lubewa-ślicznie dziękuję Kochana...już czuję,że nie jestem sama...jeszcze raz dziękuję:)
    *Świat Amalii-och ślicznie dziękuję za słowa pocieszenia...to miłe...bardzo.Aż słonecznie na sercu:)Pozdrawiam i uściski posyłam:)
    *Gabraj-dziękuje:)Tak,masz rację takie chwile są potrzebne by docenić te następne,te lepsze*
    Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. *Magda-ślicznie dziekuję:)buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny notes jak zawsze ;) też jestem jedynaczką i też teraz siedzę sama w domu. Wiem jak to jest. Nauczyłam się dzięki temu doceniać ludzi wokół mnie. Przytulam mocno ;* będzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgoś, nie smuć się, przecież Małgosie to takie pogodne dziewczyny :)) Nosek do góry i oby do przodu, buziaki wielkie posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Notesik wcale nie wygląda smutno:)
    Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana trzymaj sie, ja zycze Tobie zawsze usmiechu na twarzy.
    Notesik piekny jak wszystko co robisz.
    Pozdrowionka i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. *Nessa-dziękuję ślicznie:)Tak,samotność wiele uczy...uczy doceniać i kochać.Ściskam mocno:)Buziak*
    *Annasza-pieknie dziekuję:)Tak, zazwyczaj ciągle się uśmiecham...ale czasem też mam takie smętniejsze dni*
    *Myszka-dziekuję*Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. *Atena-bardzo mi miło.Dziękuję ślicznie.Pozdrawiam i uściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli faktycznie jesteś jedynaczką, to wiem, co czujesz.
    Gdy było się dzieckiem, to było fajnie: "więcej prezentów dla mnie". "Na starość" dochodzi się jednak do wniosku, że fajnie by było z kimś bliskim porozmawiać...
    Notesik bardzo ładny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie smutaj Peninio, jutro będzie lepiej:)
    A notes jest piękny i tak jak Ty nostalgiczny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny notes...czy nostalgiczny, nie wiem...z pewnością uroczy, a refleksje... czasami przychodzi taki czas i tak być musi. Pozdrawiam serdecznie i usmiechniętej soboty życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Notesik ładniutki =] Niby taki sam, jak inne, a jednak inny =]
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  27. *Avarill-dziękuję.To prawda ,gdy jest się dzieckiem to nie zauważ się ty ważniejszych spraw...dopiero z czasem wszystko przychodzi i daje do myślenia.Pozdrawiam słonecznie:)
    *Nimucha-ślicznie dziękuję:)Buziaki:)
    *Mazmika-...ach te moje refleksje...są i już*Ślicznie dziękuję Kochana:)
    *Pest-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uszki do góry kochana! A notesik przepiękny. Przytulamy z Lusią mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej:(:(:( Nie daj się!!! Masz nas tutaj a my jesteśmy jak Siostrzyczki:):*

    Ja mam dwie Siostry. I w sumie za nic bym Ich nie oddała:)

    Ale głowa do góry:*:*:* 3maj się mocniuchno:*

    Buziakuję:*

    Aha! Notesik jak zwykle cudny:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. *Olga-pięknie dziekuję,Lusi też:)Słoneczne pozdrowienia:)
    *Joasiunia-ślicznie dziękuję:)Słonecznie pozdrawiam Jaosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Notes sliczny ,,,,glowa do gory i rozchmurz"pysia".Podaje ci "raczke" ,,ni brata ,ni siostry.Tak jak ty czasami"bujam w oblokach",marze i rozmyslam.

    OdpowiedzUsuń