środa, 14 lipca 2010

Plażowo...

Upał bardzo męczy...
choć ja jestem z tych uwielbiających ciepełko...ale chyba nie aż takie:)
Ale mimo "braku oddech"cieszę się tym słonecznym latem:)
***
W pracy przeżyłam...ale wróciłam poddenerwowana
i jakś rozkojarzona...
Musiałam się czymś zająć...i oddstresować.
Sięgnełam więc do szafki po papierki i inne przydasie.
I zmajstrowałam taki notesik w kratkę z panią w stroju kąpielowym
z oddaloną w głębi plażą.
Dodałam również motyw nowo zakupionego stempelka z ptaszyną.
Wyszedł taki czekoladowy:)
****



***
Dziękuję za każdy uroczy komenatarz
każdy z nich sprawia mi wiele radości w serduchu:)
Słoneczne buziaki posyłam:)

33 komentarze:

  1. fajny sposób na odstresowanie (popieram :D) a efekt odstresowania super!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny notes, nowa ptaszyna fantastyczna.
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  3. *Kachasek-tak lubię tak się odstresowywać :)Dziękuję i słonecznie pozdrawiam:)
    *Magda-ślicznie dziekuję:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w takie upały, to nawet nie miewam siły na odstresowanie się ;)
    Notesik śliczny. Bardziej trafnego, wakacyjnego zdjęcia, jak z tą panią w kostiumie, to chyba nie ma :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. *Avarill-ślicznie dziękuję:)Mi też czasem w ten upał nic się niechce...Buziaki zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny notes :) stempelek uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dlatego ostatnią notkę z candy zatytułowałam "Na ostatnią chwilę", bo sama ledwo zdążyłam ze zgłoszeniem. Ale, jak widać, szczęście mi nie dopisało. Miejmy nadzieję, że następnym razem obie załapiemy się na coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Notesik śliczny. Lubię takie klimaty i kolorystykę. A co do upałów, to mnie się nie chce nawet przysłowiowym palcem w bucie ruszyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. *Paszczata-ślicznie dziękuję:)
    *Avarill-ja to jestem łasuch na candy:)Bo tyle słodkości kusi:)A więc życzę Tobie i sobie powodzenia w kolejnych:)
    *Apuni-dziękuję:)Tak to miło,bo to też moje klimaty:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny notes!
    Czekoladowy seans plażowy...w taki upał to można się opalić na czekoladkę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Gosieńko:)śliczny notes ,ja dziś też mam ciężki dzień ,nie cierpię upałów i z utęsknieniem czekam na jesień:)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zazdroszczę tych upałów. U mnie cały dzień padało:( Śliczny notesik (tej pani na nim też zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny piękny notes. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrowienia i życzę mniej słoneczka albo wiaterku dla ochłody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. *Mazmika-ślicznie dziękuję:)Oj można się spalić na czekoladkę:))
    *Agato.Art-Aguś Kochna dziękuję:)Też lubię jesień pod warunkiem,ze jest ciepła:))Buziaki Kochan...powolutku pracuję nad Twoim zamówieniem:)Buziaczki:)
    *Myszka-dziękuję:)Och tak jest upalnie:)
    *Różany Anioł-Dziekuję Kochana :)Wiaterek malutki się przyda :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny notesik, Twoje zestawienia kolorów zawsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie :)
    Jakiś czas mnie nie było.. a u ciebie zmiany :)
    Zmieniłaś fotkę na profilu i teraz wiem już jak wyglądasz :))) Super :)
    A co do notesika.. po prostu jest uroczy :)no i w moich ulubionych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak Ty się tak będziesz odstresowywać, to chyba częściej trzeba Cię denerwować;)
    Baaaaaaaardzo mi się podoba notesik, zdjęcie z panią jest fantastyczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jest świetny, po prostu lodzio miodzio :) cudowna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Notesik na "złote myśli wakacyjne "
    Piękny !!!
    Lubię czekoladkę !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Udany notes.Widać, ze tęsknisz za urlopem, wypoczynkiem - czego ci życzę:)Widziałem tez kubek wakacyjny - śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. *Kiciula-ślicznie dziękuję:)
    *Bo-Art-och witaj.Fajnie,ze jesteś:)Uroczo:)
    Dziękuję i buziaki posyłam:)
    *Huma-dziękuję ślicznie. Słoneczne buziki posyłam:)
    *Aiwenore -ślicznie dziekuję:)Pozdrawiam:)
    *Kaprys-pięknie dziękuję Aguś:)Też lubię czekoladę ale mam zakaz jej jedzenia
    i picia :(ale tak troszeczkę sobie skubnę:)
    *Tuśka-dziękuję:)Tak tęsknie za urlopem...i mam nadzieję,że juz niedługo go dostanę:)
    *Sekretnik Matyldy -ślicznie dziekuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudeńko :) Przepiękny wintażowy klimat, a ptaszek wymiata, gdzie go kupiłaś? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczy notesik! Bzrdzo uroczy i stylowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny notesik, podziwiam, bo sama jakoś nie mam serca do skrapków...a pomysł na odstresowanie popieram, bo to chyba jeden z lepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny notes , bardzo podobają mi się skrapki , ale sama nie próbowałam nigdy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. *JaMajka-pięknie dziekuję:)Ptaszka zakupiłam w sklepie scrapowym w USA. Zamówienie złozyłyśmy z koleżanką na spólkę bo taniej przez naszą znajomą, która tam mieszka:)Długo czekaliśmy na paczkę ale opłaciło się:)
    *Mabuobrazy-pieknie dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Olga-miło,dziękuję:)Tak...lubię się w ten sposób odstresowywać:)
    *Fredka-ślicznie dziekuję:)Koniecznie wypróbój:)

    OdpowiedzUsuń
  27. This is so gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny notes, no i super sposób na odreagowanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. *Annasza-ślicznie dziekuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne to! :)
    Ja lubię sobie usiąść pod drzewem i coś tam naskrobać na skrawku papieru... wtedy i upał mniej straszny...

    OdpowiedzUsuń
  31. *Natalinka-dziękuję:)Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń