czwartek, 29 lipca 2010

Moja próba decu...

Ach u nas kolejny pochmurny dzień ale słoneczko próbuje się przebić...
wiec moze będzie dziś cieplej i pogodniej:)
Wczoraj korzystajac z tej deszcowej pogody, bawiłam się twóczo w domku
i podjełam się próby ozdobienia pudełeczka techniką decu.
Och co się namęczyłam...no bo jak człowiek nie wie co do czego to tak jest ;)
Więc poniższe fotki przedstawiają to co zmęczyłam.
Proszę o wyrozumiałość:))
***
Może nie jest najpiekniejsze
ale postanowiłam, że pudełeczko podaruję cioci
bo ona uwielbia motywy różane.
Mam nadzieję, że się jej chociaż troszeczkę spodoba :)
***



***
Życzę slonecznych i pięknych chwil.
Dziękuję za wszystkie komentarze i ślę pozdrowienia:)
***
P.S.Mam ogromne problemy z internetem
i często niemogę otworzyć Waszych blogów ani odpisać na maile:(
Muszę koniecznie zadzwonić do serwisu!
Buziaczki*

51 komentarzy:

  1. Jest ładne i już. Fajny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. *Asica.p-dziekuję:)Miło mi:)
    *Gosia.S-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu coś bajki opowiadasz że to pierwsza próba ;-)
    Pudełeczko wyszło bardzo efektownie !!!
    Życzę Ci cierpliwości przy lakierowaniu ;-)
    sama na początku mojej przygody z deku jej potrzebowałam...
    Jeśli będziesz miała jakieś pytania to napisz do mnie chętnie odpowiem.
    Pudełeczko napewnoo spodoba się Twojej cioci !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pudełeczko ! idealne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, pudełeczko jest śliczne.
    Czego się nie dotkniesz to zamienia się w cudo.
    Chyba jesteś Czarodziejką :)
    Śliczne no i te piękne róże...
    Małgosiu chwilowo wróciłam do swojego starego tła, czyli do tego co teraz u Ciebie gości. Mam nadzieję, że nie będzie Ci to przeszkadzało.
    Moje a właściwie Bestyjeczki nie chce się wyświetlać.
    Pozdrowienia od różanego... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co by się miało nie podobać. Śliczne jest i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  7. *Kaprys- och kochana to miłe móc usłyszeć od Mistrzyni decu,że pudełeczko"Efektowne"
    ach to takie miłe...Chciałabym nauczyć się jak zrobić takie peknięcia albo buteleczki,bo mam kilka takich z likierów.Jak na razie to wszystko czarna magia...nie wiem co do czego a i brak mi cierpliwości.Dziękuję za pomoc:)Buziaczki:)
    *Magda Góra-bardzo mi miło:)dziękuję:)
    *Rożany Anioł-ślicznie dziękuję.Czarowdziejką to nie jestem ale czarownicą tak troszeczke:))Oczywiscie,że mnie nie przeszkadza,ze masz takie samo tło...Przecież to Ty miałaś je pierwsza:)buziaczki:)
    *Apuni-dziękuję pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że śliczne, a motywy różane są takie romantyczne....
    Przy okazji dziękuję Tobie za wizytę u mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Ale boskie!!! Jest śliczne! Czekam na następne prace!!!:*:*:* Ale uważaj:D Deku wciąga hihi:)

    Buziak:* U nas już nie pada to i u Was nie powinno...?

    OdpowiedzUsuń
  10. To pudełeczko jest cudowne, śliczne, absuolutnie nie masz się czego wstydzić!!!
    Jestem pod wrażeniem:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladnie ci wyszlo :* cicia bedzie zachwycona :*
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne jest^^ ja jeszcze też nigdy nie próbowałam, ale już mam część gadżetów i tylko trochę wolnego czasu mi potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie pudło wyszło rewelacyjnie!Kiedyś u koleżanki widziałam donice ozdobione ta techniką..strasznie miałam wtedy ochottę spróbowac ale ciągle mi cos stawało na drodze..
    Czekam na więcej prac!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już sobie poradziłam z tłem Bestyjeczki.
    Ale ten Twój, Mój, Nasz jest uroczy :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana poradziłaś sobie rewelacyjnie :) tylko uważaj, bo jak Cię decu wciągnie to przepadniesz już na dobre w serwetki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze wierzyłam ,że Małgorzaty to zdolniachy.Żeby mnie tak wyszło za pierwszym razem... Ech, Twoje jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna szkatuła :)

    i podpisuje się pod Gosią u góry - Małgorzaty to zdolniachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pudełeczko. W ogóle nie widac ze to pierwszy raz.
    Jak ja na nic nie mam czasu!!! - wybacz że rzadko komentuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne to pudełeczko i wcale nie widać że to debiut :) Zresztą czego się nie dotkniesz, zamieniasz w cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! Trafiłam przez przypadek, a tutaj takie różane cudowności (i to po sąsiedzku - ja też jestem z podkarpacia :)). Zostaję zatem na dłużej i ustawiam się w długaśniej kolejce po serducha!!

    OdpowiedzUsuń
  21. no no! fajniusie! Ja też korzystająć z niepogody - coś tam spłodziłam, ale jeszcze troszku lakieru i Wam pokażę - ofkors motyw różany :) no i lawendowy! ha!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudeleczko pierwsza klasa! Ciocia bedzie zachwycona!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. jest cudne,takie różane i klimatyczne,już mam w głowie 1000 pomysłów jakbym je wykorzystała.Jesli tak wyglądają początki,to co będzie potem .jednym słowem sliczne i pasujące do twoich klimatów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne pudełeczko. Zawsze, jeśli nie zna się jego przeznaczenia, to wiadomo, że musi być na biżuterię ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. *Sylwerado -proszę i dziękuje ślicznie :)Pozdrawiam:)
    *Joasiunia-och wciaga...juz poszukuję motywów:)U nas na razie nie pada ale chmurki się zbierają...
    Buziaczki:)
    *Jola_zola-och to bardzo mi miło:)Pozdrawiam:)
    *Pappu-ślicznie dziękuję:)
    *Paszczata-dziękuję:)Koniecznie spróbuj:)Buziaki:)
    *Jaga-tak,decu wygląda rewelacyjnie bardzo mi się podobają prace wykonane ta techniką...sama tak nie potrafię.Dziękuję i pozdrawiam:)
    *Różany Anioł-och tak uroczy:)Buziaczki Aniele:)
    *Kiciula-dziękuję...tak już mnie wciąga...bo już rozglądam się zamateriałami do ozobień:)
    *Gosia-ślicznię dziękuję Gosieńko:)Na pewno wyjdzie:)
    *MamaKini-och uroczo:)dziękuję:)Buziak:)
    *Madzik-och witaj kochana:)Wspaniale,ze mnie odwiedziłaś:)Wszystkiego dobrego:)
    *Alexandra-ślicznie dziękuję:)Buziaczki posyłam:)
    *Elwirka-k-ślicznie dziekuję:)Miłomi Ciebie tu gościć:)Och uroczo ,żejesteś z podkarpacia tak jak ja:)Milusio:)Buziaczki:)
    *Miejsce Sympatycznych Klimatów...-dziękuję:)Oczywiście pokaż co potworzyłaś:)Koniecznie:)Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. *Aśka-miło mi:)Dziękuję i pozdrawiam:)
    *Barabara-och uroczo mi i miło:)Dziekuję za dobre słowa:)Och oby tylkobyły kolejne prace:))Pozdrawiam serdecznie:)
    *Avarill-ślicznie dziekuję:)Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie bądź dla siebie taka surowa! Skrzyneczka wyszła śliczie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Próba bardzo udana :) Ja już nie pierwszą mam za osobą, a efekt mizerny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo udana,rozana proba decou.Ja wlasnie dostalam zestawik w prezencie i ktoregos dnia takze sie przymierze:-)
    Pozdrawiam Serdecznie-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczne pudeleczko wyszlo Ci Malgosiu! Z Decou jest jak z kazdym innym hobby artystycznym...sama droga do opanowania sztuki jest ciekawa. Uczysz sie na bledach i tak udoskanalasz swoje zdolnosci. Poczatek masz juz pieknie opanowany a reszte powolutku opanujesz.
    Jezeli moge jakos pomoc daj znac kasi.conestoga@gmail.com

    Buziaki xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudne pudełko.
    Zdolna kobitka z Ciebie :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak na pierwsze próby ,świetnie ci poszło.Ja też się wciągnęłam w to jak zaczynałam,ostatnio jednak maluję,ale kręcę się i szukam co by tu obkleić.Choć techniki spękań jeszcze nie opanowałam:( A marzy mi się nauczyć robić takie piękne porcelanowe spęki.Pozdrowionka śLĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, ze nowego bakcyla złapałaś, efekt infekcji rewelacyjny:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne wyszło!!! Ja się ca decu nie zabieram, jakoś nieszczególnie mnie ciągnie, nie wiem co z czym i do czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. *Szara-dziekuję:)Napewno Twój efekt swietny..nie to co mój*Pozdrawiam:)
    *Psianka-dziękuje:)Oczywiście spróbuj bo to bardzo przyjemna sprawa:)
    *Kasik-ślicznie dziękuję za dobre słowa i przyszłościową pomoc w tej technice:)Bardzo mi miło:)Pozdrawiam serdecznie:)
    *Eniutek-pięknie dziękuję:)
    *Gosiulaart-dziekuję pięknie:)Mi tez się to podoba i chciałabym nauczyć się techniki spękań.Marzy mi się też:)
    *Jolinka-tak,to tylko próba:)Dziekuje:)
    *Mabuobrazy-mam nadzieję:)Dziekuję:)
    *Joasia-dziekuję:)
    *JaMajka-dziękuję:)Ja teżnie bardzo wiem co i jak:))Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne pudełeczko,motyw różany jest zawesze wdzięczny,a Ty dodałaś pudełku prawdziwego uroku.Ja na pierwszą moją ozdobę decu wybrałam mały młyneczek do pieprzu,a Ty od razu takie pudełko,na pewno będzie z Ciebie mistrzyni decu:))

    OdpowiedzUsuń
  37. *Ulkaaz-och Kochana bardzo mi miło:)Ślicznie dziękuję:)Wybrałam pudełeczko bo tylko to miałam pod reką i jak dla mnie najlepsza forma bo prosta jak na pierwszy raz:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny debiut :)
    Pudełko wygląda świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu radości w trakcie poznawania tajników "decu".
    Uwaga!!! Silnie uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. *Mazmika-Kochana ślicznie dziękuję za miłe słowa:)Buziaczek:)Och już czuję,że się uzależnie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piekne pudeleczko! Ja nawet nie podejmuje sie tej techniki. Podziwiam za odwage i za tak wspaniale pierwsze efekty! A co bedzie dalej? Jak Cie znam dojdziesz szybko do perfekcji!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Powiem szczerze, że nie przepadam za decu, ale pudełeczko mi się spodobało =]

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. *
    *Nela-miło mi:)
    *Alexls-bardzo mi miło:)Ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam*
    *Pest-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  43. a mi ciągle to decou słabo wychodz - naprawde pierwsze podejście? zazdrość mnie zalewa!!! nom i też lubię różane motywy:) i pozdrawiam serdecznie*

    OdpowiedzUsuń