poniedziałek, 12 lipca 2010

Herbatka z Anielicą ...

Wczorajszy dzień spędziłam odpoczywając
i regenerujac siły po całym tygodniu.
Wybrałam się na trening capoeira,
który dodał mi dużo energii...mimo ćwiczeń w tym upale :)
Szkoda, że w wakacje tak żadko są spotkania...
***
A dziś od rana pomagałam dziadkom na gospodarstwie...
bardzo lubię ten czas prac polowych...mimo tego słoneczka :)
Oddycham przyrodą...chłonę wzrokiem kolory,słucham...podziwiam.
To taki mój czas w moim sercu :)
***
A po południu uszyłam Anielicę z serduszkiem
i filiżankę herbacianą dla niej:)
A wszystko powstało z (ostatnio)
mojego ulubionego materiału w róże.
***



***
...i małe przybliżenie na filiżankę:)
***

***
Dziękuję wszystkim zostawiajacy malutki ślad
swojej obecności na moim blogu w komentarzach.
To takie miłe:)
Posyłam moc buziaków:)

43 komentarze:

  1. Śliczny komplet, fajny pomysł z tą filiżanką.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *Wiolett Sz.-pięknie dziękuje:)Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielica niezmiennie cudowna !!!
    Ale filiżanka poprostu powaliła mnie na kolana !!!
    Urocza i perfekcyjnie wykonana !!!
    Cudowności tworzą Twoje łapki !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, filiżanka jest słodka :) Bardzo lubię herbatki z Vitaxu.

    OdpowiedzUsuń
  5. *Kapryś-Kochana bardzo mi miło:)ślicznie dziękuję,pozdrawiam iście upalnie:)
    *Avarill-pięknie dziekuję:)Też lubię...bo herbaciara jestem:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielica śliczna ale ta filizanka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej RÓŻANE ŚLICZNOŚCI:-) Posyłam moc serdeczności i życzę miłego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudne :) Filiżanka rozbrajająca, a Anielica jak zwykle przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. *Betsy Petsy-miło:)Pozdrawiam upalnie:)
    *Sekrtetnik Matyldy-pięknie dziekuję:)Buziaczki posyłam:)
    *JaMajka-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anielica jak wszystkie twoje "anielskie panny",anielska jest.A rozana herbatka z tak pieknej filizanki musi byc prawdziwa rozkosza dla "podniebnych panien".

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne!!! Coraz bardziej pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Arsarnem- dziekuję:)Pozdrawiam:)
    *TuKara-pieknie dziękuję za miłe słowa:)Buziaczki posyłam:)
    *Jowita-miło:)Dziekuję:)
    *Gosia S.-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna anielica i to serduszko, które trzyma przecudne, a ta filiżanka dzieło sztuki :D. Tylko pozazdrościć talentu do szycia :). Podziwiam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudno mi o obiektywizm, w końcu ze mnie czasem też jest różany anioł. Więc wszystko co w różyczki i anielskie jest bliskie memu sercu :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Peninio, anielica jest śliczna, ale ta filiżanka to prawdziwa rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. *Katarynka-to miło z Twojej strony:)Więc pięknie dziękuję i buziaki posyłam :)
    *Różany Anioł-ślicznie dziękuję Aniele:)
    *Nimucha-miło :) Buziaczki posyłami dziękuję za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. alez niesamowicie piekna filiżanka :D to że laleczki sa cudne to juz wiesz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Anielica słodziutka. Różane wzory zawsze dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku anielica jak każda anielica - powala ale ta filiżanka !!!!!!!!! Prawdziwe dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne !
    podziw. Uważaj bop przy pracach polowych można sie nieźle zesmażyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anielinka ponownie cudona.
    Ale ta filizanka to prawdziwy majstersztyk, no malenkie dzielo sztuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna anielinka z serduchem, ale ta filiżanka to dopiero bomba! Śliczności i świetny pomysł! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. *Apuni-słodko dziekuję:)
    *MamaKini-ślicznie dziekuję:)
    *Samborka-dziękuję:)Oj tak mozna się zesmazyć...własnie chyba mnie spiekło...Pozdrawiam:)
    *Atena-bardzo się cieszę,że się podoba,to miłe:)Dziękuje i pozdrawiam upalnie:)
    *Annasza-miło,dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie nadążam za Tobą Peninio :) ona jest śliczna, bardzo ładny materiał w różyczki i świetny pomysł z filiżanką.

    OdpowiedzUsuń
  25. Peninko, anielica jest śliczna, ale filiżanka wyszła Ci rewelacyjnie! Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajna filiżanka:D A anielica jak zawsze , boska:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Najważnieksze to pamietac o sobie czasami i zrobic cos dla siebie! anielinka sliczna!!!pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. *Aiwenore- :D ślicznie dziekuję i słonecznie pozdrawiam:)
    *Dorota-pięknie dziekuję:)
    *Delfina-miło:)Dziękuję i pozdrawiam:)
    *Дуся-Маруся-thank you*
    *Kasianat-ślicznie dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Panna anielica cudnej urody,a pomysł z filiżanką rewelacyjny
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, all those beautiful creations you have made, great job .

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna filiżanka, cudo!!!
    I anielinka śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. *Kasia-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam wakacyjnie:)
    *Marianne-thank You:)
    *Mazmika-dziekuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Peninia ta filiżanka powaliła mnie na łopatki, jest bezbłędna!:D, pozdrawiam i życzę więcej tak ciekawych i zaskakujących pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi!!
    thanks for your visit!!
    hugs from Chile
    c@

    OdpowiedzUsuń
  35. *Olga-ślicznie dziekuję.Słonecznie pozdrawiam:)
    *☼Carolina Artesanías☼ -thank you:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne, a ta filiżaneczka mnie rozbroiła :)

    OdpowiedzUsuń