środa, 2 maja 2012

Kotek Benek...malowany w kropeczki...

62 komentarze:

  1. Benek jest bombowy..a wogole swietna technika to malowanie tkaniny na wymarzone wzorki.Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. " Ale fajny Benek!!" stwierdził mój syn Benedykt vel Benek :D
    Pozdrawiamy gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ten Benek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycają te Twoje koty!
    Rowniez dziekuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kotki, pieknie malowane.
    Dzięki za miłe słowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kocia ekipa;) Wszystkie kotki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no jaki koci przystojniak z tego Benka :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Benek jest uroczy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Peninio,cała kocia ferajna to niezłe przystojniaki,niezmiennie jestem w nich zakochana,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne koty, świetne domki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesympatyczna ta kocia rodzinka, bardzo lubię koty :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Baśniowe kotki wszystkie bez wyjątku.
    Benka właśnie poznałam - BOMBA!!!!!!!
    Pozdrawiam Peniniu bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja muszę podziwiać tylko żywe, swoje kotki ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie elementy tej ekspozycji sa doskonałe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodkie te Twoje koty! Jak na nie patrzę, to od razu chce mi się uśmiechać. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne są, takie kolorowe i wesołe:-) a te ich zakręcone ogonki są po prostu rewelacyjne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna ta kocia rodzinka, ja mam kota w realu Benka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje kocięta za każdym razem wywołują na mojej twarzy uśmiech radości. :) Ich pyszczki, kształty i kolory zachwycają mnie wciąż. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale super kociaki! W dodatku w takie radosne wzorki i z minkami jakby coś przeskrobały i udawały niewiniątka :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Te twoje koty sa rewelacyjne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam koty. Te są cudowne. Najbardziej podoba mi się brązowy. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza ferajna :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja kocia familia fantastycznie się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Benek jest cudny !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Kociaki są cudniaste, a buzia sama mi się do nich śmieje jak na nie patrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  26. mrrrau mrrrau, jakie cudne te Twoje kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze są te kociaki :) Benek fajniutki jest :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka piękna kocia rodzinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne są Twoje koty. Pięknie prezentują się razem z domkiem. Pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  30. cudny, taki cukierkowy:) masz naprawdę fajne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne koty Peninia ,świetnie je pomalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne słodziaki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. takich jeszcze nie widziałam....Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  34. wow jakie odjazdowe i te kolorki cudne pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  35. kocurki są urzekające ! zauroczyły mnie też serducha poście wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te są chyba najładniejsze z ładnych, craftowych kotów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. kochane sa te koty, pieknie sie razem prezentuja, a kolor brazowy calkiem ciekawy, jego odcienie pieknie wspolgraja. Cudne

    OdpowiedzUsuń