środa, 23 maja 2012

Kierunek Kazimierz....wspomnień czar...


Kierunek Kazimierz...tak...
od kilku lat odwiedzam,zwiedzam, poznaje nowe zakamarki tej cudownej miejscowości...
wdycham ten cudowny zapach i delektuję się uroczym klimatem...
***


...wspaniałe sklepy i galerie...
...zapraszają do swych wnętrz...



...oczywiście nie mogłam się oprzeć
i przywiozłam sobie pamiątki z Kazimierza...

...byłam również na fantastycznym wernisażu - prac
P.Roberta Romanowicza,
który odbył się w Galerii Leonardo.
***
...niepowtarzalny klimat...świetne obrazy...

***
Wróciłam z pięknymi pamiątkami
i autografem z dedykacją...

Serdecznie Was pozdrawiam*

47 komentarzy:

  1. Uwielbiam klimat Kazimierza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam w Kazimierzu:(
    śliczności sobie przywiozłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny klimat, zazdroszczę pobytów, ja jeszcze tam nie byłam. Dziękuje za wizytę i słodkie słowa :))) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że Kazimierz jest cudownym miejscem i również chętnie tam powracam by móc się delektować wspaniałymi widokami i tym niepowtarzalnym klimatem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz obejrzałam prace P. Roberta Romanowicz (dzięki Peninio za link do bloga P. Roberta) i są niezwykłe... takie Fantazjowe...
    W Kazimierzu nie byłam nigdy, wiele o nim słyszałam... mam nadzieję, że i ja kiedyś go zwiedzę.
    Zazdraszczam tej wycieczki:)
    Pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam w tym roku pierwszy raz w Kazimierzu i czasu było za mało ,żeby wszystko zobaczyc:))ale i tak to co widziałam wywarło na mnie wrażenie:)))pozdrawiam cieplutko:))...a ja się oparłam pokusie zakupu w tych pięknych galeriach:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. no ze zdjec piekne,miasteczko,nawet niewiem gdzie to jest? pieknosci kupilas,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  8. Kazimierz mam blisko więc odwiedzam to miasto kiedy tylko mam czas.Zawsze odwiedzam Nałęczów i Kazimierz, mieszkam w Nałęczowie bo tam jest taniej.
    Dzięki za namiary Pana Romanowicza ,nie znałam Jego malarstwa, jest cudowne, bajkowe i z obdrobina humoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och byłam w Nałęczowie też kilka razy :)Może kiedyś się spotkamy:)

      Usuń
  9. nigdy nie byłam w Kazimierzu:)) a ta klatka która sobie kupiłas...podbiła moje serducho:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kazimierz...naprawdę jest tam wspaniały klimat...

      Usuń
  10. Piękna wycieczka, Kazimierz znam dość dobrze, byłam tam wiele razy:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pekne miejsce, sliczne skarby sobie przywiozlas, ten sklepik jest rewelacyjny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach....aż zachciało mi się jechać do Kazimierza,też uwielbiam to miasto!!! m u s z ę w te wakacje tam pojechać choć na jeden dzień:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    ps. a ta klatka jest zachwycająca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, również byłam w Kazimierzu w miniony weekend, uwielbiam to miejsce, ma swój cudowny i niepowtarzalny charakter, niby mała miejscowość a tak urokliwa jak żadna inna :) Również przywiozłam kilka pamiątek, ooch tak trudno było sie oprzeć :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieki nie byłam w Kazimierzu - dziękuję za wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobilas swietne zdjecia ! Jak widac podobaloby mi sie to miasto! Dobrze zrobilas kupujac pamiatki, jak sie tego nie robi to pozniej nie mozna przebolec ! Aby tylko ta ladna pogoda sie utrzymala , a do mnie nadeszla !
    Sciskam-Agni

    OdpowiedzUsuń
  16. Kazimierz ma rzeczywiście "ten" klimat , byłam więc wiem o czym mówisz , jest niepowtarzalny...
    a pamiątki cudne!
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że byłaś w Galerii Lawenda ;-)
    Kazimierz również uwielbiam, taka niepowtarzalna atmosfera i życie jakoś wolniej biegnie, lubię patrzeć na ludzi malujących na promanadzie - choć sama niegdy nie próbowąłam, jakoś brak odwagi, że ktoś będzie zaglądął przez ramię ...
    Buziaki posyłam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsce...zdjęcia tez piękne...ech, rozmarzyłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Kazimierz to rodzinne strony mojej Mateńki....)))Zakupy super , tylko pozazdrościć. Pozdrawiam pa....))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie zachęcasz, cudna podróż

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim marzeniem jest kiedyś pojechać do Kazimierza.
    Ale to tak daleko...
    Pozdrawiam Cię Małgosiu i zapraszam pod nowy adres bloga!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny Kazimierz! PS. Zapraszam na Candy organizowane przez Piotrkowskie Koło Gospodyń Miejskich
    http://kologospodynmiejskich.wordpress.com/2012/05/24/candy-decoupageowa-niespodzianka/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia:) Studiowałam w Lublinie i czasem na weekendy wyjeżdżałam ze znajomymi pooddychać klimatami Kazimierza... Cudowne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  24. o Jak ja Ci zazdroszcze Tego Kazimierza!!!!super sprawa,pamiątki boskie!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. A my z Mężem mamy Kazimierz na celowniku :) Zatem wszystko przed nami :) A biała klatka jest po prostu cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia i pamiątki. Prawie poczułam zapach tego miasta:) Jak jestem w Kazimierzu to najwięcej czasu zajmuje mi chodzenie po...galeriach. Są fantastyczne:))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. I pomyśleć, że mam do Kazimierza tylko skok.. Chyba coś w tym jest, ze się często nie docenia tego, co się ma pod bokiem..W Kazimierzu uwielbiam dwie kwestie - pogodną noc, kiedy tłum ludzi znika w podwojach kafejek i pchli targ.. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyłapac takie detale, wielką sztuką jest
    uroda w małych rzeczach sie chowa

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za relację.....chociaż trochę tej super atmosfery przemyciłaś blogową drogą:) To niesamowite miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak Aniu , to klimatyczne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne miejsca, klimaty aż serce rwie no i gratulacje pięknych zakupów! Nie dziwię się, tez bym się nie oparła

    OdpowiedzUsuń
  32. Kazimierz jest na mojej liście "to go" :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ι do accept aѕ true wіth all the idеаѕ you have intrоduceԁ for yοur
    post. They're really convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are too quick for starters. May you please prolong them a little from subsequent time? Thanks for the post.
    Look into my blog trading

    OdpowiedzUsuń
  34. I ωаs cuгiοus if уоu еvеr thοught
    of chаnging the laуout of уοuг sіte?

    Its vеrу well written; I lονе ωhat youve got to say.

    But maybе you cοuld а little mοrе in the wаy of contеnt so peoplе соuld connect ωіth it better.
    Youvе gоt an aωful lоt of text for only haνing one оr 2 ρictures.
    Maуbe you cоuld spacе іt out betteг?
    Also visit my weblog samsung galaxy s3

    OdpowiedzUsuń
  35. What's up, all is going fine here and ofcourse every one is sharing facts, that'ѕ reallу
    gоod, keep up wгiting.
    Have a look at my page - samsung galaxy note 2

    OdpowiedzUsuń
  36. Ϻy coder is trying to perѕuade me to moνe to .
    nеt from PΗP. I havе alωayѕ disliκed the idea because οf the expеnses.
    But he's tryiong none the less. I'νе been using WoгԁPгess on a number of websites for
    about a yeаr and аm nervοus about switching to anothег platfoгm.
    I have heard vеry good things abοut blogengіne.
    nеt. Is there a way I can imрort all my
    wordpress ρoѕts into it? Any kind of help would be grеatly appreciated!
    Also visit my web blog - jeux de plateau

    OdpowiedzUsuń
  37. Ηowdy exсeρtional blоg!
    Does гunning a blog liκe this гequire a great ԁeal οf work?
    Ι've no understanding of coding but I had been hoping to start my own blog soon. Anyway, should you have any recommendations or tips for new blog owners please share. I know this is off subject nevertheless I just wanted to ask. Thank you!
    My homepage location voiture smart

    OdpowiedzUsuń