sobota, 13 sierpnia 2011

W kolorach...

Już dużo lepiej z moim zdrowiem i samopoczuciem...chyba przechodzi.
Uśmiech powrócił:)
***
Dziś wstałam bardzo wcześnie...gdyż miałam zająć się
porządkami w domu,
bo po południu i jutro muszę iść do pracy,więc chciałam
co nieco podziałać.
I podziałałam....
tylko zamiast sprzątać to ja zasiadłamz kawą i rogalikami
w "moim kąciku"i zaczęłam wycinać, przycinać i kleić...
...nie mogłam się oderwać.
Powstała więc karteczka w kolorach różu, fioletu, bieli i złota.

Taka inna ...



***
A tak wygląda karteczka w środku....


Życzę miłej soboty*

36 komentarzy:

  1. piękna karteczka Gosieńko:)ten kwiatek mnie oczarował,pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  2. *Agato.Art-dziękuję serdecznie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. *Miriamart-dziękuję serdecznie:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczna karteczka! Piękna kolorystyka! :)) Podziwiam też "szkicownik", masz naprawdę zdolne rączki!! :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. *Annasza-ślicznie dziękuję,bardzo mi miło:)Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. i to od razu odbija się w Twojej pracy :-) Cudna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka:))i kolorki takie wesole:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. *Malfu-serdecznie dziękuję,miło mi:)Pozdrawiam*
    *Asia-dziękuję serdecznie Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie Twoja...ale mimo wszystko bardzo łądna

    OdpowiedzUsuń
  10. *MamaKini-dziękuję.Tak wiem...tak jakby nie moja a jednak:)Tak mnie naszło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka kartka podiba mi się. Mam pytanie: Czy można sobie u Ciebie zamówić kartkę z okazji ślubu?

    OdpowiedzUsuń
  12. *Moje Brzydactwa-dziękuję serdecznie. Tak można zamówić;))Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  13. super! i cieszę się, że ze zdrowiem lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. *Kachasek-dziękuję serdecznie:) Tak jest już lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i jak porządki? Bo chyba dużo czasu już na nie zostało po zrobieniu takiej ślicznej karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna... i taka "nie Twoja"...
    kolory inne, kwiatek inny... ale naprawdę urocza:)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no i bardzo ci ładnie w tych kolorkach :)

    oby poprawa samopoczucia zagościła u ciebie na dłużej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i bardzo dobrze uczyniłaś,bo jak jest natchnienie to trzeba działać,karteczka wyszła cudownie.Diękuję za odwiedzinki na moim blogu i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza karteczka, kwiatek- prześliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  20. *Rhodiana-dziękuję. Och porządki zrobione w 70 % ale jeszcze trochę zostało...
    *Jola_zola-dziękuję serdecznie:)Tak,taka nie moja...ale musiałam spróbować coś innego:)
    *Coco.nut-dziękuję serdecznie i pozdrawiam;)
    *Kasia-ślicznie dziękuję.O właśnie tak mam...natchnienie i tworzenie.Pozdrawiam*
    *Boei-pięknie dziękuje;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że wyzdrowiałaś:)
    Karteczka cudna i te wspaniałe kolorki:)
    Pozdrawiam cieplutko i lecę dalej wypoczywać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. *Ulotne Chwile-dziękuję serdecznie;) Tak jest już dużo lepiej:)Miłego wypoczynku:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobra alternatywa dla sprzątania!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście bardzo owocny ranek - sliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  25. *Anek73-dziękuję,tak Aniu...a jak potem mi się nie chciało sprzątać...ale musiałam ...
    *Burana25-dziękuję serdecznie i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja piekna praca swiadczy o tym ze naprawde powracasz do zdrowia.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekna karteczka. Fiolety to moje ulubione kolory więc nie moge się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała praca w pięknych kolorkach.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. *Alicja-serdecznie dziękuje. Tak powoli wracam:)
    *Marta-dziękuję,miło mi.Pozdrawiam*
    *Vena7-dziękuję serdecznie;)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  30. That is awesome, thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja zamiast sprzątać w domu, sprzątam w ogrodzie. Tam jest ciekawiej. Dom posprzątam zimą...

    OdpowiedzUsuń
  32. *Kirsty Vittetoe -thank You:)
    *Gaja-och tak masz racje...też uwielbiam porządki ogrodowe. Domowe mniej:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna....i to w moich ulubionych kolorkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajniutka :) ja akurat fiolecik bardzo lubię - bardzo mi się podoba efekt patchworku i kwiatuszek. A złoto takie karmelowe... :)
    Cieszę się, że choróbsko przegrywa! wielki buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna, a różowy kolor nastraja pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń