piątek, 5 sierpnia 2011

Tag w zielni...


***
W moich szafkach zbiera się coraz więcej ścinków z różnych elementów i przede wszystkim papierów. Ostatnio nawet miałam zrobić porządek i się ich pozbyć...jednak po dłuższym namyśleniu stwierdziłam, że może je zostawię i wykonam jakiś mini albumik czy zielnik o którym często sobie przypominam...
Przeglądam blogi i czytam, a u w Craft Artwork
wspaniała zabawa - pod nazwą"Bawimy się kolorami..."
Z tej zabawy ma powstać Książeczka Tagowa.
Więc aby nie tracić czasu i weny
zabrałam się po pracy za twórcze działanie.
I tak moja niewielka
część zielonych ścinków znalazła swoje miejsce na tagu.
***
Zachęcam Was do tworzenia ze ścinków, to naprawdę fajna zabawa...





"Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę, a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz..."

Albert Einstein
***
Samych pięknych chwil Wam życzę*
***
Ja biegnę do sztalugi...maluję dla koleżanki na płótnie secesyjnego,
(trochę bajkowego)
Anioła...

56 komentarzy:

  1. Wyszedł ślicznie! Miłego weekendu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. *Anek73-ślicznie Aniu dziękuje:) Wzajemnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tag śliczny, taki starociowy i z ptaszorkiem, bardzo mi się podoba!!! ach, chciałabym tak umieć wykorzystywać ścinki...

    a aniłka pokaż jak skończysz - koniecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *Coco.nut-dziękuję serdecznie:)Och bawienie się ścinkami to nic trudnego...naprawdę zachęcam:)Warto spróbować:)
    Oczywiście pokażę ale to jeszcze trochę potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tag!!! Też mam chęć wziąć udział w tym wyzwaniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam Twoje zdolności..i do tego jeszcze malarstwo secesyjne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny. Pełen dobrej energii, bo dobra Dusza go stworzyła. I zielony jak nadzieja :)
    Cieszę się, że pokażesz anioła, gdy skończysz. Ja bardzo lubię takie klimaty.
    Cmoki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Już czekam na anioła
    Ptaszorkowa karteczka urocza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. *Jyoti-dziękuje serdecznie:) Wyzwanie super fajne;)więc się skuś i zrób pracę:)
    *Tabu-dziękuje serdecznie. Malarstwo uwielbiam...a styl secesyjny to kocham!
    *Ewa-dziękuję Kochana za te miłe słowa:) Tak zielony jak nadzieja...:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. *Kasia-dziękuje serdecznie Kasiu za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne, jak zwykle! I do tego malarstwo.... Mam nadzieję, że pokażesz gotowy obraz< pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Ewkiki-serdecznie dziękuję;)Tak oczywiście pokaże jak skończę tylko to trochę potrwa bo dopiero zaczęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny mój nie ma zadnej szansy

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuuudny :) Zwłaszcza to stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. *Ela17-dziękuje ślicznie... Elu nie wiadomo czy dotrwam do końca wyzwania:)
    *JaMajka-dziękuje serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie urozmaicona praca :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny tag :) jak zdrówko?
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapitalnie Ci wyszedł jutro zabieram się do zielonego Taga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. *Pinki_ak-dziękuje serdecznie;)
    *Kachasek-dziękuje ślicznie. Zdrówko...teraz lepiej rano było fatalnie...myślałam,że do pracy już nie pójdę. Ale przeszło.
    *Alegria-dziękuje ślicznie:) Och to wspaniale;)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny tag ale by tak tworzyc trzeba miec to cos w reku co Ty masz..to sie chyba nazywa zmysl albo talent .pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny wyszedł Ci ten tag =]
    Ja również mam zamiar się pobawić... tag już zrobiony =]

    OdpowiedzUsuń
  22. *Alicja-miło mi,dziękuję za miłe słowa.Pozdrawiam!
    *Pest-ślicznie dziękuje;)Pozdrawiam ciepło!
    *Agea-dziękuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie skrawki wykorzystałaś. Tag prezentuje się wspaniale :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy tag.Fajna jest ta kompozycja z kwiatkiem.:)

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna praca, zapachniało lasem:)Cudowne odcienie zieleni niosą ukojenie i spokój:)
    Uściski i dużo słoneczka, Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna koronka u dołu taga...i kotki czarno-białe pochwalę bo przeoczyłam a takie urocze stworzonka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. *Mazmika,Olina,Jola_zola,Romantyczna Dusza,Maj, Barbara,-Prześlicznie Wam dziękuję za miłe słowa. Ciepło na sercu.Pozdrawiam Was ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny tag z tym ptaszorkiem jakby w zaroślach ukrytym:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja ukochana zieleń...ale nie tylko dlatego jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie do pomyslenia ,ze to ze scinkow ....

    OdpowiedzUsuń
  31. Very pretty, thanks for sharing!
    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieprawdopodobnie piękny TAG Ci wyszedł Peniniu :)
    Pozdrawiam i czekam na jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  33. U MNIE ŚCINKI TWORZA TYLKO ŚMIECI..A U CIEBIE DZIEŁO SZTUKI...POZDRAWIAM:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze cudnie -i ogromnie jestem ciekawa tego anioła.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne tagi, bardzo lubię Twoje pracki

    OdpowiedzUsuń
  36. jest prześliczna! zawsze się zastanawiam jak Ty to robisz, że tak pięknie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny tag Gosieńko:)pozdrawiam cieplutko i życzę Tobie miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  38. *OriBella,Kacperm200,JagaBa,Agni-dziękuje Wam serdecznie za miłe słowa. To dodaje twórczych skrzydeł:) Pozdrawiam!
    *Kirsty Vittetoe-thank You:)
    *Eniutek,Qra Domowa,Kasia,Kasiekw,Biała Korona,Agato.art-dziękuje Wam serdecznie za miłe słowa. To dodaje twórczych skrzydeł:) Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna. Kto by pomyślał, że ze ścinków. Widzę, że u Ciebie nic się nie marnuje. Musze wziąć z Ciebie przykład.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ah, magiczne są te Twoje cacuszka! Co jeden, to pięknieszy od drugiego a wszystkie by się chciało mieć i podziwiać!
    Tutaj przepiękne kolory połączyłaś, calość wygląda po prostu cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  41. *Ania-dziękuje ślicznie;) Ze ścinków czasem mogą wyjść fajne rzeczy:)Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  42. *Kajak-dziękuję Kochana serdecznie za miłe słowa:)Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny, piękny i jeszcze raz piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzień dobry. Proszę Pani ten tag jest normalnie super.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  45. cudownie i romantycznie !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko śliczne, ale najpiękniejsze stempelki:)
    ...i ten spokój... nic ptaszka nie spłoszy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ fantastyczny! Masz czarodziejskie dłonie :)

    OdpowiedzUsuń