wtorek, 9 sierpnia 2011

Czekolada...

W ciągu tygodnia powoli...niespiesznie... powstawał kolejny brązowy notesik.
...skojarzył mi się z czekoladą...

Oto on.



Na pchlim targu udało mi się jeszcze zakupić dwie metalowe zwieszaki...
było ich dużo więcej ale ktoś mnie wyprzedził :)

A teraz pędzę do farb i sztalugi ...muszę trochę pomalować
by odstresować się po pracy...

***
"Postępuj zawsze właściwie. Da to satysfakcję kilku ludziom,a reszta się zadziwi..."

— Mark Twain

***
Ślę uściski:))

44 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna czekolada :)
    pędź do malowania i pochwal się dziełem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny notesik, a kolorki takie apetyczne ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *Kachasek-ślicznie dziękuję:) Pędzę...:))Buziak!
    *PAKMA-dziękuję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowity ten notesik :) barrrrrdzo :) zresztą Ty wiesz, że brąz to mój faworyt kolorystyczny.
    W wolnej chwili odpisz mi proszę na @
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. *Ewa-dziękuje ślicznie:) Już pędzę odebrać maila:))Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Peninko u Ciebie jak zwykle same słodkości... A ja już tyle czasu zabieram się za swój Iszy notesik i zabrać się nie potrafię :(

    Zapraszam na Spotkanie HandMadowe, więcej info na: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  8. *Karolina-dziękuję za miłe słowa i odwiedzin ki:)Och czasem potrzeba odpowiedniego czasu aby się zabrać za zrobienie czegoś. Weny i dobrego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten zestaw kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna i apetyczna, bo czekoladowa karteczka:)Pozdrawiam serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. *Sentimental Living-dziękuje serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykle slodko u Ciebie. Fantastyczny notesik na mysli nieuczesane.

    OdpowiedzUsuń
  13. *Marta-dziękuję ślicznie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. NOTES jak zwykle wspaniały :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. *Kacperm200-dziękuję pięknie:) Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny notesik - bardzo klimatyczny.. Przepadam za brązami - fantastycznie je wykorzystałaś:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. *Ania-dziękuję Aniu za miłe słowa:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzdycham na widok Twoich notesów i karteczek.
    Są takie Twoje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. oj,, rzeczywiscie kojarzy sie z czekoladą :D mniaaamm :D

    OdpowiedzUsuń
  20. *Asia-dziękuje i pozdrawiam;)
    *Malutka-miło mi, ślicznie dziękuje:)
    *Gosia S.-dziękuje bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę słodkie jak czekoladki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Notesik jest cudny!Ja dziś poczyniłam swój pierwszy..ale daleko mi do Twojej perfekcji..nie wiedziałam,ze problemy będę miała nawet z prostym bindowaniem:P

    OdpowiedzUsuń
  23. A le pięknie i "smacznie"dzisiaj u Ciebie.Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe te zawieszki :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny!! Piękne kwiaty, i motyl, wszystko idealnie skomponowane:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Notesik jak zawsze cudo! zawieszki sa piekne ,fajne kolory.Milego dnia Tobie

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam czekoladę:)) Notes wspaniały, zachwycają mnie Twoje notesiki!
    Zawieszki super! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, czekoladowy nasz ulubiony! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny notesik Gosieńko i te zwieszaki retro cudo!pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Małgosiu:)
    Czekoladowy -wspaniały też pachnie czekoladą tak jak kawowe???
    Napisałam dzisiaj @ jak możesz to daj znać proszę..
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny ten czekoladowy notesik :) Aż naszła mnie ochota na filiżankę pitnej czekolady Wedla :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zjadłabym ten notes w całości ;) ;) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje notesiki sa bardzo wyjątkowe :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny, faktycznie czekoladowy - moze na jakies słodkie deserowe przepisy. Bardzo podoba mi sie dziewczynka ze zdjecia - najwieksza ozdoba tego notesika. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na słodkosci:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny jest!!!
    Bardzo smakowity (uwielbiam czekoladę :)) :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie zapachniało czekoladą taką prawdziwą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twoje notesiki ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń