niedziela, 21 sierpnia 2011

Losowanie...

Kochani dziękuje Wam serdecznie za udział w moim Wakacyjnym Candy.
***
Z samego rana wypisałam wszystkie osoby, które zgłosiły się do zabawy.
Losował pan M. oczywiście pod moim czujnym okiem ;)
....................................................
I szczęśliwą osobą jest ......
IGORIA
***
Gratuluję z całego serca!
***
Proszę o adresik abym mogła przesłać nagrodę.
***
Życzę pięknej słonecznej niedzieli
i niedługo zapraszam Was na kolejne słodkie cukiereczki.
***

34 komentarze:

  1. Gratuluję Igorii!
    A liczyłam,że to mnie poprosisz o adresik;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściarze gratuluję:), dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Igorii, A Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo.no to gratulacje:))))pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej, a Ciebie serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations to the lucky winner ! Thanks dear for the lovely candy! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwyciezczyni i zazdroszcze pieknego aniola!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najpierw " zazdraszczam " a potem gratuluję :) I oczywiście dziękuję za fajne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdraszczam szęścia w losowaniu no i gratuluje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale..................................................................................................................................... FAJNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Normalnie mowę mi odjęło :o0

    OdpowiedzUsuń
  12. niech szczęściarze przyniesie dużo radości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech się aniołek zadomowi u nowej właścicielki :)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściarze gratuluję! Ja niestety przez wakacje przegapiłam Twoje wakacyjne candy:(
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy urodzinowe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach szkoda że to nie ja wygrałam, ale gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za zabawę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Igorii i ocieram łezkę, że nie ja, pozdrawiam i dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i dzięki za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. osz jaka szczęściara, gratuluję idziękuję za możliwość uczestniczenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń