środa, 31 sierpnia 2011

Brązowy tag...i wyzwanie Szuflady

Wybaczcie że ostatnio tak mało mnie w blogowym świecie...
ale niestety praca,nadgodziny...a po zatym zaczęły się zbiory w ogrodzie i polu.
Dużo tego a czas mało...ale jakoś daję radę:)
***
Wykonałam kolejny tag na wyzwanie w Craft Artwork.
Tym razem w kolorze brąz...moim ulubionym:)
***



Po drodze zagubiłam niebieski tag, muszę to nadrobić:)
***
Zapraszam Was do Szuflady...
i do kolejnego wyzwania przygotowanego przez Modraka.
Zobaczcie jakie wspaniałe prace wykonały Projektantki.
***
Posyłam ciepłe pozdrowienia i serdecznie dziękuję Wam za odwiedzinki oraz miłe słowa w komentarzach...to balsam dla duszy:)
***

33 komentarze:

  1. Śliczny tag - czekałam na ten brąz w Twoim wykonaniu :D
    Sił Ci życzę, żeby z tego ogromu się wykaraskać :)
    Całuchy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale rozumiem - też zaczęłam pracę, niestety w tym roku nie mam całego etatu :( muszę dorabiać w świetlicy. Ale na robótki muszę wygospodarować czas, inaczej bym chyba zwariowała...
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. *Ewa-dziękuje Ewo. Miło mi:) Buziaki!
    *Joasiunia-serdecznie dziękuję:)
    *Anek73-serdecznie dziękuję. Och wiem...ja też zawsze szukam chwili aby cokolwiek twórczo podziałać.Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny tag, śliczne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna karteczka. Bardzo mi sie podoba.

    oj jak ja dobrze znam fakt, ze doba ma za malo godzin :( oj ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. *Boei-dziękuję serdecznie;)
    *Koraliki Beaty-serdecznie dziękuję. Tak doba jest zdecydowania za krótka...ech co zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag, mnie też "wzięło" ostatnio na robienie takich scrap maleństw :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie napiszę nic nowego...Jest pięknie jak zawsze!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. *Lusiaczka-dziekuję pięknie. Maleństwa są słodkie;)
    *Trilli-dziękuję serdecznie:)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna i ostatnio ubóstwiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. *Paauliska-dziękuję serdecznie:)Ja uwielbiam brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łooo matkoo ale śliczności , przecudowny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Peninio kochana,sliczności pokazujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i jeszcze raz piękny. Kolory boskie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczny jak wszystkie Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  16. *Maggie,Aagaa,Danuta,Katharinka,Kasia-serdecznie dziękuje Wam za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny tag - ach ten cudny czekoladowy kolorek :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie przeplatasz te swoje brązowe cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny tag!! Intryguje mnie te "COŚ" na kwiatku: to ćwiek czy guzik? :| pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny tag. Widać że brązy to Twoje kolory.
    U mnie też krucho z czasem, a dzięki papierkom zarywam noce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wreszcie mam chwilkę aby pobuszować po blogach,u mnie też nawał pracy daje o sobie znać i nawet nie mam kiedy pooglądać wszystkich cudeniek tworzonych przez dziewczyny ,że już o komentarzach nie wspomnę .
    A tutaj takie cuda widzę ,aniołek szkolny przeuroczy,a karteczka w brązach(zawsze mam wrażenie że te kolory mają w sobie taką szlachetność)cudna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. wooow what a wonderful tag, lovely details and colours
    hugs pia

    OdpowiedzUsuń
  23. Tag prezentuje się pięnie i jest w Twoich ulubionych kolorach ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle detali umieściłaś na tak małej przestrzeni:) Śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja stanęłam na czerwonym :) prześliczny

    OdpowiedzUsuń