czwartek, 25 sierpnia 2011

Słodkości rozdaję....

Tak jak obiecałam,przygotowałam dla Was kolejne słodkości...
***
Tym razem do wygrania jest:
*Anielica uszyta z lniano-bawełnianej tkaniny
*Obrazek malowany akwarelami "Sweet Home"
oprawiony w bieloną ramkę
* Pięć kawałków tkanin
* Bransoletka
*Książka z serii -literatura w spódnicy -
"W pogoni za Alice" Clare Naylor
***

***
Zatem zasady:
Aby wziąć udział w losowaniu "smakołyków" trzeba spełnić kilka warunków.
Każdy może zwiększyć swoje szanse wylosowania -jeśli chce !

1. Zostawić komentarz pod tym postem z wyrażeniem chęci o wzięciu udziału w losowaniu i pozostawić informacje w pasku bocznym o moim candy.
2. Jeśli ktoś jeszcze nie obserwuje mojego bloga lub już obserwuje zostawia drugi komentarz z informacją o obserwacji.
3. Trzeci komentarz można pozostawić jeśli ktoś zamieści oddzielną informacje w poście o moim candy na swoim blogu.

Zapisy trwają od dziś do 30 października 2011r.
Dzień później odbędzie się losowanie szczęśliwej osoby.
***
Zapraszam serdecznie i pozdrawiam!

441 komentarzy:

  1. ja też szybciutko staję w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. aha, także obserwuję od dawna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się piszę z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I po raz drugi jako obserwator od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna anielica, zapiszę się z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już cię obserwowałam:):):)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę do skutku, z uporem maniaka próbować sił Twoich candy!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście, obserwuję Cię już dłuuugo (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się na wspaniałości :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję Cię już jakiś czas, więc zwiększam swoją szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. staje w kolejce , raz !

    OdpowiedzUsuń
  12. i jako obserwujaca , dwa !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale nas rozpieszczasz ;) oczywiscie zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamieściłam też notatkę na blogu...

    http://magdalenardo.blogspot.com/2011/08/candy-u-peninii.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście że zapiszę się na candy - robisz takie wspaniałości że ślinka cieknie na sam widok..Obserwatorem jestem.wiadomość w poście jest i na bocznym pasku też.Pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję Twój blog już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po słodkości zapisuję się chętnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. i jako obserwator od jakiegoś czasu ...również:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie może mnie ominąć taka przyjemność, zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu, więc korzystam z drugiej szansy

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również obserwuję od jakiegoś czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna jestem obserwatorka i milosniczka !

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zwykle nie moege opszec sie kolejnej twojej anilicy moze wkoncu mi sie uda ;0) cudo cudo cudo i tyle pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. blog zawsze obserwowałam skrycie ale teraz sie ujawniłam

    OdpowiedzUsuń
  26. oddzielny post tez zamiesilam ;) jak jest szansa warto skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejce po słodkości

    OdpowiedzUsuń
  28. Dołączyłam u Ciebie do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękności-słodkości.
    Oczywiście staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie także zabraknąć nie może,więc ustawiam się z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaczęłam obserwować jako:imawe

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja chetnie stane w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiscie obserwuje - jako AGATA :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ile wspaniałości :) zapisuje się i ja, obserwuje już jakiś czas ;)
    pozdrawiam
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojeju jakie słodkości no nie może mnie tu zabraknąć :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    I mocno trzymam kciuki aby się udało ;-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście że Twój blog trzeba obserwować co też i czynię od dłuższego czasu ...

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też staję po te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio się nie udało, może teraz szczęście się uśmiechnie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudnie, zapisuję się. Dwumiesięczne candy - tego jeszcze chyba u Ciebie nie było ;o))

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiadome, że cię obserwuję. ;o)

    OdpowiedzUsuń
  41. hihi i trzeci bo właśnie pisze posta o Candy i zapraszam na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo chętnie przygarnę te przepiękne słodkości:):):)

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję od dawna więc korzystam z drugiej szansy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wpisuje się z wielką przyjemnością.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale słodkości! Zapisuję się!:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Notkę o candy zamieściłam w tym poście:
    http://zuzik-handmade.blogspot.com/2011/08/wybywam.html
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałości przygotowałaś więc się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. To i ja ustawiam się po te słodkości przeurocze :-)))
    www.kasiajewellery.bog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. I oczywiscie jestem także obserwatorką :-)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwszy dzień zabawy a już tyle komentarzy,
    a gdzie 30.10:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja zawsze podziwaim Twoje prace i co candy jestem nimi zainteresowana. Dzisiaj nie może być inaczej więc już się dopisuję.
    Kiedyś może zostanę wylosowana. Będę próbować póki sił mi starczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. a że obserwuję Twoje rękodzieła to już pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. No to i ja się ustawiam w kolejce:)ale po ilości komentarzy małe szanse:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Podglądałam,a dziś dodałam do obserwowanych:)))

    OdpowiedzUsuń
  55. Już się ustawiam w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A obserwuję już od daaaaaawna :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Takiej anielicy oprzeć się nie można. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. ...zwiększam szanse jako obserwator.

    OdpowiedzUsuń
  59. komentarz 1 - info dodane w bocznym pasku mojego bloga :) Zapisuję się po Anielicę!

    OdpowiedzUsuń
  60. komentarz 2 - dopisałam się jako obserwator bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale smakołyki;) Z radością się zapisujemy! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja chętnie przygarnę kolejnego aniołka:0)

    OdpowiedzUsuń
  63. I z wielką przyjemnością Małgosiu zamieszczę info o Twoim candy u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  64. Ach, no przecież obserwatorem też jesteśmy od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczności stworzyłaś! Sama nie wiem co piękniejsze? Anielica czy zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Same rewelacje u Ciebie :) Będę skreślać dni w kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Superanckie... może mi się poszczęści? :) Poydrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Wspaniale slodkosci, ja tez staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuje bardzo pilnie i bardzo lubie tutaj zagladac

    OdpowiedzUsuń
  70. grzechem byłoby się nie zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie wezme udział w tym candy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Czekam na następne candy. Świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetnie że komuś chce się to robić a ja chętnie biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  74. ale fajniutkie candy:) oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  75. OJEJ ,ALE DŁUGA TA KOLEJKA,ALE JA CIERPLIWA JESTEM TO POSTOJE I POCZEKAM

    OdpowiedzUsuń
  76. No i oczywiście jestem stałym tu bywalcem więc staje w kolejce jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  77. Kolejka zapowiada się ambitnie! Zapisuję się po te śliczności, choć nie bardzo wierzę , że mi się uda! Ale próbować trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  78. I kolejny raz się zapisuję, bo dawno obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak najbardziej się zapisuję :) Tyle śliczności, że po prostu grzech nie wziąć udziału.

    OdpowiedzUsuń
  80. Oczywiście jestem już stałym obserwatorem, wpadam często i bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie poddam sie i po raz kolejny zawalcze :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Pieninko a mi się nigdy nie udaje...taaaaaka bieda.

    OdpowiedzUsuń
  83. zapisuję się:)
    po takie cuda aż żal się nie zapisać;)
    pozdrawiam;)!

    OdpowiedzUsuń
  84. Info w tym poscie :)
    http://pakma24.blogspot.com/2011/08/73-to-juz-robi-sie-nudne.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam i zapisuję się z Aninkowa na te piękności :)
    http://aninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. oczywiście jestem obserwatorem od jakiegoś czasu więc zwiększam swe szanse, choć jeśli ktoś ma trafić to jeden los starczy podobno ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękna anielica. ustawiam się po nią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwatorka zwiększa swoje szanse ;-)

    OdpowiedzUsuń
  89. dawno mnie u Ciebie nie było :( musze nadrobić braki.

    OdpowiedzUsuń
  90. ach i obserwuje odkąd rozpoczęłam przygodę z blogowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczności przygotowałaś.
    Grzechem byłoby nie stanąć w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  92. I jako świeża obserwatorka :)
    Ale fanka od zawsze

    OdpowiedzUsuń
  93. napisałam notkę o Twoim candy, więc potrajam swoją szansę (:

    http://askowo.blogspot.com/2011/08/candy-u-peninii.html

    OdpowiedzUsuń
  94. Chętnie wezmę udział w losowaniu .To po pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwatorka jestem od jakiegoś czasu. To po drugie . Podglądam i podziwiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudne candy Peniniu ! Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zamieszczam drugi komentarz, gdyż spełniam wymogi :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się na słodkości! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuję się z przyjemnością na te słodkości. I z uporem maniaka wierzę, że będą moje. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  101. Oczywiście podwajam swoją szansę należąc do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  102. Ale gratka! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Na blogu wkleiłam Twój banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuję Twoje wspaniałe twory od dawna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję od czasu, gdy po raz pierwszy do Ciebie zajrzałam, więc zostawiam drugi komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Spełniam grzecznie także punkt 3), więc grzecznie zostawiam trzeci komentarz. Pozdrawiam:):)
    http://uolenki.blogspot.com/2011/08/spenienia-marzen-i-zaproszenie.html tu wspominm o Twoim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam swój udział. Chyba bym się załamała jakby mnie tu zabrakło :(

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwuję Twój blog od dawna i się z tego cieszę ,bo dzięki temu często tu jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Staję na szarym końcu i czekam cierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  110. Ustawiam się w kolejce licząc, że może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie :) Byłoby to moje pierwsze wygrane candy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Zostawiam drugi komentarz jako jedna z Twoich obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Umieściłam oddzielną informację o Candy na swoim blogu: http://atelierpalmette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Oczywiście ,że się zapisuję, info juz na pasku bocznym :)
    http://madebykarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Małgoś szalejesz szalejesz:D Ale cuda!!! Na Twój obrazek... I na tą cudną anielicę się piszę zawsze!:D

    OdpowiedzUsuń
  115. No i dopiero dzisiaj zaobserwowałam Twój blog. Ale ja już nie pamiętam co obserwuję a co nie;)

    OdpowiedzUsuń
  116. I po raz drugi, bo już jakiś czas obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  117. I po raz trzeci - poscik na blogu jest.
    http://modrakcafe.blogspot.com/2011/08/candy-u-penini.html

    OdpowiedzUsuń
  118. Piekne candy ,dziekuje ! Grzecznie staje w kolejce.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  119. Jestem stalym obsewatorem Twoich cudeniek!Dzieki za druga szanse!

    OdpowiedzUsuń
  120. ustawiam sie, chociaz kolejka dluga ze hej:-)

    OdpowiedzUsuń
  121. obserwuje juz od jakiegos czasu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  122. I jestem stałą obserwatorką więc moze jest druga szansa na wygranie ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. To ja dalej próbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Obserwuję. Uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Notka również jest :) http://diablicakate.blogspot.com/2011/08/candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  126. zostałam obserwatorem, i będę zaglądać regularnie...

    OdpowiedzUsuń
  127. informacja na moim blogu zamieszczona...
    http://ewuva.blogspot.com/
    zapraszam i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  128. Super zestawik prezentów! Staję w kolejce :) Pozdrawiam, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  129. I jako obserwator również... :)

    OdpowiedzUsuń
  130. i ja staje w ogonku :) i nóżkami przebieram :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Z największą przyjemnością i nadzieją na szczęście ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Oj jakoś podwójnie widzę dziś ;-)
    Ja oczywiście już tradycyjnie ustawiam się do koloejki
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  133. zapisuję się i ja bo anielica jest urocza
    zonieczka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  134. I dodam że obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  135. No i ja się piszę oczywiście. Ten obrazek ... sama rozumiesz mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  136. I donoszę uprzejmie, że niejaki Dysiak tu obserwuje komentuje i panoszy się niemiłosiernie. Ale nie wykopuj Dysiaka :)))

    OdpowiedzUsuń
  137. Przepiękne słodkości zapisuję się i ja:)
    Zapraszam też na moje blogi, na których do wyboru wymianka i Candy:)
    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  138. z przyjemnością i ja staję w kolejce... oj ucieszyła by się moja córcia z tego Anioła!

    OdpowiedzUsuń
  139. ustawiam się w kolejce, może mi szczęście dopisze :D:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. i dołączyłam do obserwowanych.. śliczne cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Nie może mnie tu zabraknąć: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Obserwuję i podziwiam od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  143. zapisuję się na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  144. zaczelam obserwowac, niestety nie mam jeszcze swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  145. zapisuję się, szczęściu trzeba pomagać...:)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. fiu, fiu, ale cudeńka, nie dziwi, że tak dużo zgłoszeń, ale co tam, również i ja spróbuję swojego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  147. Ustawiam sie i ja.
    Pozdrawiam
    Magda
    kwiatuszek_78@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Obserwuje bloga od dlugiego czasu, podpatruje i zazdraszczam talenu.

    OdpowiedzUsuń
  149. Kolejne słodkości do rozdania a ja dopiero teraz się zapisuję??!! Toż to skandal jest...hihi:D Zapisuję się w kolejkę i biję sie w pierś że tak późno. A do losowania taaak daleko...chyba nie wytrzymam:d Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  150. A obserwować to już obserwuję od pewnego czasu...i nie zamierzam przestać:D

    OdpowiedzUsuń
  151. Oddzielny post przed chwilką zamieszczony. Szczęściu przecież trzeba pomagać:D Nie prawda?;D

    OdpowiedzUsuń
  152. same cudowności!!! jak zawsze kusisz niesamowicie i grzechem byłoby się nie zapisać ;) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń