wtorek, 23 sierpnia 2011

Projekt biżuteria...

Wczoraj wczesnym wieczorem w ciszy pokoju, otoczona szkicownikami,
ołówkami i cienkopisami...bazgrałam i bazgrałam ...wzory i motywy bliskie mojemu sercu.
***
Kilka dobrych lat temu...zainspirowana sztuką afrykańską,
oraz ujęta wspaniałym malarstwem Wyspiańskiego, Klimta,Muchy...powstało trochę obrazów.
Po kilku latach moje upodobania nadal się nie zmieniły...i teraz powracam do grafik i rysunków.
***
Rozrysowałam wczoraj motyw naszyjnik...ale jakoś coś w środku nie dawało mi spokoju.
Hymmm....
Zrodził się pomysł,postanowienie, aby spróbować
wykonać taką biżuterie na szyję.
Podjęłam wyzwanie.
Choć nie byłam przekonana do końca co z tego wyjdzie.
Duża ilość filcu, koralików,koronek,sznurka...zszywanie,klejeni...
I powstał naszyjnik...

Dzięki kursikowi wykonywania broszek z filcu,
który zamieściła na swojej blogowej stronie Alexls,
mogłam również nauczyć się,podpatrzeć i dodać ozdobne elementy do naszyjnika.
Wspaniały kurs,zajrzyjcie koniecznie.
***




***
Piękna słoneczna pogoda przyczynia się do tego ,
że wychodzę coraz częściej z domu z aparatem i fotografuje zachód słońca...
***
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i odwiedziny.
Pozdrawiam bardzo ciepło*

88 komentarzy:

  1. Śliczny ... i te kolory ... ach popatrzeć, pomarzyć, nacieszyć me oczy mogę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. *Nasza.zuzia-dziękuję serdecznie,miło mi:) Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Jestem pod dużym wrażeniem uroku... koniecznie zajrzę na kursik.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło! Nadziwić się nie mogę, jak fantastycznie odwzorowałaś rysunek. Bardzo wiernie. Podoba nam się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. odwiedzam zawsze przy każdym nowym wpisie, niestety czasu na pozostawianie komentarzy tak malutko mam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, piękne to, zarówno szkic, jak i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Agus-och ślicznie dziękuje!
    *Magiczna Fabryka-dziękuje pięknie.Miło mi.To dla mnie bardzo budujące:)Pozdrawiam ciepło.
    *Brabaratoja-dziękuję serdecznie!
    *Nasza.zuzia-dziękuję serdecznie,miło mi:)Och tak wiem z tym czasem to marnie jest. Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rysunki są rewelacyjne =]
    Wyszła z nich fajniutka biżu =]

    OdpowiedzUsuń
  9. *Pest-dziękuje pięknie.Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny:)a rysunek jaki rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, zaskakujesz swoją kreatywnością :) Czy jest coś, czego nie potrafisz zrobić?? Już wiem - Ty nie potrafisz zrobić czegoś brzydkiego. Wspaniały naszyjnik. A już sam jego projekt jest dziełem sztuki, które spokojnie można oprawić w ramkę i powiesić :)
    Ściskam czule :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i ciepły naszyjnik - rewelacyjne kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieninko niezwykle kreatywna i wszechstronna z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. *Colorina-dziękuję serdecznie. Pozdrawiam*
    *Ewa-dziękuje serdecznie Ewo. Och kochana ...nie potrafię robić na szydełku i drutach dla mnie to czarna magia...i oczywiście takich wspaniały słodkich bukietów jakie Ty tworzysz:)
    Brzydkie rzeczy...powstają...tylko lądują w koszu;)
    Pozdrawiam ciepło!Buziak!
    *Malfu-serdecznie dziękuję.Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  15. *Jomo-dziękuje serdecznie.Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  16. wisior jest niesamowity, wyglada na bardzo pracochlonny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny ten Twój naszyjnik!
    Wygłąda jak dzieło sztuki!
    Śliczny!

    Widoczki zachodu słońca zapierają dech w piersi! Ja jak wyjdę z domu to z jednej strony bloki, z drugiej szkoła - przejdę kawałek dalej to z każdej strony kamiennice, sklepy, ulice, samochody... a dookoła tego wszystkiego rozgrzebany plac budowy... bo od dwóch lat robią nam autostradę, ehh

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną biżu zrobiłaś i to w jakich kolorkach :-) widzę że brązy u Ciebie królują .
    A szkic to faktycznie Ewa ma rację że super by wyglądał na ścianie jako obrazek :-)
    zapraszam do mnie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. *M(aniek)-dziękuje serdecznie!
    *ABily-dziękuję.Och tak był bardzo pracochłonny...długo z nim zeszło. Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny!! To teraz- na imprezę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. *Magdalenardo-dziękuję serdecznie za dobre słowa:)
    Och...miasta są wspaniałe i czasem za nimi tęsknie. Ale chyba to chwilowe. Bo kiedy w nich jestem to często czuję tęsknotę za swoim "odludziem"...za polami, drzewami...i przestrzenią która mnie otacza. To daje mi spokój i wyciszenie.Pozdrawiam ciepło*
    *Skimmia-dziękuję pięknie za miłe słowa. Och tak brązy i biele, cały czas przetaczają się,przez moje życie i to nie tylko w twórczości:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  22. *Boei-dziękuje serdecznie;)Och z chęcią bym się gdzieś wybrała;))Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ciekawy motyw- ja za Afrykańskim folkloremi i klimatem nie przepadam, ale ten motyw ma w sobie coś przyciągającego

    OdpowiedzUsuń
  24. *Moje Brzydactwa-dziękuje serdecznie. Miło mi:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik rewelacyjny:) Miłego dnia i wieczorów bez komarów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurcze! Świetny! Na prawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Malgosiu! Jestes niesamowita! Drzemia w Tobie poklady wielu talentow i jestem pewna ze jeszcze nie jeden raz nas zaskoczysz!
    Naszyjnik stworzylas wyjatkowy i jest mi bardzo milo, ze zainspirowal Cie moj kurs.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. *Alegria-dziękuję serdecznie. Och tak bez komarów by się przydało...u nas jest ich tak dużo i nic na nich nie pomaga:/
    Pozdrawiam*
    *MamaKini-dziękuję pięknie!
    *Alexls-dziękuje serdecznie. Tak kursik mnie zainspirował:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Toż to małe (a może i nie takie małe) dzieło sztuki!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Naszyjnik piękny,ale podziwiam też rysunek,a kursi rzeczywiście rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  31. Projekt piękny a jego wykonanie rewelacyjne! Jakże śliczną biżuterię można wykonać za pomocą filcu,koralików,sznurka i koronki i oczywiście artystycznej wyobraźni !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. *Hania739-serdecznie dziękuję:)
    Lucyna z mazur-dziękuję pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. *Brydzia-bardzo mi miło. Dziękuję za ciepłe słowa!Pozdrawiam słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudny naszyjnik ci wyszedl:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacja, nic dodac nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne wszystko! Rysunek ożył! Rób tak dalej! ;-) Zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Naszyjnik przepiękny! Cudowne kolory, elegancki... Ten wzór nadawałby się też na biżuterię sutaszową.

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. **Asia-dziękuję serdecznie Asiu!
    *Dudqa-dziękuję i pozdrawiam!
    *Kajka-dziękuje serdecznie:)Chyba mnie wciągnęło...muszę tylko zaopatrzyć się we filc i koraliki:)
    *Anek7-dziękuję serdecznie Aniu. Tak,tez mi się tak skojarzyła ale niestety ta technika to dla mnie czarna magia.Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  39. Naszyjnik robi wrażenie niesamowite ..jesteś zdolna..

    OdpowiedzUsuń
  40. *Vena7-ślicznie dziękuję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo etniczny!!!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, super:) Tworzysz wlasnie tak jak rysujesz.... przepieknie! Jestes zdolniacha, naszyjnik wyglada bosko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. *Dysiak-dziękuje pięknie;)
    *Janya-dziękuje serdecznie za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  44. ślicznie tworzysz,lubię Twoje grafiki.buziak

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny naszyjnik! Ależ pasowałby do moich brązowych ciuchów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. *Madzika-dziękuję pięknie;)
    *Наташа -thank You*
    *Ivonna-dziękuje bardzo serdecznie;)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  47. zdolna z Ciebie dziewczyna:) i do tego piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie wątpliwie sprostałaś wyzwaniu :) Z ogromną chęcią zaglądam by podziwiać wspaniałe dzieła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny! I naszyjnik i rysunek! Pozdrawiam, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  50. *Aecano-ślicznie dziękuję,bardzo mi miło:)
    *Anuk_pl-miło,dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. po prostu zjawiskowe...jak zawsze zresztą:D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale pomysłowa!! Widzę, że główny materiał to filc, tak??

    OdpowiedzUsuń
  53. *Allbymyself-miło,dziękuję i pozdrawiam!
    *Karolina-dziękuję serdecznie. Tak sam filc:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana! rewelacja! musisz zrobic tego więcej!!! koniecznie! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  55. I rysunek i naszyjnik -przepiekny!Bardzo orginalny i piekny w kolorach.Dziekuje za kursik u Alexls.Pozdrawiam Cie Malgosiu

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny naszyjnik!Oby takich więcej :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. *Koraliki Beaty-dziękuję serdecznie!
    *Magda Góra-dziękuję serdecznie. Och jak tylko się obkupię w filc to może co nieco jeszcze wykonam;)
    *Kasia-dziękuje Kasiu za miłe słowa;)Pozdrawiam*
    *Trilli-dziękuję serdecznie.Och być może jeszcze jakieś powstaną:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Graficzny projekt naszyjnika piękny, ale to cudo, które zrobiłaś na podstawie projektu wspaniałe!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny naszyjnik!!! pozdrawiam wieczornie :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudeńko!!!Właściwie nie wiem co piękniejsze, czy naszyjnik, czy jego projekt)))Tak czy owak cudne są obydwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękny projekt i przepiękny naszyjnik. Masz wielki talent Peninio! Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  62. *Joasiunia,Mazmika,Asica,Lejdik,Radziejowe Zacisze-serdecznie dziękuję za miłe słowa i Ciepło Was pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Biżuteria wyszła niezwykle pomysłowo i wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  64. wooow cudo!!!!
    zapraszam do siebie na wyprzedaż :*
    http://kacik-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana Twój naszyjnik jest zachwycający!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zachwycająca!!!
    Forma naszyjnika jest niesamowita, bardzo oryginalna :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja dziś krótko i na temat :) - Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowne!!!!!! Jeszcze raz mooooocno dziękuję za kociaki :************

    OdpowiedzUsuń
  69. *Biała Korona,Decorka,Brydzia,Katharynka84,Violka-dziękuję Wam pięknie;)
    *Maj-dziękuję i proszę bardzo:) Fajnie,ze dotarły:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Małgosiu, śliczności i grafika i naszyjnik:)że nie wspomnę o cudnych widoczkach:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie tylko pięknie rysujesz a do tego niesamowicie ładnie wykonujesz to co zaprojektowałaś - jeden do jednego! Ja to nigdy nie trzymam się reguły idę na żywioł, z resztą nie robię szkiców. A ten to sam w sobie jest ukończonym dziełem!! Jako obraz gotów zawisnąć na ścianie ładnie oprawiony. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny i kommenty na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie. Nadia!

    OdpowiedzUsuń
  72. Rewelacja! Widzę, że nie ma dla ciebie rzeczy niemożliwych :) Taki naszyjnik od razu przyciągnie wzrok, jest doprawdy wyjątkowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  73. *Romantyczna Dusza-bardzo mi miło,dziękuję serdecznie!
    *Marzena-dziękuję pięknie:)
    *Nadiart-dziękuje serdecznie;) Ten rysunek to czysty przypadek...bo rzadko robię szkicu do projektów. A to mi się tak skojarzyło. Musiałam coś w tym temacie zrobić;)
    Pozdrawiam ciepło!
    *Anabel-dziękuję serdecznie,miło mi:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Biżutki cudne !!!
    Serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczny naszyjnik!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. naszyjnik obłędny, rysunek wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Klimaty Wyspiańskiego, Klimta i Muchy mi również są bliskie, jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości! Twój rysunkowy styl jest bardzo ładny i oryginalny! naszyjnik cudo!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  78. *Kaprys,Aagaa,Illecebra,Coco.nut-serdecznie dziękuję za miłe słowa;)

    OdpowiedzUsuń
  79. *Wioletta Sz.-dziękuję serdecznie. Ja uwielbiam ich klimat w malarstwie i rysunkach:) Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń