sobota, 6 sierpnia 2011

Karteczka i zdobycz z pchlego targu...

Ostatnio mało szyłam, jakoś tak brakowało mi weny...
i trochę się za tym stęskniłam...muszę usiąść do maszyny.
Większość twórczego czasu spędzam
na tworzenie z papierków i na malowaniu.
***
Więc dziś kolejna karteczka w brązie...również z nutką kawy...
***


***
Dziś spędziłam dużo czasu na pchlim targu...och bo tyle było wszystkiego...oczy biegały mi tu i tam.... Udało mi się kupić kilka fajnych rzeczy (osłonki metalowe , latarenki, klucze, łyżeczki,fajne drewienka i miseczki,zawieszki metalowe)
z których jestem bardzo zadowolona...
ale z drugiej strony portfel pusty...
Ale nie mogłem się oprzeć...
Najbardziej cieszę się, z zakupu kilkunastu karteczek i pocztówek...
Oto jedna z nich...z tyłu zapisana (chyba po francusku-ale nie jestem pewna) z roku 1935...
***
Oczywiście pokaże też inne jak tylko zrobię fotki:)
***

*Ciepło pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa*

46 komentarzy:

  1. Śliczna kawowa karteczka i zdobycz wyjątkowa też! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. *Kajka-dziękuję serdecznie:)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka bardzo nastrojowa:)
    a zdobycze godne pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. *Lili-dziękuję ślicznie;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta kawowa karteczka z tagiem:)
    Tak, na takim targu można stracić kasę, ale ile radości z zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, karteczka cudna, jak zawsze:) Gratuluję tylu "łupów " Och, na Pchlich Targach można się zatracić, prawda?
    Buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. *Boei-dziękuje pięknie;)Och tak można stracić...choć u nas i tak nie jest aż tak drogo:)
    *Romantyczna Dusza-dziękuje serdecznie. Tak,masz rację na takim targu można się zatracić.Czasem jedna nie ma nic ciekawego a czasem (tak jak dziś) było wszystkiego dużo :)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Ci zazdroszczę tego pchlego targu! U nas najbliżej Poznań...stara rzeźnia ...no ale z dzieckiem i wózkiem...nie dość, że trudno się te 50 km przedostać, to jeszcze za wiele bym do domu nie dotaszczyła :)
    Kartka bardzo nostalgiczna...ciekawe co komuś było tam wpisane...może ostatnie słowa miłości...

    Kartka oczywiście niedościgniona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązy uwielbiam, i karteczka szalenie mi się podoba- wprowadza w nastrój zadumy i refleksji:))
    1935 rok -no proszę jakie wtedy robili ładne karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze - zapraszam na moje candy:))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna ta kartka... i te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  12. *MamaKini-dziękuje ślicznie;)Och szkoda,że tak masz daleko...ale może kiedyś Ci się uda pojechać;)
    Tak karteczka nostalgiczna...o ile próbowałam coś
    rozszyfrować...to własnie to,że pisana była do kobiety...więc może rzeczywiście jakieś wyznanie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. *Hania739-dziękuje ślicznie:) Ciepło pozdrawiam:
    *Boniusia-dziękuję pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kartka! bardzo romantyczny klimat :)
    karteczka z targu fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja karteczka jest wzruszająca....
    A takie zdobycze sa z całą pewnością wyjątkowe.Dobrze że ja nie mam blisko takich miejsc,pewnie nie umiałabym zapanowac nad sobą...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka z dziewczynką fantastyczna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna zrobilas karteczke a wogole to twoje zdobycze sa super, szkoda ze nie dalas foto bo lubie starociami nacieszyc oko.Moja Lus zbiera od lat stare kartki a jej zbior jest tak bogaty ze to juz kolekcja ponad 20 tysiecy kartek.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj to udane miałaś łowy!! super,az zazdroszczę-pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. lubie twój styl, jest bardzo romantyczny!

    OdpowiedzUsuń
  20. *Kachasek-dziękuję serdecznie;)
    *Trilli-dziękuje pięknie.Tak, każda zdobycz z pchlego targu jest dla mnie bardzo wyjątkowa...lubię takie przedmioty z duszą;)
    Ale pohamować się w wydawaniu pieniędzy jest bardzo trudno jak się widzi takie cuda;)
    *Ania-dziękuje i pozdrawiam;)
    *Alicja-dziękuje ślicznie,miło mi:)
    Fotki dam na blogu tylko muszę je zrobić;)Och jaka dużo kolekcja kartek...nie wyobrażam sobie ile tego jest...szok!Ale super hobby. Fajnie:)
    *Qra Domowa-dziękuje. Tak łowy udane;)
    *Wiśnia-ślicznie dziękuje, miło mi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna Twoja sentymentalna karteczka- wszystkie są perfekcyjne ale i z dusza.. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dlugiego czasu podziwiam Twoje prace a poza tym ta pasje , ktora masz do tej sztki! Czy jestes chora, zmeczona,zapracowana nie ma znaczenia , idziesz do swojego biurka i...tworzysz te cuda!!! Jestem pelna podziwu dla Twoich prac i Twojej tworczej osoby ! Ag

    OdpowiedzUsuń
  23. *Lusiaczka-ślicznie dziękuję i ciepło pozdrawiam;)Miło mi:)
    *Agni-dziękuję Kochana za miłe słowa. Ta pasja jest w moim sercu...od lat dziecięcych zawsze coś malowałam,tworzyłam...i tak mi pozostało:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. karteczka prześliczna a ja jestem ciekawa tych pozostałych zdobyczy z pchlego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. *Trzpiot-dziękuję serdecznie:)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała karteczka ....jak wszystko co tworzysz Małgosiu:)wyjątkowe przedmiociki:)
    Zdobycz też mi się podoba:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ta Twoja karteczka... rozmarzona :)

    Zapraszam na licytacje od 1zł na www.licytowanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. *Ulotne Chwile-ślicznie dziękuję, bardzo mi miło:)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uwielbiam wędrówki po naszej giełdzie :) Dziś udało nams ię dostać kilka fajnych drobiazgów :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. *Anek73-och to super,koniecznie pokaż zdobycze;)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna karteczka, Ty po prostu czujesz te klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak zwykle cudna kartka urocze kolory ...
    ściskam)

    OdpowiedzUsuń
  33. *OriBella,Maznaka,Magdalenardo-ślicznie dziękuję i ciepło pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach Malgosiu! Te Twoje brazowe klimaty! Jak za brazami nie przepadam, to u Ciebie podziwiam je zawsze!
    Karteczka z rozami przepiekna - prawdziwy skarb!

    Milej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  35. *Alexls-dziękuje serdecznie za miłe słowa;)Ciepło Cię pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje karteczki z kazdymi nutkami sa cudownie wykonane!
    Karteczka vintage jest super tez zbieram rozne bo to tyle pieknej historii w domciu,serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. *Kasia-dziękuje ślicznie za miłe słowa. U nas bardzo mało takich karteczek jest w sprzedaży.To pierwszy pchli targ na którym je spotkałam. Może jeszcze kiedyś będą...
    Pozdrawiam Kasiu*

    OdpowiedzUsuń
  38. Очень долго бродила по вашему блогу. У вас потрясающие работы!

    OdpowiedzUsuń
  39. łał :D
    kartka jest genialna :)
    na prawdę piękna !

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne karteczki, i ta twoja i ta zdobyta :) Buszowania po pchlim targu po cichu zazdroszczę bo sama kompletnie ostatnio nie mam czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj! Chętnie wybrałabym sie na pchli targ:) Piękna zdobycz! Kartka jak zawsze- cudna! Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obie karteczki są bardzo ładne, ślicznie wszystko dobrane i w pięknej gamie kolorystycznej!

    OdpowiedzUsuń