sobota, 24 kwietnia 2010

Zawieszka...

Wczoraj wieczorem,
tak trochę z nudów...bo snułam się sama po domu
naszło mnie na wykonanie
takiej lniano- bawełnianej zawieszki.
***



***
Dziś wybraliśmy się z Miskiem na pchli targ
i wróciliśmy do domu z takimi rzeczami...
...a moje seruch podbił ten ptak (chyba czapla)...od pierwszego wejrzenia :)
***
I już twórcze plany snują się w mojej głowie.
***
A jutro będę się chwalić wspaniałościami jakie otrzymałam od
Zajrzyjcie koniecznie do dziewczyn
i zobaczcie jakie tworzą wspaniałe rzeczy:)
***
Miłej i słonecznej soboty Wam życzę :)
Buziaki!

36 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam takie klucze do biurka... Szlag je trafił, nie wiem gdzie, nie wiem kiedy, a ja wciąż za nimi tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
  2. JaMajka-o to szkoda,że Ci przepadły...dziś właśnie na tym targu było stoisiki z takimi kluczami uzywanymi.Nie mogłam przejść obojętnie,musiałam kupić chociaż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty pięknie tworzysz, głowa każe dłoniom pracować, a efekty cudne...
    Ja dziś byłam na kiermaszu książek i zakupiłam dwie książki kucharskie oraz dwie polityczno-historyczne po złotówce za sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. *Anna-ślicznie dziękuję:) och jak fajnie,też uwielbiam książki i z miłą chęcia wybrałabym sie na taki kiermasz:)Ale u nas niestety nie ma takich kiermaszy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tego ptaka, na pewno będzie przepiękny, gdy z nim skończysz!;) Masz tyle możliwości zdobienia...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna zawieszka :)
    a zdobycze godne pozazdroszczenia - już jestem ciekawa co z nich wyczarujesz... bo, że coś wspaniałego... tego jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Angella-ślicznie dziekuję. Tak,pomysł jest teraz jeszcze chwila czasu :)
    *Jagna-miło, dziekuję:)Buziaki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy. Zawieszka zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszka piekna pasowałaby mi do sypialni :)
    Widzę,że sobotatargowa nie tylko u mnie
    Gratuluję wspaniałości-ja mam dwie nowe lale:)))
    Pozdrawiam ze skompanego w słoncu Charkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa zawieszka. Zachwyca jednoczesnie prostotą i szykiem...taki magiczny misz masz. Bardzo mi sie podoba.

    Od dawna zaglądam na blog...i on był inspiracją do mojego "tworzenia"

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. *Kasia-ślicznie dziekuje:)Tak, chyba wszedzie sobotnie targowanie:))To wspaniale,że masz dwie nowe lale :)Super :)Buziak!
    *MamaKini-dziękuję,miło:)Och to dla mnie "zachwycające słowa",ze mój blog stał się inspiracją do Twojego tworzenia:)Pieknie dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zawieszka i łowy bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna zawieszka i fantastyczne zakupy:)Szkoda,że Cię dziś nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj i moje serducho zabiłoby dla tej czapli taką wdzięczna ma pozę:) a kluczyk otwierał pewnie kiedyś drzwi do pięknej szafy:)Zawieszka jest urocza i kolorystyka tak stonowana, udała Ci się:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U ciebie ciągle coś nowego, ciekawego, inspirującego! Napatrzeć się nie mogę na zawieszkę :)) I nabytki również podziwiam, a takie klucze planuję wycyganić od mojej Babci ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. A u mnie nie ma takich fajnych pchlich targów. Cudne rzeczy upolowałaś :-)
    A zawieszka...jak Ty wpadasz na takie pomysły? Jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny ten ptaszek... i kluczyk przypadł mi do gustu ^^ Naprawdę cudowności można znaleźć... ja się wybieram na pchli targ od dłuższego czasu i jakoś dojść nie mogę... Zawieszka bardzo mi się podoba, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny zakup,,,juz wyobrazam sobie jakie pieknosci stworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawieszka przecudna, bardzo podoba mi się jej przestrzenna forma !!!
    Zdobycze super, czekam na efekty Twojej pracy nad nimi ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo efektowna! koraliki świetnie się prezentują w tej kompozycji.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przejrzalam Twoj blog do lutego( jak narazie) i z podziwu wyjsc nie moge,cudne rzeczy tworzysz:))
    Biegne ogladac i wzdychac dalej:)
    Ach...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. *Myszka- śliczni dziękuję :)
    *Ludkasz-dziękuję Kochana:)...ach mi też było szkoda,że nie mogłam być w Krakowie dziś z Wami ...
    *Arsarnem -pięknie dziękuję:)Czapla p oprostu mnie zachwyciła:)
    *Annasza-miło,dzięki :)Tak,takie starodawne klucze mają w sobie coś i też kiedyś były w naszym domu jednak z czasem przepadły...
    *Almirani-dziękuję,u mnie pchle targi są co sobote ale nie zawsze mam czas aby się wybrać.A co do pomysłów to jakoś tak się rodzą co chwilę w głowie,jednak nie wszystkie mogę zrealizoawać ...Czas:)
    *Szara-pięknie dziekuję :)Tak,na pchlim targu mozna znaleźć cudowności :)
    *Asica.p-dziękuję:)Buziak!
    *TuKara-miło,dziękuję :)
    *Kaprys-ślicznie dziękuję:)Oczywiście przedstawię fotki :)buziaki:)
    *Decou-galeryjka -dziękuję :)Pozdrawiam :)
    *Domma79-bardzo mi miło :)Uroczo Cię poznać:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bellissimi lavori. Attendo di vedere come verrà il tuo airone.
    ciao Dany

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł na zawieszkę i wykonanie super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. *Mordka- ślicznie dziekuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. *Fioletowe poddasze-pięknie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie się nudziłaś :-)
    I łupy też super!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawieszka jest rewelacyjna.
    Łupów zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. *Ata-ślicznie dziękuję:)
    *Enyo-dziękuję, miło :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. zawieszka super - bardzo oryginalna a zakupy widać że też udane:)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń