środa, 28 kwietnia 2010

Ogrodniczka...

Zabiegany ten dzisiejszy dzień...dopiero teraz
znalazłam chwilę oddechu...
***
Pulchniutką ogrodniczkę Anielicę z konewką
wykonałam już jakiś czas temu
ale czasu brakło aby ją pokazać i przedstawić.
Więc dziś to czynię :)
Uszyta jest z resztek zielonej bawełny, które mi pozostały.
Muszę kupić sobie kolejną porcję...jak tylko jeszcze będzie,
bo bardzo fajnie mi się z niej szyło :)
***



***
Dla Was kochane malutki fragment Sandomierza...
może kiedyś tu zagościcie i spotkamy się na kawie :)
Fotkę wykonałam kilka dni temu na spacerze,
w piękny słoneczny dzień :)
***
***
Z całego serducha dziekuję Wam za wszystkie komentarze...
że otulacie mnie każdym ciepłym słowem...
że odwiedzacie... buziaki posyłam!

53 komentarze:

  1. Anielica śliczna. Lubię taki zestaw kolorystyczny.
    Oj, chętnie bym się kiedyś wybrała do Sandomierza. Nigdy tam nie byłam. Może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. *Apuni- pięknie dziekuję:)Ja też lubię te kolorki:)I koniecznie zapraszam do obejrzenia Sandomierza:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest - taki zadowolony z siebie pączuszek;) A w Sandomierzu byłam raz, bardzo mi się podobalo i jest w planach podróżnych na najbliższe lata;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miły ten pączuś.Ja też kilkakrotnie wybierałam sie do Sandomierza,ale może w tym roku da już radę.Jeśli tylko będę jechała to dam znać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajniusia! Buzia sama się do niej uśmiecha:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna anielinka :)
    Cudowne zielenie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *Pat ze Srebrnego-dziękuję:)Miło:)Pozdrawiam:)
    *Marzena-dziekuję:)Tobardzofajnie jak coś to daj znać:)
    *Myszka-och to miło:)Buziaczek!
    *Jagna-pieknie dziękuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I odwiedzać na pewno będziemy!!!!!Nigdy w Sandomierzu nie byłam....Ta ogrodnica jest.....REWELKA...a ta jej koneweczka, piegi suuuper!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. *Kasianat-to miło i fajnie:)Dziekuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peniuniu... śliczna ta anielica, a szczególnie w tych zielonych kolorkach :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Gosiu... przepraszam, że tak dawno nic Ci tu nie pisałam, zaglądam i myślę ciepło... świat się sypie:(

    OdpowiedzUsuń
  12. *Bo-Art-pięknie dziekuję:)Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. *Ipsa-Witaj Kochna*dziekuję...przesyłam przytulaski i buziaki :)Trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wypasiona ta anielica :) Słodka jest!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogrodniczka to sama słodycz :) Piękności - konewka świetna! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. *Nowalinka-dziekuję,miło:)
    *Darsi-uroczo mi,dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie ciekawe prace! Bardzo dobrze!
    (Czy mogę Google-tłumacz, warto przeczytać, ale czasami nie wszystko rozumiem)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, ja uwielbiam te pulchniutkie kształty, to jest po prostu to co tygryski lubią najbardziej :))) Ogrodniczka jest prześliczna! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. *Annasza-och to uroczo Aniu:)Cieszę się:)Buziaczki posyłam:)
    *Ipsa-proszę :)Myślami jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pienino
    Dzieki za odwiedziny,a cukierusie Twoje zamieszcze w poscie-nie potrafie przeniesc na bok blogu
    Anielatko jest mega super,a konewka dopelnia wszystkiego,swietny pomysl
    Slonecznego weekendu zycze
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna...i jak mawiała nasza nauczycielka biologii "kochanego ciałka nigdy za wiele"!
    Pomysł na ogrodniczego anioła wyśmienity i kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. *Mydełkowapodróż-ja również dziekuję:)Miło,ze mogłam Cię poznać:)Serdecznie pozdrawiam:)
    *Mazmika-och uroczo...a z tym ciałkiem to pewnie tak jest:D
    Buziaki posyłam słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dawno tu nie byłam ależ praca wre!!!
    Sandomierz!!! pokaż więcej tam jest co fotografować ja cię zapraszam po niedzieli na małą wycieczke po Gdyni .

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta ogrodniczka! Wygląda, jakby jedną ręką podlewała zioła stojące w kuchni na parapecie, a drugą sięgała do lodówki po smakołyki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. *Agajaw-oj tak ciężko w pracy i czasu brak na twórcze przyjemności...
    *Anna-urocze skojarzenia :)Dziekuję pieknie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne to ty robisz zdjęcia, gratulacje !!!!
    A "Pyza" znakomita :-))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello Peninia , another beautiful Angel ---- I love gardening , I must try and make a gardening angel too ...
    anne xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooooooooo!Jaka cudna Ogrodnica:-)Cala w zieleniach i z koneweczka...
    Od razu widac,ze taka 'ROSLINKOSIA':-)
    Pozdrawiam baaardzo serdecznie-psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka kochana:) Słodka buźka,słodki uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  30. oo, w końcu trochę ciała;)czadowa jest:)

    OdpowiedzUsuń
  31. *Bronka-pięknie dziekuję:)Pozdrawiam:)
    *Anne-thank You:)
    *Psianka-miło,slicznie dziękuję:)Buziaki!
    *Gosiulaart-dziękuję pięknie:)Pozdrawiam:)
    *Ludkasz-tak,taka pnczusiowa z ciałeczkiem:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie no...=] aniołki to Ty masz boskie =]Cuda szyjesz....
    A o Sandomierzu to ja już dawno myślałam, ale brakuje czasu =]

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. *Pest-dziękuję.Tak,też problemy z czasem mam...ale moze kiedyś się spotkamy na kawce w Stalowej:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. normalnie mistrszyni!!!!!:) pozdrowionka kochna!!!:) i słoneczne uściski!!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ha ha ha...miało być "kochana"...ha ha...tak to jest jak klawiatura szfankuje...hi hi:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodka pyzunia :)
    A fotka z Sandomierza...bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Peninko, pulchniutka anielica cudna i taka wiosenna, prawie majowa :)
    Pozdrawiam ze słonkiem

    OdpowiedzUsuń
  38. Peninia, thank you (Google-tłumacz,)

    OdpowiedzUsuń
  39. *Юлия -thank You :)
    *Rachel -witaj Kochana:)Cieszę się,że jesteś i zaglądnełaś:)Miło;)Buziak!
    *Marta-miło,dziekuję i pozdrawiam słonecznie:)
    *Kasia-pięknie dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Vaslinka-proszę:)
    *Szara- ślicznie dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. *Paszczata- ślicznie dziękuję:)
    *Angella-dziękuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ogrodniczka jest wręcz boska:)podoba mi się baaardzo bo...jest tłuściutka jak pączuś:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. hi, the angel is beautiful, very very beautiful!!!! kiss

    OdpowiedzUsuń
  43. *colorina-pięknie dziękuję:)
    *Zula-miło mi :)
    *Nika-thank You:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Aqui tudo é mágico, parece o mundo da Alice..esse bonequinho está encantador, parabéns
    abraços, Dolly

    OdpowiedzUsuń
  45. Ogrodniczka fantastyczna !!!
    Taka pulchniutka !!!
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  46. *Dollystar -thank you:)
    *Kaprys- dziekuję,buziak!

    OdpowiedzUsuń