czwartek, 1 kwietnia 2010

W błękicie mi do twarzy...

Wczoraj cały dzień spędziałam w pracy...myślałam,
że poodpoczywam...a tu nici wyszły z moich planów.
Odbijam sobie to dzisiaj,
choc tak nie do końca bo jeszcze muszę skończyć
przedświąteczne porządki...
ale to przyjemna praca :)
***
W małych przerywnikach (od sprzatania) przy kawie
zasiadam do warsztaciku i tworzę...
Powstała więc kolejna karteczka do galerii -
0 tytule "w błękicie mi do twarzy..."
***


***
Dziękuję za wspaniałe słowa w komentarzach...
dodają mi skrzydeł :)
Życzę Wam miłego i pięknego czwartku :)

30 komentarzy:

  1. Peninia Ty chyba chcesz, żebym ja padała z zazdrości ... że nie potrafię tak pięknych kartek zrobić !!!
    A tak całkiem serio; karteczki przecudne, nawet nie wiem, która pięniejsza !!!
    Tak bym chciała mieć taką w fioletach ...
    Mogę zrobić coś ze swojej kolekcji specjalnie na Towje zamówienie, na wymiankę.
    Co Ty na to ???
    Pozdrawiam Aga
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem kiedy pojawia się coś na Twoim blogu, padam z zachwytu!!:)Stało sią też i tym razem,cudna jest ta kartka.
    Pozdrówka
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. podpisuję się wszystkimi łapkami pod komentarzem Ewy ;) mam dokładnie tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  4. *Kaprys-och Kochana napewno potrafisz:))Oczywiście :)Napiszę wieczorkiem maila:))
    ślicznie dziękuję i światecznie pozdrawiam:)Buziaki:)
    *Ewa-bardzo mi miło :))uroczo dziękuję :))
    *Jagulka-ślicznie dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna kartka, zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I to tak w przerwie między porządkami takie cuda powstają???
    Niesamowita jesteś :)
    Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam... cudności robisz! Ja muszę się zmotywować do robótek, bo ostatnio przesilenie mnie chyba dopadło, a w przerwie na kawę (a pijam kilka kaw dziennie!), zamiast tworzyć, to... zaglądam do Waszych cudnych blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz tak piękne kartki że mozna się w nich zakochac, są cudowne i mają w sobie tyle romantyzmu. Podziwiam je ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. *Ludkasz-cudnie dziekuję:)Buziaki pełne wiosny :)
    *Mazmika-tak,w małych przerwach na odpoczynek :)Lubię takie chwile:)Buziaczki i dziękuję:)
    *Anna-dziękuję:)uroczo mi :)Och przesilenie...mnie jakoś omineło:)życzę więc wiele twórczej motywacji do dalszego działania twórczego :))
    *Arsarnem-dziekuję za wspaniałe słowa:)To takie motywujące:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne, kocham tu zaglądać i podglądać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba pomysł z dwukolorowymi listkami! I kwiatki też wyszły bardzo przyjemne. Pięknie wkomponowałaś te czekoladowe dodatki w błękitny temat kartki. No i przeszycia bajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka i, jak każda Twojego autorstwa, romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne!

    więc... drukujesz po prostu sobie?
    wyglądają jak zdjęcia!

    pięknie dobierasz kolory, powstają cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie i niepowtarzalnie, jak zreszta mnostwo rzezcy, ktore wychodza z Twojego warsztatu...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne cudo!!!
    Jesteś niesamowita!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. *Gosia-uroczo dziękuję za odwiedzinki:)Pozdrawiam:)
    *JaMajka- slicznie dziękuję :)buziaki posyłam:)
    *Nimucha-dziękuję za wspaniałe słowa:)
    *Kornelia-dziękuję :))Tak, drukuję na papierze kredowym lub fotograficznym :)
    *Savannah-dziękuję,to miłe :)Pozdrawiam :)
    *Leya-pięknie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie w błekicie Ci do twarzy ;)
    Piękna, delikatna kartelucha :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Delikatna, kobieca, romantyczna! Peninko cudne kartki tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  19. eh, błękit to ostatnio jeden z moich ulubionych kolorów:) przepiękna karteczka:) Moja Droga, dużo uśmiechu, zdrówka i wypoczynku na święta:*

    OdpowiedzUsuń
  20. *Katharinka84- pięknie dziękuję za miłe słowa:))
    *Dorota-Kochana dziękuję z serducha całego :))
    *Ipsa-ślicznie dziękuję:)Posłam świąteczne buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękna - ostatnio choruję na turkusy i błękity:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne połączenie i piękna kartka =]

    OdpowiedzUsuń
  23. *Edzia- ślicznie dziękuję :)Pozdrawiam:)
    *Kim- thank you:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne te karteczki robisz. Połączenie niebieskiego z brązem - uwielbiam tez zestaw ;o))

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka, że ho ho :-) Bardzo śliczna :-)

    Kochana, życzę Ci pogodnych i radosnych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. *Almirani- ślicznię dziękuję:)Pięknych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne wszystko jest u Ciebie!!Bardzo podobają zdjęcia ,które wykorzystujesz w swoich pracach..
    Notes z fotografią "smutne oczy" przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. *Jaga- slicznie dziękuję za odwiedziny i wspaniałe słowa:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń