poniedziałek, 19 kwietnia 2010

...wracam do codzienności.

***
Jestem...wracam do codzienności...
może bardziej wyciszona, spokojniejsza,
pełna nadzieji,refleksji
i z szeroko otwartymi oczami...ale ta sama.
***
Przez ten tydzień mój blog milczał...by uczcić pamięć
i by zrozumieć to co się stało,
zrozumieć ludzi i by zroumieć siebie...
...starałam się.
***
W ten czas jednak trzeba było być i grać swoją rolę...
w domu i w pracy-
myślałam, że zmienią się klimaty,
że ludzie przemyślą swoje zachowania...jednak nic takiego
miejsca nie miało...ech...
***
Ten czas to również tworzenie... aniołów:)
Więc przedstawiam Panią Aniołową:)
***



***
CANDY !!!
Kochane moje ślicznie dziękuję za udział w moim candy.
Jestem pod wrazeniem tak wielu wpisów.
To wspaniałe...nie spodziewałam się!
Uroczo i miło z Waszej strony:)
***
Losowanie miało odbyć się tydzień temu w moje urodziny...
wszystko potoczyło się inaczej.
***
Ale o to dziś łapka Miśka wylosowała
karteczkę....


Proszę o adresik na mojego maila:))
Gratuluję!!!
***
Dziękuję za chwile które spędzacie na moim blogu,
komentarze i dobre słowa...to piękne:))

47 komentarzy:

  1. Prześliczna Aniołowa! Ma cudne włosy i uroczą sukienkę, piękny materiał! Ja się starałam czymś zająć, to była moja odskocznia... Zabrakło już sił na refleksję... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Pani Aniołowa jak wszystko co wychodzi spod Twoich rąk.Swietną ma fryzurkę.
    Pozdrawiam słonecznie o poranku.

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj...
    ...śliczna anielinka...
    nie wiem co napisać właściwie...
    ten czas mnie zmienił...a ja chowam to głęboko w środku...

    OdpowiedzUsuń
  4. *JaMajka-dziekuję ja też musiałam się czymś zająć by zająć myśli...
    *Kasia-dziekuję pięknie i również pozdrawiam o poranku:)
    *Ania Konieczna-dziękuję,tak Aniu ten czas zmienił...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Aniołowa śliczna. Pozdrawiam a zwyciężczyni candy gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są tacy co się zmieniają, to widać. Ale przede wszystkim zmieniać mam się ja nie patrząc na innych i nie czekając na ich przemianę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. *Apuni-dziekuję:)Buziaczki:)
    *Jelonkaa-coś w tym jest...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!!! piekny anioł jak zwykle w twoim wykonaniu...ma fantastyczna fryzure....Nieraz nie warto sie przejmowac rzeczami przyziemnymi, nieraz trzeba machnac reką na innych, co gadają...Bo życie jest za krótkie....Tak mi sie pomyślało dzisiaj ....wiec nie przejmuj się pracą ....Pozdrawiam serdecznie w tak piekny słoneczny dzionek!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Peninio anielica piękna, świetną ma fryzurę :)
    Gratuluje zwyciężczyni w Twoim candy.
    Dobrze Cie widzieć kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna anielica i ma przepiękną sukienkę i jaką modną fryzurkę :)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JAAAA???? O rety!!! Nie wierzę!!! Ależ się cieszę!!
    Normalnie uskrzydlona jestem jak ta Twoja piękna anieliczka na zdjęciu!!!
    Dziękuję!!!
    Lecę pisać maila!

    OdpowiedzUsuń
  12. frrrr i odleciał :) Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Piękna jest! Świetna sukienka, nie wiedziałam że "duże wzory" tak fajnie wyglądają na tildzie. Ślicznie włoski ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Aniołowa mogła by startować w wyborach Miss Tildowych Aniołów !!!
    Wspaniała !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak szyjesz ubranka? na lalce czy z wykroju?
    powiem szczeże mam z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  16. fryzurka jest extra! w ogóle wszytskie Twoje tildowe tworki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje zwyciężczyni:)anieliczka jest piękna!Bardzo mi się podoba jej fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż, może następnym razem mi się uda:)
    Aniołka śliczna, szczególnie mnie zachwyciła jej fryzura i ma piękne kwiaty na sukience!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna pani aniołowa, ma piekną szaro-rózowa sukienkę w kwiaty i fryzurkę ala Leia z Gwiezdnych Wojen:P a co do ludzi: nie ma co sie łudzić, że jakies tragiczne wydarzenia zmienią ludzi na dlużej niż na kilka dni...:(

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna anielice, wogóle całe anielskie towarzystwo niesamowicie sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna Anielica. Cieszę się, że juz jesteś.
    Szkoda, że ta ręka Miśka nie wylosowała mnie ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja gratuluję:D Szczęściara:D

    A anielica-cudniasta:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna anielica!!!
    Jej włosy... mrrrrr.... :D
    :***

    Gratuluję zwyciężczyni!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla Aty, szczęśliwe Aty :-)
    Anioł cudowny - taka spokojność z niego bije.. a może to ta muzyka w tle..?
    dzięki za to wspaniałe połączenie!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  25. *Kasianat -pięknie dziękuję :)Tak masz rację Kochana:)Pozdrawiam:)
    *Artambrozja-uroczo dziekuję,miło mi:)Też się cieszę,że znów mogę być z Wami:)Buziaki:)
    *Dziunka-tak odleciał...już u nowej właścicielki :))
    *Wygodna-tak,też obawiałam się dużych wzorów...a jednak fajnie to wygląda:)
    *Kaprys-och:D, milusio :))Może ktoś wymyśli takie wybory:))
    *Agajaw-wszystkie ubranka szyję z głowy,bez wykroju:))
    *Paszczata-pięknie dziękuję :)Buziaki:)
    *Arsarnem-miło, dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. *Myszka-zapraszam na kolejne bo pewnie niedługo coś wymyślę:))Pozdrawiam i dziekuję :)
    *Matylda-och super porównanie,właśnie kojarzyłam:)A z ludzmi tak już jest..u mnie w pracy nawet na chwilę nie było lepiej...ech.
    *Konstancja8-dziekuję w imieniu swoim i anielskim :))
    *Оля-pozdrawiam również :)
    *Madzik-miło mi,dziekuję:)
    *Joasiunia-pięknie dziekuję :)
    *Katharinka84 -dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Fioletowe poddasze-dziekuję.Tak to trudny czas:)
    *Aga-dziekuję,miło mi:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ ona piękna!!! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. *Kachasek-slicznie dziekuję :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna anielica!

    Gratuluję wylosowanej :) I dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. nom mój blog też przez tydzień milczał dopiero zaraz na dobre wracam:/ Co do ludzi to nie miałam złudzeń, ze cos sie zmieni, ale i tak przeraziły mnie ich żarty i komentarze i to tuz po - bo jak można żartować z ludzkiej tragedii?!? i to dorośli wykształceni ludzie, rodzice! Co to będzie z tych ich dzieci???Dodatkowo zdołowały mnie osobiste koleiny losu, ale tak jak piszesz trza swoje grać i nadal być:* Szanuje Cię za ten tydzień przerwy i serdecznie pozdrawiam* edzia

    OdpowiedzUsuń
  31. *Zula-miło,ślicznie dziękuję i pozdrawiam:)
    *Edzia-witaj :)Dziękuję za piękne słowa i mysli.Miło mi:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten anioł(anielica :) kojarzy mi się z Bawarią i alpejskimi klimatami- jak dla mnie skojarzenie jak najbardziej przyjemne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. *Ulinkap-och jakie fantastyczne skojarzenie :)Pieknie:)Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Brawo Ata !!!
    Anioł piękny i ta jego kwiecista suknia - cudna.

    OdpowiedzUsuń
  35. Congratulazionialla vincitrice del candy e complimenti per le tue creazioni
    Un caro saluto
    Roberta

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja powracam do blogowania. I zachwycam się anielica Twoją. Śliczna jest, dostojna w tym uczesaniu i w sukni tak cudnej.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam:-)
    Anielica przecudowna.I ta fryzura-bardzo jej w niej do twarzy.Cala w slicznych kolorach-emanuje spokojem.
    pozdrawiam-psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  38. Your angel is beautiful and it is very calming to look at her. Beautiful, beautiful work.

    OdpowiedzUsuń
  39. *Ankar1-ślicznie dziekuję:)
    *Roberta-thank You:)
    *Mazmika-och fajnie że jesteś:)Ślicznie dziękuję:)
    *Psianka-dziekuję za odwiedzinki:)Miło mi:)Pozdrawiam:)
    *KarenB-thank You:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna anielinka w ślicznej sukience, przypadkiem Cię znalazłam ale będę zagladać napewno:)Miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna anielica :-)
    Spod Twoich palców wychodzą same cuda!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anielica anielska a za zabawę dziękuję. Lubię do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  43. Niektórym takie wydarzenia dają dużo do myślenia... o życiu, śmierci...

    Niektórzy jednak żyją codziennością... i idą dalej, jakby nic się nie stało... takie życie...

    Aniołek prześliczny =]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Anielica urocza.
    Fajnie ma upiete wloski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. *Ila-och to miło:)Dziekuję i oczywiście zapraszam :)
    *Leyla-och dziekuję za urocze słowa:)
    *Mrofka-miło mi Kochana:)dziekuję:)
    *Pest-tak to już jest...dziekuję pozdrawiam:)
    *Atena-dziekuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń