czwartek, 22 kwietnia 2010

Karteluszka

Piszę taki nocny post,
bo jakoś umkną mi dzień...nawet nie wiem kiedy.
***
W pracy dziś spotkały mnie nie miłe wiadomości i słowa...
to rozdarło moje serducho...choć przyjełam to bez złościa i spokojnie
a moje myśli jakoś dziwnie pobiegły do
słów Jana Pawła II
"Nam nie wolno nienawidzieć!Trzeba kochać!Zwyciężymy miłością."
Pierwszy raz...
***
Dziś oprócz smutku
był to również szczęśliwy dzień i dla mnie szczególny,
bo wróciłam na treningi capoeira,
i myślę,że już nadobre...
miło było zobaczyć te wszystkie uśmiechniete twarze...
chyba mi tego brakowało i to bardzo:)
***
Wykonałam równiez taką karteczkę :)
***



***
Dziękuję, że jesteście...piszecie...odwiedzacie...
to dodaje twórczych skrzydeł :)

32 komentarze:

  1. Nie martw się pracą...napewno żaden wstrętny pyt, który robi Ci przykrości nie potrafi wyczarować tak pięknych karteczek i uszyć takich udnych ptaszków ani aniołków !!!
    1000 buziaków posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę dobrego jutra.
    i myślą ciepłą otulam...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przejmuj się pracą,nie warto
    jak nie ta,to lepsza.może to czas na zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Wiosna wiele zmian nadchodzi.Moze nalezaloby na te kwestie spojrzec nieco bardziej optymistycznie.W kazdej trudnej sytuacji zawsze jest 'swiatelko w tunelu'.
    A karteczka przecudowna.
    Badz mi Pozdrowiona i Usciskana - od psiankiDK

    OdpowiedzUsuń
  5. czy to są kwiaty wycięte z dziurkacza czy też
    specjalnie je kupujesz? jeśli to dziurkacz
    to mogła byś po wycinać dla mnie troche tych kwiatuszków? jeśli to nie problem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna, taka nostalgiczna lekko :) Podziwiam też poniższe notesy, świetne motywy :))) I życzę dużo siły i wytrwałości w miejscu pracy, ech, ciężko tak, niestety, coś o tym wiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne połączenie, super się komponuje - skąd wy dziewczyny bierzecie te wszystkie zjawiskowe zdjęcia? jestem nowa w tym co robicie i nie dosięgam wam do pięt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka,piękna w tonacji!A notesy z poprzedniego posta świetne,takie jakieś tajemnicze.

    OdpowiedzUsuń
  9. *Kaprys-och Kochana dziękuję:)Ślę całuski:)
    *Ania Konieczna- ślicznie dziękuję Kochana:)
    *Asica.p- dziękuję.Chyba coś w tym jest...przemyślę:))
    *Psianka-pięknie dziękuję...tak cały czasmyślę o zmianach to byłoby najlepsze wyjście z tego wszystkie...Buziaki!
    *Agajaw-wycięte z dziurkacza:)Pozdrawiam:)
    *Annasza-dziękuję zamiłe słowa i wspacie:)Buziaki!
    *Dziunka-ślicznie dziekuję.A fotki można pobrać o tu:
    http://www.freevictorianimages.com/keyword/free%20photos-free%20vintage%20photos#633771617_xtftn
    *Gosiulaart-pięknie dziękuję:)
    *Allsewnup -thank you:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tam praca! Pracuje się aby żyć a nie żyje dla pracy. Więc po co się przejmować? Karteczka śliczna, taka intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W pracy często coś niefajnego się dzieje, zapomnij i żyj tylko tym, co miłe:) A karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powroty.... trzeba wracać :)
    Ja wczoraj wróciłam na łono szalonych fotografów :)
    Kartki miło je u Ciebie widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja myśle że Twoje skrzydłą są już ogromne bo tu zawsze tłoczno od komentarzy, karteczka jest zjawiskowa!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana głowa do góry i Uśmiech na 102- my "kwarde" jesteśmy i się nie dajemy!!! Buziaki słodziutkie posyłam- będzie dobrze!!! A okienko wstawiłaś cudne i te kwiatuszki -masz cierpliwość Kobito!!!! Szkoda ,że się jutro nie spotkamy.....

    OdpowiedzUsuń
  15. KArteczka śliczna :) A dziurkaczowe kwiatuszki na niej cudo :) Co do pracy, to życzę dużo wytrwałości i słońca wbrew wszystkiemu i wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami w pracy jest różnie. Ja najczęściej zaciskam zęby i pracuję dalej. Dlatego cieszę się, że odkryłam scrapbooking, bo mogę się zamknąć w swoim otoczeniu i robić cuda! =]

    Kartka oczywiście śliczna =]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tę retro dziewczynkę. Kiedyś czytałam jej historię, ponieważ karteczki z jej twarzą można znaleźć na różne okazje. Kiedyś pewna blogerka zainteresowała się tą dziewczynką i wyszperała coś na jej temat. Niestety, zginęła bardzo tragicznie nie dożywszy nawet 20 lat (dziewczynka z kartki oczywiście).
    Uwielbiam te zdjęcia. A karteczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka piekna, refleksyjna.
    Trzymaj się i nie daj sie kłopotom w pracy.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. A Ty nam dodajesz twórczych skrzydeł, Twoje prace są naprawdę inspirujące! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo pokoju w sercu Ci życzę :)
    Kartka śliczna...ten kwiecisty motyw fajnie skomponowałaś
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna kartka, z klimatem:)
    ściskam Cię cieplutko:)miłego weekendu:)natychaj się wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Peninio :) przytulam mocno :*** mam nadzieje, ze kiedyś w tej pracy będzie lepiej i spokojniej :**
    Karteczka sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartoszka:*:*:*

    A słowa-heh to tylko słowa... Jednym uchem wpuścić drugim wypuścić! Ludzie gadają co im ślina na język przyniesie! Trzeba to olać i tyle!

    Wiem,że łatwo mi się gada... Ja sama biorę sobie wszystkie słowa mocno do serca...

    Trzymaj się i nie daj się:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka cudna :) Capoeira doda energii i pozwoli rozładować napięcia i emocje, które źli ludzie spowodowali. Rób swoje, buraków olewaj :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niestety w pracy różnie bywa...nie daj się...:))a kartka cudna,uwielbiam takie kartki w klimatach retro i to połączenie kolorystyczne brązów i niebieskości:)pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna karteczka ;) Nie przejmuj się jakimiś tam problemami w pracy, to nie ten świat ;) A fakt - nam nie wolno nienawidzić, trzeba kochać :* Fajnie, że pamiętasz o tym na codzień !

    OdpowiedzUsuń
  27. Dear Peninia! Thank you for visiting my blog! Your works are wonderful, so I'll be happy to be your follower))) Hope you will be my follower too)))

    OdpowiedzUsuń