wtorek, 20 kwietnia 2010

Różana anielica...

Cały dzień w pracy...właśnie wróciłam
i łapię oddech przy herbacie i blogach.
Taki mój relaksik i wyciszenie :)
***
Kilka dni temu uszyłam taką różaną anielicę
na zamówienie dla Pani Marty z galerii.
Ostatnio właśnie udało mi się zakupić
taki malutki kawałek bawełny z motywem róż,
który świetnie skomponował się z czerwienią.
***

***
W niedziele popstrykałam troszkę fotek u Miśka w ogródku.
Była taka piękna słoneczna pogoda i kwiaty wyglądały bajecznie.
Więc musiałam wszystko uwiecznić.
I przedstawiam Wam dwa zdjęcia , które chyba najbardziej mi się podobały
...ach i znów włączyło mi się marzenie
o nowym aparacie i marzenie o ogrodzie...
***

***
Dziękuję za wszystkie odwiedzinki.
Posyłam Wam buziaczki !

41 komentarzy:

  1. Anielica rewelacyjna - zresztą jak wszystkie Twoje pracki !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam po dłuższej przerwie. Ależ piękności natworzyłaś! Od aniołów oczu oderwać nie można. Cudne są!
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielica jak zwykle piękna. A o nowym aparacie tez marzę ;o))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze urocza!Bardzo podobają mi się skrzydełka, od jakiegoś czasu szyje swoim aniołom podobne bo też jakby w poziomie;)No i koronki zawsze działają przy anieliczkach działają cudownie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie u ciebie w tych czerwonawych kolorkach.
    życzę by marzenia się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniutka :-)))jak ja zazdroszcze tobie tego szycia, ja jestem w szyciu uziemniona bo maszyna popsuta....Tez chodzenie po blogach to taki mój relaksik po dniu bieganiny :-)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. *Rybiooka-ślicznie dziekuję :)Buziaczki:)
    *Inonna-witaj:)Miło znów Cię gościć:)Dziękuję za odwiedzinki i piękne słowa:)Pozdrawiam:)
    *Madzik-dziekuję pieknie:)I zyczę spełnienia marzeń o aparacie:)
    *Arsarnem -dziękuje:)Twoje Anielice i lale są fantastyczne w pięknym stylu:)A koronki tak,zawsze działają:)Lubię je:))
    *Ania Konieczna-och Aniu tak bym chciała...lecz funduszy brak...ale marzyć zawsze można:)Dziekuję:)Pozdrawiam::::)
    *Kasianat-dziękuję Kochana;)życzę szybkiego naprawienia maszyny:)Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różanie i tulipanowo...wiosennie i romantycznie :)
    I piękna anielica w czerwieni...nadziei życzę na marzeń spełnienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to połączenie, róże i czerwień... romantycznie i miłośnie się zrobiło - czy anielica odnajdzie swoją miłość? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anemony!!!!!!!!! prześliczne są i tak bardzo je lubię:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie połączyłaś, anielica jest piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. *Mazmika-ach dziekuję za dobre słowa:)Buziaki posyłam:)
    *Anna-dziękuję pięknie:)Miejmy nadzieję że odnajdzie i ktoś ją pokocha:))
    *Myszka-miło,pozdrawiam:)
    *Lena_wz-dziękuję uroczo:)buziaczki posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna, to połączenie kolorów jest piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. *Aneta Mencfel-dziękuję Anetko:)
    *Annasza-dziekuję:)Miło:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. *Fioletowe poddasze-miło mi:)Dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anielica cudowna - tak jak właścicielka rąk, które ją stworzyły i tworzą na codzień wspaniałe przedmiociki.
    Peninia przesyłka doszła a ja jeszcze jestem w szoku ile wspaniałości zawierała...
    Jutro jak się otrząsnę będę się chwalić na blogu całemu światu !!!
    Dziękuję Kochana jesteś Wspaniała !!!
    pozdrowienia Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. *Kaprys-ślicznie dziekuję:)Miło:)Bardzo się cieszę,ze przesyłeczka dotarła cała i zdrowa:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu super,śliczny ten różany motyw ,pozdrawiam ciepło i witam po przerwie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Peninio :) anielica piękna w ślicznej sukience :całusy posyłam :**)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie tylko mnie wzięło na różowy kolor...
    Uwijasz się przy tym szyciu...
    buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  21. Cos w tym rozu chyba musi byc.Ja tez wykonalam jedna taka-tym razem w rozowosciach a wlasciwie w amarantach.Efekty beda chyba jutro.
    Twoja Anieliczka jest Przecudowna.Ma piekniutkie ubranko i wyglada bardzo romantycznie. A zdjecia kwiatkow takze mnie zachwycaja ogromnie.
    Pozdrawiam Cie cieplutko-psianka

    OdpowiedzUsuń
  22. *Delfina-dziękuję i pozdrawiam;)
    *Lubewa-witaj,ślicznie dziękuję:)Buziaki:)
    *Artambrozja-miło,ślicznie dziękuję:)
    *Pia-thank You:)
    *Inno-dziękuję pieknie;)Pozdrawiam;)
    *Psianka-ślicznie dziękuję za piękne słowa:)Oczywiśćie przybiegnę na Twój blog zobaczyć Twoje wspaniałości :))Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piękna, energetyczna i romantyczna zarazem :) Prawdziwe cudeńko. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale śliczna, jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anelica romantyczka super :) dzięki czerwieni na ubranku jest zarazem anielicą energetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam róże we wszystkich odsłonach dekoratorskich, a na Twoim aniołku wyglądają wyjątkowo uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  27. *Darsi- pięknie dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Kiciula-miło,dziekuję:)
    *Joasiunia-dziekuję:)Buźka:)
    *Aleksandra-ach slicznie dziekuję:)Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. *Pat ze Srebrnego-ślicznie dziękuję :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne anielice ! bardzo optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekne ubranko dla pieknej Anielicy! Zycze Ci, aby marzenie o nowym aparacie sie szybko spelnilo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anielica piękna :-) A i fotki cudne! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna anielica Gosiu :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. *Magda Góra-miło,dziekuję:)
    *Alexls-och miło mi:)dziękuję pięknie:)
    *Almirani-dziękuję:)Buziaki:)
    *Gosia K.-ślicznie dziekuję:)Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna jak zwykle i pozytywnie energetyzująca czerwienią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń