niedziela, 25 kwietnia 2010

Wymianki z TuKarą i Kaprys

...a zaczeło się od tego cynkowego wiadereczka...
po prostu się w nim zakochałam...
Chciałam go zakupić...
ale TuKara zaproponowała mi wymiankę.
Oczywiście, że się zgodziłam
i teraz jestem szczęsliwą posiadaczką mojego wymarzonego wiadereczka.
Otrzymałam jeszcze wspaniałe oliwkowe mydełko,
piękny magnesik i karteczkę:)
***
Kochana ślicznie dziękuję za wspaniałą wymiankę!
***

***
Druga wymianka była z Kaprys .
Agnieszka napisała do mnie z pytaniem
czy nie wykonałabym dla niej karteczki w kolorach fioletu
a w rewanżu zrobi dla mnie co decupażowego.
Och zgodziałam się i ucieszyłam się bardzo z tej propozycji .
***
Kochana z serducha dziekuję za uroczą wymiankę!
***
A tu przedstawiam wspaniałości jakimi
obdarowała mnie Agnieszka:
wspaniałe pudełeczko...
a w pudełeczku takie piękne cudeńka :)

***
Ślicznie jeszcze raz dziękuję !
***
Miłego dnia życzę :)

26 komentarzy:

  1. wymianka bardzo udana-same cudeńka:)ale w końcu i dziewczyny bardzo zdolne, jak więc mogłoby byc inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) Wymiany są wspaniałe :-) Można namacalnie poczuć piękne rzeczy, do których wzdycha się na blogach :-)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zastanawiam się dlaczego wczorajszy post ujawnił się dopiero dziś :/
    *Arsarnem-tak udana.Dziewczyny bardzo zdolnne!
    *Almirani-tak,wspaniałe:)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wymianki :)
    Dlatego Twoja radość mnie nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości otrzymałaś! Pochwal się jeszcze, co Twoje zdolne ręce uczyniły w tej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez mogę sie z Toba umówić;)bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności, wymianka bardzo udana. twoje cudeńka obejrzałam u Tukary.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiaderko rzeczywiście nieprzeciętne :) Ptaszki cudne ! Zdobycze z pchlego targu są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam co Ty zrobiłaś dla Tukary na jej blogu CUDOWNE PTASZKI !!!
    Pozdrawiam z całego serca !!!
    p.s. Karteczka stoi na biurku i przez cały czas cieszy moje oczy ;-)
    Wymianki to wspaniały wymysł !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No świetny pomysł z tymi wymiankami! Same cudeńka dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają dziewczyny talent !
    Ty tez oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :) ja też bardzo lubię wymianki :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymianka z Toba to przyjemnosc.Mam nadzieje ,ze nie pierwsza i ostatnia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy. a takie wymianki uskrzydalają. Pozwalają nam obdarowywać i dostarczają cudowne niespodzianki ;o))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wymianki są fajne. Obserwuję je od dość dawna na Waszych blogach i podziwiam cichutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie pisałam wczoraj u mnie, że wymianka to fajna sprawa. Pięknymi rzeczami się obdarowałyście zdolne kobietki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wymianka udana. :)
    W końcu mam czas, żeby zajrzeć do ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna wymianka :) Też zachwycam się TuKarowymi cudeńkami :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna wymianka :) ja już u Tukary sie zachwycałam , wiec teraz pozachwycam sie cudownościami od Kaprys - REWELACJA !!!!
    zazdraszczam, tak troszkę :)))
    całusy :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozazdrościć takich śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze, że się wymieniłaś... śliczne rzeczy dostałaś !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna wymianka!!!
    Cudeńka trafiły w Twoje ręce :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  23. *Wygodna-dziękuję,pozdrawiam:)
    *Rybiooka -oj tak cieszę się bardzo,bo jest z czego :)
    *Anna-dziękuję,z checią bym się pochwaliła tylkonie mam fotek :)Ale u dziewczyn na blogu mozna zobaczyć:)
    *Asica.p-Oczywiście, fajnie by było,jaktylko znajdę czas to napewno napiszę i zorganizujemy sobie wymiankę:)
    *Decou-galeryjka -dziękuję:)
    *Kasia-slicznie dziękuję :)
    *Amalena -pięknie dziekuję :)Pozdrawiam:)
    *Kaprys-jeszcze razbardzo dziękuję:)Miło,ze kartelucha cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. *Myszka-dziękuję:)
    *MamaKini-miło mi :)
    *Aneta-dziękuję :)Pozdrawiam:)
    *TuKara-dziękuję,tak mam nadzieję,że jeszcze będzie okazja:)
    *Madzik- tak uskrzydlają:)
    *Ata-miło,dziękuję:)
    *IVONNA -tak masz rację to fajna sprawa:)
    *Enthia -dziękuję za odwiedzinki,bardzo mi miło:)
    *Violetka -och witaj:)Miło że jesteś:)
    *Artambrozja-buziaki posyłam :)
    *Mordko-dziękuję:)
    *Szara-tak,fajna wymianka;)
    *Katharinka84 -tak,dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń