poniedziałek, 9 marca 2009

Aniołowo...

Wczoraj w zaciszu mojego pokoju, w samotności - powstał taki komplecik - notes i malutka zawieszka ( 9x8 ). Miała powstać jeszcze w podobnym stylu zakładka lecz nie starczyło mi już materiałów.
Do wykonania kompleciku użyłam: dwa rodzaje papieru - Designer, papier czerpany, motyw anioła z papieru do decoupage , kwiatki Prima, tasiemki i papierowe litery.







A jeszcze info o Wiosennym konkursie organizowanym przez uroczą osóbkę na blogu http://by-mea.blogspot.com/
Wpisy trwają do 20 marca, a losowanie odbędzie się 21 marca czyli w pierwszy dzień wiosny



Miło mi tu z Wami ale zaraz muszę wybierać się do pracy. Dziś mamy zebranie - w sprawie zatrudnień...nie wiem co będzie... Trzymajcie za mnie kciuki...

3 komentarze:

  1. Melduję, że kubeczek dotarł i jest śliczny! Serdecznie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you mind if I quote a fеω оf your
    poѕts aѕ long as I provide creԁit and sourсеѕ back to your weblog?
    My webѕite іѕ in thе exaсt ѕame nісhe as youгs anԁ
    my users would reallу benefіt from a lot of
    the infοrmation yоu present
    here. Please lеt me knοw іf thіs oκaу wіth yоu.
    Cheers!

    mу web site Keeping Control Of Anxiety

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm it appears like уouг sіte atе mу first commеnt
    (it was suρer long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoуing your blοg.
    I too am an aѕpіring blοg wrіter
    but I'm still new to the whole thing. Do you have any tips for novice blog writers? I'd certainly appreciate it.


    Heгe iѕ my website :: simple wood projects

    OdpowiedzUsuń