poniedziałek, 23 marca 2009

Rozdaję małe prezenty cz.III

Kolejne przyjęcie urodzinowe - trzecie :) Zasady jak zwykle te same: umieszczenie info może być z fotką u siebie na blogu i pozostawienie komentarza pod tym postem do piatku do godz 24:00 :) Losowanie w sobotę 28 marca.

Tym razem do zdobycia jest "Herbaciany Notesik". Może być przydatny np. na przepisy pysznych napojów herbacianych. W środku ręcznie napisana niespodzianka :)
Jesli są chetne osoby na ten notesik to zapraszam serdecznie :)





18 komentarzy:

  1. to ja jestem pierwsza chętna!!:) bardzo, bardzo!!:) i miłego dzionka życze!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja druga :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie piję z dwóch kubków kawę i herbatę i nie mogę się napatrzeć na Twój notesik! A że ostatnią edycję Twoich urodzinowych prezentów przegapiłam, do notesiku pragnę zgłosić swoją podwójną kandydaturę ;o). Wiem, wiem, pewnie to nie przejdzie ;o).
    W każdym razie na moim blogu już jest info o herbacianym notesie wraz z fotką :o), bo to cudo trzeba obejrzeć!

    http://jaspisowa.blogspot.com/2009/03/co-nieco-od-magdy-little-from-magda.html

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny! i te kolory! ciepłe i przytulne...
    och, może mi się poszczęści... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jest cudowny!Ja też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  6. A są chętne, są :) np. ja - aneladgam, http://lylis.blox.pl
    :D Może teraz się uda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę! Ja chcę!
    Jest piękny!!!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę!! ja chcę!! Ja mam w dniu losowania urodziny więc będzie fajny prezencik jak się uda

    http://jeniulka36.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie chetna , bo szkoda byłoby mi w nim coś napisac ...poza tym jestem tu pierwszy raz i niezręcznie tak na dzień dobry się łasic na prezenty. chciała JEST PIĘKNY :)) sama mam ochote zrobic sobie podobne cudo .....

    OdpowiedzUsuń
  10. .cos wykasował srodek komentarza ..:/..brakuje ...chciałam sie przywitać i pochwalić notes ...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także umieściłem info na swoim blogu. W sumie przydałby się taki notesik. Miałbym w czym zapisywać wiersze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i ja. Piękny notesik i Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam herbatkę a twoje notesiki są prześliczne,chętnie zostałabym posiadaczką takiego cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemne kolory... w takim towarzystwie nie tylko przyjemnie poherbacić, ale i podumać gdy buro za oknem... Śliczny kawał notesa!

    OdpowiedzUsuń