poniedziałek, 28 lutego 2011

Home Sweet Home...

***
Dziś kolejne wyzwanie w Szufladzie przygotowane przez Artnova24
pt."Home sweet home".
Zajrzyjcie i pobawcie się razem z Projektantkami Szuflady.
Czeka wspaniała nagroda przygotowana przez Kasię -Artnova24.
***
Do tego tematu uszyłam
Różaną Anielicę z materiału który ostatnio zakupiłam.
Anielica ma również serduszko z ręcznie malowanym napisem.
***





***
A u mnie sytuacja życiowa nie najlepsza...źle się dzieje...bardzo :(
Pozdrawiam Kochane...

46 komentarzy:

  1. Kochana zapraszam po wyróżnienie... Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi bardzo, będę trzymać kciuki żeby było dobrze, jestem myślami i mocno ściskam. Anielica jest śliczna, uwielbiam kwieciste materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest, taka romantyczna....kojarzy się z prowansalskim domkiem... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. małgoniu anielinka doszła - piękna - sprezentowałam ja mamie zdobi sypialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *Anioły Anielki-ślicznie dziękuje*
    *Marzycielka-dziękuję pięknie...pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. *Nurrgula-ślicznie dziekuje*
    *Mika-Monika-cieszę się.Oby chroniła dom Twojej mamyi całą rodzinę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna:)
    A serduszko podziwiam, zwłaszcza napis:)
    Zyczę szybkiego i pozytywnego rozwiązania wszystkich przykrych spraw...
    Sciskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  8. *Z uśmiechem przez życie-dziękuję śliczne,jest mi bardzo miło*Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, będzie dobrze- musisz w to wierzyć. Dedykuję Ci słowa ks. Twardowskiego:
    "...nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
    kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
    odetchnij popatrz
    spadają z obłoków
    małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia..."

    Anielinka- piękna i cudnie zadziwiona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna różana anieliczka:)
    Ja też trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie Twoich smuteczków
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. *Alicja -ślicznie dziękuję...Alicjo Kochana jesteś!
    *Boei-ślicznie Ci Kochana dziękuję...piękne słowa...dodają wiary. Dziekuję...

    OdpowiedzUsuń
  12. *Ulotne Chwile-slicznie dziękuje...och chciałabym aby już wszystko się wyjaśniło.Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwierz mi wszystko się ułoży! Coś o tym wiem. Kiedy wydawało mi się, że moje życie się posypało, po chwili okazało się, że tylko drastycznie zmieniło kierunek. I już po krótkim czasie ten nowy okazał się lepszy, choć chwilę wcześniej nigdy bym w to nie uwierzyła.
    Trzymaj się i uwierz dobre aniołki czuwają nad nami :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesympatyczna jest:) I ma fajny czepek-kapelusik!

    OdpowiedzUsuń
  15. *Bizuteria z filcu-slicznie dziękuję...och mam nadzieję,że w moim życiu wszystko się ułoży i nic złego się nie stanie...oby tak było.Choć brakuje mi wiary że dobro zwycięży...Posyłam pozdrowienia*

    OdpowiedzUsuń
  16. *Wygodna-sllicznie dziękuje.Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, musisz być silna, w końcu musi być dobrze! Anielnka wspaniała! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. *Bulma-slicznie dziękuje.Och mam nadzieję ze wszysko się ułoży*

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczna jest! roze zadza! ja tez taki tytul dalam do mojego posta dzis hehe i tez mam roze;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana głowa do góry :* trzymam kciuki i przytulam wirtualnie :*
    Anielica i serduszko jak zwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny aniołek.Bardzo starannie wykonany.Cudny!
    Bardzo ładnie prezentuje się ten materiał już jako sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anielinka śliczna, bardzo romantyczna!
    A Tobie życzę opieki aniołów wszelkich, niech rozwiją się Twoje smuteczki i trudne sprawy...
    ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. *Paulisia-dziękuję...tak róże górą.Buziak!
    *Pinki_ak-dziękuję pięknie.
    *Jagna-ślicznie dziękuję i pozdrawiam.Materiał jest uroczy i super się z niego szyje*
    *Mazmika-ślicznie Kochana dziękuję...oby Anioły mnie strzegły przed tym co złe...buziak ślę*

    OdpowiedzUsuń
  24. Będzie lepiej, wkrótce wiosna i codzienne smuteczki się rozjaśnią! Anielica piękna, taka delikatna.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. *Gunnila-ślicznie dziękuję...och mam nadzieję ze znów będę się uśmiechać...*Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja nie wierzę, że źle się dzieje skoro takie cuda ciągle spod Twoich rąk wychodzą. Niesamowite.
    :* na pocieszenie

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodka jest, śliczny ten materiał :)
    Mimo złego, pięknie i pozytywnie działasz...więc dobra karma na pewno do Ciebie wróci :) Trzymaj się ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  28. *Dziurka-pieknie dziekuję...uciekam do tworzenia i szycia aby nie myśleć o tym co złe i o tym co może mnie spotkać...Kiedy tworzę zapominam o problemach...ale nie zawsze mogę tworzyć...
    *Nowalinka-dziekuję pięknie...och staram się tworzyć bo to pomaga mi...pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  29. Anieliczka prześliczna! Ta tkanina jest cudna. Cokolwiek się stało wierzymy, że wszystko się ułoży. Bądź dobrej myśli, to połowa sukcesu. Jesteśmy z Tobą sercem i myślami. Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anielinka przepiękna!
    Trzymam kciuki, będzie dobrze. Ciepełko zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. *Magiczna Fabryka-piekne Wak Kochane dziekuje.Och oby się ułożyło..pozdrawiam Was ciepło*
    *Ivonna-ślicznie dziękuje*

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu.. śliczna Anielica :)
    A trudnościami... postaraj się nie przejmować, choć wiem, że to trudno... Pamiętaj, ze nigdy nie może być wiecznie źle.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniołek przecudny, jak każdy Twój...

    Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudny :*:**:*:*
    u mnie czasem tez nadchodzi taki czas ze nic tylko glowa w mur.... chwile potrwa i znow sobie idzie... sile wtedy daje mi moja corka i dlubanie przy kolczykach :* kochana sciskam Cie mocno :*
    Szkoda ze nie widzialas minki mojej coreczki gdy dostala kroliczka !:* bardzo ja uszczesliwilas !:*
    buziaki pzrzesylamy i jeszcze raz gorace podziekowania :*

    OdpowiedzUsuń
  35. *Bo-Art-pięknie dziękuję...Kochana jesteś!
    *Miejsce Sympatycznych Klimatów-slicznie dziękuję*
    *Pappu-ślicznie Ci dziękuję. Och mam nadzieję,że wszystko się uspokoju i będzie dobrze...Cieszę się że mogłam sprawić Twojej córecce radość:)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu kochana ściskam Cię mocno .
    Aniołek boski,chce się go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam juz prawie 50 lat, wiec troche czasu za soba. Stare powiedzenie "Nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo" jest ciagle aktualne, tylko nam sie wydaje kazdy kryzys tragedia.
    Kiedys tez wyczytalam takie powiedzenie jakiegos pisarza : "Cieszmy sie kiedy jest nam zle, bo wtedy moze byc juz tylko lepiej, co w przypadku kiedy wydaje nam sie byc szczesliwymi, moze okazac sie bardzo szybko zluda...."
    Dobrze ze mimo wszystko nie popadasz w nicnierobienie, nude i rutyne, bo to przeciez tez jakas forma terapii, w tym wypadku ergoterapii z cudownymi efektami koncowymi :)
    Trzymam za Ciebie kciuki i zycze Ci sily, swiatla, slonca, pogody ducha i cierpliwosci :):):)

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zawsze cudowna.
    Trzymaj się i nie poddawaj.

    OdpowiedzUsuń
  39. Będzie dobrze, myśl pozytywnie i zaświeci Ci słoneczko. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodkości - bardzo delikatna i perfekcyjna
    Ściskam
    Marta

    Ps. Pomyliłam się napisałam komentarz w fairy house zamiast tutaj

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiesz co Małgosiu? Wszystko na naszej kochanej ziemi ma swój koniec. I czasem to smutna wiadomość, ale w Twoim przypadku - dobra, bo to oznacza, że Twoje smutki się skończą i będziesz się jeszcze uśmiechać. Ściskam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anielica przeurocza! Życzę szybkiego rozwiązania złych chwil. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  43. Anielka cudna , taka zwiewna i romantyczna :)
    Peniniu Kochana , nie wiedziałam , ze coś nie tak u Ciebie , ściskam Cie mocno i jeszcze mocniej trzymam kciuki , żeby wszystko dobrze się ułożyło . Moc buziaczków , Kochana .

    OdpowiedzUsuń
  44. Małgosiu Anielica jest przecudnej urody oczu od niej oderwać nie mogę ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  45. Какая красивая....весенняя :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ach jaka piękna anielica, śliczny jest ten materiał w kwiatuszki! miałaś wspaniały pomysł na wykorzystanie tej tkaniny! Piękne

    Jak zwykle spóźniam się z komentarzami, nie wiedziałam że przeżywasz smutne chwile. Mam nadzieję że już wszystko dobrze!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń