czwartek, 3 lutego 2011

Anielica z torebeczką

U mnie znów zima...wczoraj padało cały dzień...brryyy...
Nic tylko nie wychodzić z domu
i delektować się herbatką przy kominkowym ogniu.
***
Dziś poranek fatalny...w sumie wczoraj wszystko się zaczęło
od strasznego bólu głowy i który dalej trwa.
Niefunkcjonuję i chyba zamiast do pracy zawitam do lekarza...
Czuję jakby cały mój organizm był czymś dziwnie zmęczony.
***
Kilka dni temu uszyłam tildową Anielicę z torebeczka
w błękitach.
***



***
Ciepło Was pozdrawiam i życzę miłego oraz pogodnego dnia.
Dziękuję z całego serca za komentarze i odwiedzinki.

45 komentarzy:

  1. Piękna słodka..swietne kolorki.
    ostatnio własnie zaczełam sie przekonywac do niebieskosci...Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia.Wiem jak ból głowy jest uciązliwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielica w błękitach jest piękna! Jak zawsze zaskakuje dopracowaniem detali. Wracaj do zdrowia jak najszybciej! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za piękny anioł! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. so sweet. Have a nice weekend
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda w czapeczce krasnoludka =]

    U mnie też biało, ale przyznam się, że bardzo się ucieszyłam =]Lubię zimę i chyba moja córa też 0_-

    Życzę zdrówka =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna,muszę spróbować swoich sił w szyCIU,mam nawet skrojonego nie wiem jeszcze kogo z czasem wyjdzie.Kochana z całego serca dziękuję tak mi poprawiłaś humor tą przesyłeczka-PIĘKNA KARTKA Z KOPERTĄ,CUDNE PRZYDASIE I DROBIAŻDżki NA PEWNO SIĘ POCHWALĘ JAK ZROBIE FOTKI choroba małego mnie rozwaliła a tu taki miły prezent-JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  7. Anielica jest przesliczna, lubie błękity. Jest taka subtelna i delikatna.
    Wracaj do formy kochana i zadbaj o siebie. niestety pogoda nam nie pomaga raz na plusie, raz na minusie można zwariowac i nasze organizmy również szaleją.
    Sciskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Anieliczkowy krasnalek na pewno nie zmarznie w bolerku i botkach!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielska "wrozka"...przesliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu anielinka jest wspaniała!A to nakrycie głowy to strzał w dziesiątkę, super wygląda:)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. Anielica jest cudna!Piękne detale! Dopieszczona,dopracowana,perfekcyjna! Słów brak...
    Kochana dużo zdrówka Ci życzę.
    Ja od wczoraj też walczę z bólem głowy i jakimś dziwnym stanem żołądka...
    Uściski przesyłam
    PS.Wygrzewa się przy cieple kominka-marzenie.U mnie w mieszkaniu ziąb niemiłosierny.Najlepsi przyjaciele to sweter i koc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielica jest wspaniała, kolorki cudne i te koroneczki, torebeczka, buciczki .... wspaniała:))

    OdpowiedzUsuń
  13. *Monia-dziękuje,ciepło pozdrawiam!
    *Magiczna Fabryka-pieknie dziękuję Kochane!
    *Smily-dziękuje;)
    *Pia-thank You:)
    *Pest-ślicznie dziękuje;)
    *Brygitte-pieknie dziękuję:0Fajnie ,że wszystko doszło:)Zdróweczka dla Małego:)Buziak!
    *Marta-tak wszystko przez te zawirowania w pogodzie.Dziekuję i pozdrawiam!
    *Jomo-tak,dziękuje;)
    *TuKara-dziękuje;)
    *Arsarnem-ślicznie dziękuje:)
    *Jagna-dziękuję pięknie:)Och ja cierpię okrutnie...prawdopodobnie mam niski stan cukru w organizmie...
    A ciepło kominkowe jest bardzo przytulne:)
    *Hania739-ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza ta niebieska anielinka.

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna, i te buty... cudne

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie pogoda podobna, wieje i sypie, brrrrr
    za oknem wiatr zawodzi jakies nokturny chyba, ja juz chcę wiosnę!!!!
    ale przeciez nie o tym miałam pisać :).Anielica bardzo piękna, subtelna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Очень симпатичная!!! Красотка!!!

    Наконец-то добралась посылочка, завтра пойду на почту - получу, так что все хорошо, она не затерялась!!! Очень жду завтрашнего дня!!! Спасибо!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja Anielica to prawdziwa modnisia. Taka nowoczesna panna:)

    Miłego weekendu
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. *Kardkomania.com-dziękuję i pozdrawiam!
    *Izary-ślicznie dziękuje:)Tak umnie też śnieżnie...bryy:)Pozdrawiam!
    *Аня (Beterok)-ok:))Thank You:)

    OdpowiedzUsuń
  20. *Tomaszowa Chata-dziękuję pieknie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorki, ostatnio lubię niebieski. Życzę powrotu do zdrówka, oby te bóle nie zwiastowały grypy, bo w miejscu, gdzie mieszkam pomór grypowy :(

    OdpowiedzUsuń
  23. *Dusia-ślicznie dziękuję.Och mam nadzieję,że to nie grypa...choć czuję się jeszcze gorzej niż rano...

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieninko, zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka oraz ślicznie dziękuję! :):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu kochana mam nadzieję, że masz się nieco lepiej ;-)
    Pogoda nie nastraja optymistycznie ale Twoja Anielica tak, ma piękną torbę, czyżby była listonoszem :-) ???
    Och napewno tak i przynosi wspaniałe listy miłosne !!!
    I same dobre nowiny !!!
    Gorąco pozdrawiam i życzę dużo zdrówka !!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  26. Anielsko cudna! Perfekcyjnie dopracowana - wdzianko, torebka, czapeczka - super :))))) Przesyłam wirtualne uściski i ciepłe myśli!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodka jest ta anielica:) przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kobietka bardo czarowna. Oczarowała mnie bez reszty. Bardzo dobrze Cie rozumiem, bo sama miewam migreny dość często. Ale u Ciebie moze to być początek wirusowego zapalenia zatok, które ostatnio szaleje wokół. Ciepło bardzo sie wtedy przydaje. Pozdrawiam cieplutko i zycze zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  29. przesliczna :) OJ nie daj sie chorobsku :* trzymam kciuki ze je odpedziszz :* buziaki przesylam i moc usciskow od mojej coreczki ktora jest zachwycona Twoimi pracami:*:**:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach, te cieniutkie nóżki i buciki po prostu przykuwają uwagę! Dopracowana anielica w każdym detalu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczna! Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za niebieskim, ale Anielcia wygląda tak słodko, że chyba przyjdzie mi polubic błękity;)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anielica jak to na anielicę przystało jest BOSKA.
    Peninio ,życzę dużo zdrówka i rychłego przyjścia wiosny.Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie Anielice! A ta jest dodatkowo niebieska :) Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anielica jest prześliczna. Jest bardzo subtelna i delikatna. Dbaj o siebie, bo te pogody są koszmarne! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak tam zdrówko? Daj oznaki życia. Zapraszam Cię po wyróżnienie do mnie. Przyjęcie jest dobrowolne, ale napisałam za co Cie cenię ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. w niebieskim jej do twarzy! śliczna anielica :)

    OdpowiedzUsuń
  38. prześliczna w tych błękitach:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta anielica zna się na modzie i pięknie się ubiera, wie że do twarzy jej w niebieskim :)
    Piękna praca!!!

    Mam nadzieję że już jesteś zdrowa
    Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń