poniedziałek, 21 lutego 2011

Różano...

I znów weekend tak szybko mi minął...za szybko...i już mamy poniedziałek.
Dziś nie poszłam do pracy,wzięłam urlop jednodniowy
na załatwienie pewnych spraw
i przy okazji wybrałam się na zakupy z Miśkiem
oraz pyszną kaweczkę do kawiarni:))
***
A wczoraj wieczorem bawiłam się twórczo z karteczkami.
Wykonałam taką karteczkę
we fioletach i różach ozdobioną białymi kwiatuszkami:)
***


***
Dziś będąc na zakupach
...wpadł mi w oko ten prześliczny bawełniany materiał...
nie mogłam się oprzeć tym różyczkom i musiałam go kupić :))
Jest naprawdę piękny i uroczy w swej delikatności:)
***

***
Miłego tygodnia Wam życzę.
Dziękuję z całego serducha za wszystkie piękne słowa w komentarzach.
Sprawiają mojej duszy wiele radości :)

37 komentarzy:

  1. Różano też pięknie, a tkanina rzeczywiście jest fantastyczna! Również kupiłbym bez wahania. Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *Magiczna Fabryka-ślicznie Wam dziękuję;))Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, klimatyczna bardzo... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta karteczka, kwiatki są naprawdę urocze...
    Są zakupione czy też sama je robiłaś?
    A materiał... Jako że mam od jakiegoś czasu na róże tzw "fazę" więc i ten materiał niezmiernie mi się podoba...
    Gratuluję i zazdroszczę tak wspaniałego zakupu:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić, przepiękna i niezwykła:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana karteczka w sam raz na Dzień Matki !
    Jest cudna !!!
    I fioletowa ;-)
    Materiałek bardzo uroliwy, anieliczki będą miały wspaniałe suknie !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. *Jola_zola-slicznie dziękuję:)Kwiatki robię sama.Wycinam dziurkaczem z twardego papieru sklejam po dwa razem i podginam płatki. Na duże przyklejam małe:)
    Och ja tez mam "fazę"na różyczki:))Ciepło pozdrawiam;))
    *Moniś-ka-dziękuję ślicznie:)
    *Kaprys-slicznie dziękuję Agnieszko:)Och tak kupiłam materiał z myślą o Anielicach:))Ciepło Cię pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, piekna karteczka :) a materiał..mmm..marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka prześliczna! Materiał również! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. *Maggie-dziekuję pięknie;))
    *Biała Korona-slicznie dziękuje:))Pozdrawiam!
    *Karolina-sliczniedziękuje:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka mnie zauroczyła:)

    Również życzę Ci udanego, radosnego, spokojnego, twórczego tygodnia!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. *TuKara-dziekuję:))
    *Boei-pieknie dziękuję:)Cieplutko Cię pozdrawiam:))
    *Anulka-ślicznie dziekuje;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca - zapraszam do mnie po dyplom i wyróżnienie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka, a materiał BAJECZNY, też kocham takie różyczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna karteczka, a materiał też by mnie zauroczył ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka piękna, a materiał świetny !!!
    Zapewne stworzysz kolejne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka , a materiał ...przeuroczy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kartka i kwiatki na niej są super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. *Hania739-pieknie dziekuję:))
    *Annasza-slicznie dziękuje;))
    *Madzik-pieknie dziękuje;))
    *Kartkomania.com-ślicznie dziękuję:)
    *Romantyczna Dusza-dziekuję i pozdrawiam:))
    *Kacperm200-slicznie dziękuje;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczna karteczka i cudny material:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. *Alicja-slicznie dziękuje;))Serweteczki dotarły...są prześliczne.Dziekuję z serca za ten prezent!Kochana jesteś;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana,karteczka jest uroczo! Ślicznie te białe kwiatuszki wyglądają :)
    A materiał BOSKI! Ja takie cudności tylko na blogach i w sklepach internetowych (w zabójczych cenach)widzę.W normalnych sklepach znalezienie czegoś takiego graniczy tu z cudem. Zazdroszczę :)
    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  23. *Dorota-dziękuję pięknie:)
    *Jagna -slicznie dziękuje;))U nas jest taki malutki sklepik w którym Pani ma tylko bawełne i len i od czsu do czasu przywozi takie cudeńka:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Karnecik wspaniały, bardzo delikatny i piękny! A materiał rzeczywiście urokliwy, już sobie wyobrażam jakie cuda z niego u Ciebie powstaną:) Uściski ślę cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  25. *Bulma-slicznie dziękuję:))Bardzo mi miło:))Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczka jest świetna ..Kwiaty są piękne ..Wspaniała tkanina.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Taką chciałabym na dzień mamy, materialik romantyczny.Co z niego wyczarujesz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatna karteczka, śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Karteczka śliczna! Materiał również!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń