środa, 23 lutego 2011

Anielina i błękity...

Czy u Was też zrobiło się za oknami biało?
U mnie tak...zima znów na całego...brryyy...
***
Dwa ostatnie wieczory poświęciłam na uszycie tej oto Anielicy
w bieli i błękicie z malutkim serduszkiem.
***



***
A na dzisiejszy wieczór...razem z Anielicą będziemy czytać ulubioną Werandę.
...Anielina pięknie wkomponowała się w te ilustracje i artykuł o Wielkim Błękicie:))
***
***
W poniedziałek otrzymałam od Alicji wspaniały prezent
w postaci zestawu pięknych serwetek...och jak bardzo się cieszyłam.
Teraz czuję coraz większą mobilizację by coś ozdobić:))
Alicjo z całego serca Ci dziękuję...Kochana jesteś!
***
***
Życzę Wam miłego dnia i cieplutko Was pozdrawiam:))

43 komentarze:

  1. Też je uwielbiam ale teraz to ja już jedną Twoją Anielinkę mam i cieszy moje serducho! ;)Śliczna!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna.Delikatna i romantyczna...chyba i ja chcialabym przytulic Twoją anielice;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te błękity! Cudna Anielinka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. *Alicja-Jeszcze raz Alicjo bardzo dziękuję;))Oczywiści pokaże jak tylko mi się uda coś stworzyć:))Buziak!
    *Różany Anioł-dziękuję Kochany Aniele:))
    *Monia-ślicznie dziekuję i ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. *Janeczkowo-slicznie dziękuję;))
    *Reyes "El telar de mi abuela"-thank You:))

    OdpowiedzUsuń
  6. na bank Anielica uzalezni sie od Werandy :) znam to

    OdpowiedzUsuń
  7. Magia czy pokrewne dusze ... Też ostatnio zaczytywałam się w tym numerze "Werandy" :) Anielinka w błękitach prezentuje się bardzo delikatnie i pięknie. Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jak na razie slonko za oknem ale bardzo zimno brrrrr.
    Anielinka jak zwakle urokliwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekna :* cudna ma sukieneczke :*

    OdpowiedzUsuń
  10. *Joasia-ślicznie dziękuje:)
    *Magiczna Fabryka-ślicznie dziękuję:))Uwielbiam Werandę:))Och magia napewno:))Cieplutko pozdrawiam!
    *Atena-dziękuję Atenko:)Ciepłego dnia życzę;))

    OdpowiedzUsuń
  11. *Pappu-dziekuję:)Dziś wysłałam przesyłeczkę do Ciebie;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest idealne i wspaniałe Kochana - Pozdrawiam milunio i cieplunio, chociaż za oknem mróz, brrr...papa:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. *Anioły Anielki-slicznie dziękuję.Ciepłego dnia i twórczego;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Błękitna panienka jest cudna !!!
    Oj Werandy jeszcze nie kupiłam dobrze że mi przypomniałaś ;-)
    Mam nadzieję, że listonosza u Ciebie nie zasypało ... ;-)
    Będę czekała na prace deku z niecierpliwością !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Anielica jest przepiekna, delikatna i śliczna
    I gratuluje miłego prezentu, oraz trzymam kciuki za decu działania.
    Ściskam Marta :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. *Kaprys-ślicznie Kochana dziękuję;))Buziak!!!Och z naszą pocztą na wsi to różnie bywa :))
    Miłego dnia Agnieszko:):))

    OdpowiedzUsuń
  17. *Marta-slicznie Kochana dziękuje;))Och trzymanie kciuków sie przyda..:)))Buziak!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te wszystkie twoje Anieliny, a w niebieskościach szczególnie.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie za oknem słoneczko, ale niestety -12.
    Anielinka piękna. Ma przepiękną sukienkę. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako, że niebieskości to kolory. które należą do moich ulubionych -tę Twoją anieliczkę polubiłam najbardziej:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna anielinka, i sukienka w błekicie :)) Oj u nas też zima, a jak cudnie skrzypi pod nogami :))) Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też biało i mrożno!!
    Anielica sliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Anielica z serduchem przepiękna.Cały czas chodzi mi po głowie - może i ja bym spróbowała.Pozostaje to jednak jak do tej poryw sferze marzeń. Twoje Anielice są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne aniolki,piekne serwetki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna, taka niewinna z tym sercem;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna, delikatna jak Błękit anielinka! :)) U nas słońce za oknem, szkoda tylko, że śniegu nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej , jaki słodziak :) Ślicznie jej w bielach i błękicie , uroczy prezencik :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Mimo, że cała w niebieskościach, a nie w brązach, i tak jest prześliczna :)
    Z niecierpliwością czekam na prace w decu :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna anielinka, a w błękicie pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  30. *Jasmin-pięknie dziękuję:))
    *Ania-slicznie dziękuję.U nas też mroźno bardzo!!
    *Jolinka-pięknie dziekuje:))
    *Marzycielka-pięknie dziękuję i ciepło pozdrawiam:))
    *Aagaa-dziekuję i pozdrawiam:))
    *Gabraj -dziękuję!Kochana koniecznie spróbuj:)Slużę pomocą;))
    *Kasia-dziękuję, miło:)
    *Boei-pięknie dziękuje;)
    *Annasza-pięknie dziękuję...u mnie bez
    słoneczka:(
    *Romantyczna Dusza-slicznie dziękuje:))
    *Basiulula-dziękuję pięknie;))Pozdrawiam!
    *Apuni-ślicznie dziękuje:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna, i jak zawsze taka dopracowana, ja umiem tylko spodenki uszyć dla królika:D
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. *Zśmiechem przez życie-pięknie dziękuje;))Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna Anielina :) W takich zimowych kolorkach :D Ale z chęcią można się do niej przytulić :)
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. *Bo-Art-pieknie dziekuję i ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękna tkaninka w którą ubrałaś anielinę

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna anieliczka, ma swój urok;)
    Nawet w błękicie;)
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne są te Twoje anielice!!!! W tych błękitach wygląda jak Pani Zima:))
    Pozdrawiam gorąco w ten zimowy poranek

    OdpowiedzUsuń
  38. красивая нежная барышня :)

    OdpowiedzUsuń