sobota, 26 lutego 2011

Karteczka i mini dzbanuszek z pchlego targu...

***
I tak jak sobie zaplanowałam pojechałam na targ staroci...
och było tyle wspaniałych przedmiotów,
przywiozłam kilka fajnych rzeczy,
które oczywiście muszą przejść odczyszczanie i małe poprawki.
Już tyle mi się tego nazbierało ...
ale czekam na lato by móc popracować przy niektórych przedmiotach
na zewnątrz bo w domu nie mam tyle miejsca.
Więc obecnie mam mały składzik garażu:)
Po za tym to zmarzłam okrutnie...wróciłam sina....bryyy...ale warto było:))
***
Dziś troszkę poświęcam czasu na tworzenie
i tak pierwszy mój twór to karteczka
w czerni, bieli i ciemnym brązie...z dużą ilością kwiatów.
***



***
A tak prezentuje się mini dzbanuszek.
Z bliska jak się dobrze przyjrzeć to ma trochę rys...
spękań ...wydaje mi się ze chyba powstały ze starości,
ale właśnie one dodają mu niepowtarzalnego uroku.
Na fotografii tego nie widać...bo rysy są jak mgiełki.
***

***
Życzę Wam miłego sobotniego po południa...pełnego ciepła :)
Buziaki!

58 komentarzy:

  1. No właśnie miałam pisać,że nie widzę rys:D

    Kartoszka cudna:*:*:* No i ten jej klimat ach...:)

    Buziakuję:* U Was pewnie też zima i bielutńko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. *Joasiunia-dziękuję Joaś:)Tak u nas też zimowo..i ten straszny mróz...och a ja wiosny chcę!!!Buziaka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy jest , gratuluję udanej wyprawy :)
    A karteczka ...przecież Ty zawsze robisz śliczne :)
    Buiole

    OdpowiedzUsuń
  4. *Romantyczna Dusza-przeslicznie dziękuję za tak miłe słowa;)Kochana jesteś:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i dzbanuszek. Ja niestety dzisiaj ze staroci nic nie przywiozłam ! rozczarowane z koleżanka wróciłyśmy , bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi mi się też wiosna marzy:D Byle do maja:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka! Bardzo klimatyczna :) A dzbanuszek cudny! Też chętnie bym się wybrała na targ staroci, ale niestety daleko mam do najbliższego - wyprawa na cały dzień. Więc póki co pomarzyć mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  8. *Joasiunia-wiem coś o tym:))Ach maj...wiem wiem:))Milusio:)))
    *Kolorowy Ptak-ślicznie dziekuje:)Miło mi:)Ja na targi mam bardzo blisko bo zaledwie 20 km...chociaż mam ochote wybrać sięgdzieś na większe targi:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka oczywiście śliczniutka!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna karteczka :*
    kroliczek i notesiki juz do mnie dotarly wsystko przesliczne :* Ania az zakrzyczala z radosci na widok Kroliczka :* wszedzie z nim chodzila :) jeeszcze raz dziekuje i mam nadzieje ze bizuteria ci sie spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję udanych zakupów- czasem nawet warto dla nich zmarznąć;)
    Kartka w niepowtarzalnych, rewelacyjnych klimatach... Jakbym miała ją zatytułować,
    to byłoby: KRÓLOWA ZIMA...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka i bardzo pasuje do tego dzbanuszka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. *Pappu-ślicznie dziękuję:)To fajnie że wszystko już do Was dotarło:)super:)Miło mi,ze mogłam sprawić Ani radość:))Buziaczki:))
    *Boei-ślicznie dziękuję. Tak masz rację czasem warto zmarznąć:)Piękny tytuł:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała karteczka-kwiaty piękne..Dzbanuszek uroczy-czy to z Sandomierza??Pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna ta karteczka, jej widok przywołuje do mnie wspomnienia z dzieciństwa...sama nie wiem dlaczego.To chyba jej klimat.
    Dzbanuszek śliczny, rysek faktycznie nie widać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zdobyczy. Ja ostatnio też kupiłam parę drobiazgów:)Dzbanuszek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała zdobycz :) Za późno odczytałam Twój komentarz na moim blogu, trochę szkoda, ale mój Motyl obiecał mi, że w najbliższym czasie zabierze mnie na taki targ - nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  18. zaprsazm do mnie po wyroznienie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. *Vena7-ślicznie dziekuje:)Tak Moniko Sandomierz:))
    *Ania121971-pięknie dziekuje;))Bardzo mi miło:))
    *Bramsole-slicznie dziękuje:))
    *Fabryka Spokoju-pięknie dziękuje:)Buziaki posyłam;)Dziś byłosporo fajnych stylowych filiżanek a cukiernicy ani jednej.Szkoda ze nie wiedziałm jake Ci się podobają bobym Ci zakupiła:)
    I życze szybkiego wybrania się z Motylem na targ:)))
    *Pappu-dziękuję slicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje karteczki są cudowne!
    Dzbanuszek uroczy:)
    Szkoda że u mnie nie ma aż tak dużych targów staroci, żebym mogła zmarznąć jak je przeglądam;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekna ta porcelanowa amforka,cudny zakup.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Chwilke mnie nie było, i teraz nie mogę się napatrzeć na wysyp takich śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  23. *Z uśmiechem przez zycie-ślicznie dziękuję
    za bardzo miłe słowa...dodają skrzydeł:)Och to szkoda...a ja już nie wiem kóry raz tak zmarzłam na tych giełdach...i zawsze sobie mówię "po zmarznięciu" ze następnym razem przyjadę dopiero na wiosnę...ale tak tam wszystko kusi że oprzeć się nie mogę;))
    *Atena-ślicznie Atenko dziekuje;))Pozdrawiam:)
    *Gunnila-pięknie dziekuję:)Miło mi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka jak zwykle urocza i taka...Twoja w pełnym wymiarze. Dzbanek też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgoś, Twoje karteczki są niezmiennie pi ekne, mają charakter i kojarzą się z Tobą,
    a dzbanuszek cudny, szkoda ze ja nie mam w pobliżu zadnej klamociarni ani takiego targu...a moze to i lepiej, bo moje finanse strasznie by podupadły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna karteczka i cudna zdobycz:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. *Izary-Kochana pięknie Ci dziękuje:))Jest mi bardzo miło:))Och i tu masz rację...własnie przez to moje finanse podupadają...och ale oprzeć się nie mogę;)
    *Ludkasz-dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka sliczna.Taka własnie Twoja...
    Dzbanuszka zazdroszczę.Ależ cudo Ci się trafiło!!!!
    Pozdrawiam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakże tu nastrojowo i uroczo! Tyle pięknych rzeczy tu ujrzałam. Jestem pod wrażeniem i będę wracać, aby nasycić się Twoim klimatem. Niezwykłe kartki tworzysz. Amfora również stylowa i urokliwa. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczka - jedna z najpiękniejszych.

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczka dosłownie powala z nóg swoim uroczym pięknem;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna karteczka! Bardzo udane zakupy, dzbanuszek upolowałaś śliczny. Kto nie lubi takich zdobyczy :) Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. *Aagaa-dziękuję pięknie i pozdrawiam:)
    *Pracownia-filcer-ślicznie dziękuję za miłe słowa i odwiedzinki.Miło mi .Pozdrawiam!
    *Apuni-miło dziękuje:))
    *Szkatułka z wyobraźnią-Ola-ślicznie dziekuje;)
    *Magiczna Fabryka-ślicznie dziękuje i ciepło pozdrawiam:)Zdobycze lubi chyba każdy:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za komentarzyk, no dzisiaj podobno u nas ma być w plusie 4 stopnie, ale coś po stojącym śniegu, to ja tego ocieplenia nie widzę... Kochana, Ty dla mnie też jesteś Mistrzynią, nie tylko w tym co tworzysz, ale również jaka jesteś Kochana osóbką!!! Pozdrawiam milunio...papa:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna kartka i piękny dzbanuszek :) Ja ubolewam nad tym ,że kompletnie nie wiem gdzie szukać w swoich okolicahc takich miejsc :( Pozdrawiam ciplutko!

    OdpowiedzUsuń
  36. *Anioły Anielki-och u nas dziś strasznie zimno i wiatr.Och a ja tak wiosny chcę;))Dziękuję cielutko za miłe słowa bardzo mi miło:)
    Buziaki posyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  37. *Violetka-ślicznie Kochana dziękuję:)Och takie miejsca gdzie często mozna zakupić starocie są różnie organizowane. U mnie np.targi staroci są na giełdzie samochodowej:)

    OdpowiedzUsuń
  38. so beautiful waooow. Have a nice sunday
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna kartka,a dzbanuszek uroczy..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Kartka przepiękna :) bardzo mi się podoba. Dzbanuszek rewelacyjny - naprawdę można znaleźć super rzeczy na tych "pchlich targach" trzeba po prostu mieć oko do tego ;)

    Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  41. *Reni-ślicznie dziękuje;)
    *Szkrabeniek-slicznie dziekuję i ciepło pozdrawiam:))Tak,na tych pchlich targach można kupić wspaniałę przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przesliczna zdobycz, a karteczka bardzo elegancka! Pozdrawiam Malgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  43. *Alexls-slicznie dziękuje Kochana;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Peniu śliczna karteczka jak zawsze !!! a zdobycz super gratuluje szkoda ze kolo mnie nie ma takiego targu staroci:( Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popoludnia:) MONIA

    OdpowiedzUsuń
  45. karteczka piekna!!!tez uwielbiam takie starocie....pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  46. Kartka jest przecudna , a dzbanuszek po prostu bomba. Fajnie ,że go kupiłaś ,bo ma swój klimat.
    Pozdrawiam i życzę rychłej wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  47. extra zbanuszek - taki skarb mały:) karteczka jak zwykle elegancka:) pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  48. Kartka śliczna! Przywołuje wiosnę:) Wspaniały dzbanuszek upolowałaś, gratuluję! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  49. *Magiczna Przystań -dziekuje ślicznie i pozdrawiam:))
    *Kasianat-ja uwielbiam straocie bardzo:))Dziękuje i pozdrawiam!
    *Eniutek-ślicznie dziękuję i pozdrawiam:)
    *Edzia-slicznie dziękuje;))
    *Bulma-dziękuję pieknie;))Buziaki wielki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super karteczka, a i dzbanuszek niczego sobie.(:

    OdpowiedzUsuń
  51. *Cérie-dziekuje ślicznie i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapraszam po wyróżnienie... Pozdrawiam milunio...papa:)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Prześliczna karteczka,w moich ulubionych kolorkach,jak zwykle do pielęgnowana,dzbanuszek cudny,,pozdrowienia,buziaki przesyłąm

    OdpowiedzUsuń
  54. ładny przedmiot:) bardzo lubie białą porcelanę

    OdpowiedzUsuń
  55. *Anioły Anielki-dziękuje ślicznie:)
    *Brygitte-pięknie dziękuję:)Miło:)
    *Klaus-slicznie dziękuje;)

    OdpowiedzUsuń