poniedziałek, 14 lutego 2011

Ptaszka namaluję dla...

Cieplutko Was witam...choć za oknem mroźnie...brryy...
Dziś tak króciutko,
gdyż jestem bardzo zmęczona po pracy i muszę odpocząć.
***
Z całego serca dziękuję za tak liczne wpisy pod ptaszkowym postem...
to naprawdę dodaje skrzydeł i człowiek nabiera radości serca.
Jeszcze raz bardzo za to dziękuje!!
***
Tak jak obiecałam,
dziś w ten szczególny dzień Walentynkowy odbyło się losowane
przez Random.org
...i malutką ptaszynę namaluję dla
***
***
Gratuluję i proszę o adresik.
***
Cieplutko pozdrawiam i życzę pięknych Walentynek:))

17 komentarzy:

  1. Ups, wolę czekanie, bo jest szansa;-0
    Wylosowanej gratuluję, otrzyma śliczny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech mnie ktoś uszczypnie :)
    To się nazywa niespodzianka :) Tak marzyłam, żeby mieć kiedyś u siebie coś co wyszło spod Twoich rąk :) No i udało się. Bardzo bardzo dziękuję za ten wyjątkowy prezent :) Pozdrawiam ciepło Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje :* i zazdroszcze poprostuy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJE!!!!!
    ...i ide plakac ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Agatce:) Moze nastepnym razem to do mnie sie szczescie usmiechnie...
    A Ty Malgosiu wyspij sie porzadnie. Tydzien sie dopiero rozpoczal...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zwyciężczyni :)
    I tak ciut ciut zazdroszczę :)
    Peninio maila napisałam w sprawie Szuflady .
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje! A Ciebie Malgosiu i kazdego, ktory chcialby sie zabawic, zapraszam na zabawe na swoj Blog.
    Sciskam Cie Malgosiu
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy i po cichu zazdrościmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja też gratuluję i zadzroszę:)
    Pozdrawiam i zapraszam na moją walentynkową czekoladkę:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku;) taaakie cudownosci. Ja nie mam talentu do malowania i tym bardziej gratuluje zwyciestwa, bo jest czego :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szczęściara:)Ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje,a ptaszorka szkoda,że mi się nie udało wylosować...

    OdpowiedzUsuń
  13. BUUUUUU :( Smutasek ze mnie. Ale jestem mężna ocieram łzy i gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam po wyróznienie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń