wtorek, 1 marca 2011

Prezent od Lilavati

***
Jakiś czas temu otrzymałam piękny prezent od Basi -Lilavati...
taki od serca.
A jest to kalendarz...
Miałam pochwalić się nim już dużo wcześniej ...
ale od kiedy go ma
to cały czas używam, zapisuję i mam przy sobie...
więc się w końcu zmobilizowałam i fotki już są*
***
Dziękuję ślicznie za ten upominek Basiu!
Kochana jesteś!
***

***
U mnie sytuacja dalej nie najlepsza...a nawet jeszcze gorsza niż wczoraj...
...prześladuje mnie chyba jakiś pech w tym roku...
i czasem po prostu brakuje sił.
Moze to przejdzie i minie...och tak bym chciała Kochane
aby w końcu zaświeciło dla mnie słońce
***
Całusy posyłam!

26 komentarzy:

  1. Mam nadzieje , ze ten miesiac ,calkiem nowiutki bedzie dla Ciebie laskawszy !!! Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent!
    Słoneczka życzę i zmian na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę sliczny kalendarz.
    Trzymam za Ciebie kciuki i slę ciepłe myśli
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie lepiej, na pewno, zawsze w końcu przychodzą pogodniejsze dni...
    Kalendarz piękny:)
    Słoneczne pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być lepiej, więc głowa do góry!
    3maj się cieplutko!

    P.S. Piękny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz cudny! Ja też bym go cału czas nosila przy sobie, tak bardzo mi się podoba!

    A ty kochana trzymaj się! Ja w cieżkich sytuacjach staram się powtarzać jak mantrę: "Będzie lepiej, bo innej opcj nie ma".

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu,domyślam że chodzi o typowo życiowe sprawy
    ciężko cos doradzać ale posyłam ciepłe mysli

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozjaśni się nad Tobą niebo na pewno. Jak jest w pogodzie, tak jest i w życiu. Oby jak najszybciej. Kalendarz cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaświeci słoneczko, a nawet dwa. Życzę Ci tego.

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana piekny jest :) gratuluje cudny prezencik :*

    OODGANIAMY PECHA RAZ NA ZAWSZE!!!
    SIO UCIEKAJ :*

    buziaki i mooooc usciskow !!!!:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Peninko w końcu i dla Ciebie zaświeci słońce, bo taka jest kolej losu, że po deszczu jest pogoda! Pamiętaj, że nic nie trwa wiecznie i złe chwile tez miną, wiem to , bo sama 2 lata temu sięgałam dna...Musisz być silna! Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu wszystko złe w koncu minie. Bardzo w to wierzę, bo u mnie też wszystko jakoś się wali.
    U mnie za oknem swieci słoneczko, więc przesyłam Ci ciepłe promyczki.
    Kalendarz śliczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalendarz przepiękny !!!
    Kochana posyłam moc pozytywnej energii na wszystkie smutki i bolączki !
    Pozbądź się szybciutko złych nastrojów bo wiosna do nas idzie ;-)
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysyłam do Ciebie pozytywną energię ~~~
    Niech już Słońce zaświeci a smutki precz !
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu to jesteśmy we dwie :( Tak bym chciała Cię pocieszyć powiedzieć że będzie dobrze, ale nie umiem...wybacz :( Nade mną także wisi jakieś paskudne fatum...nic nie jest tak jak powinno...
    Jednam mimo to łączę się z Tobą w tych ciężkich chwilach, mocno ściskam :)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny prezent i piękna wiosenna anielinka :) Dużo ciepłych myśli ślę! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kalendarz, gdzieś mam taki wzór na xxx!
    będzie lepiej! ja tez mam cięzki okres w ale liczę ze wiosna pogoni tego pecha!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny notesik
    A słoneczko zaświeci zobaczysz;)
    Trzymam kciuki za Ciebie;0)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny podarunek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaświeci na pewno! Życzymy ci żeby z każdym dniem było lepiej! Trzymaj się cieplutko, głowa do góry, wszystko będzie dobrze!

    A prezent piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, mam nadzieję, ze już tylko słoneczko będzie świecic dla Ciebie i wszystko już będzie dobrze.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały prezent:)Życzę Ci wszystkiego dobrego, słonko na pewno dla Ciebie zaświeci, a wszystkie smutki a kysz do kąta.Pozdrawiam serdecznie .Ania.

    OdpowiedzUsuń
  23. trzymam kciuki by jak najprędzej to co złe było daleko za Tobą!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo... post z prezentem ode mnie:) że też wcześniej go nie widziałam; ale ja teraz mam tyle pracy, że wiele ważnych prac przeoczyłam;
    cieszę się, że trochę radości przyniósł i przydatny się okazał:)
    więcej miłych słów na na jego temat u Ciebie niż na moim blogu:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń