środa, 23 września 2009

Gazetkowa zawieszka...

Dziś zabiegana, zaganiana od rana...pakowałam scrapowe
wyroby na wystawę do P.Eli
Ustawianie i takie tam...w domu pustki nie ma scrapuszków :/
Pózniej znów pakowałam i przewoziłam tym razem
obrazy olejne i rzeźby pewnego starszego pana
na wystawę, którą zorganizowałam dla niego w domu kultury
i tak już zostałam w pracy od 12 do 20...
***
...zmeczona "zamknietymi oczami"
jeszcze wykonałam dziś takią gazetkową zawieszkę...
z pięknym szydełkowym kwiatuszkiem od doroty
(a kwiatuszków otrzymałam spory zapas)
*
A i jeszcze dziś moje zaskoczenie było wielkie
- dowiedziałm się ze w pobliskim MDK
będą organizowane warsztaty ze scrapu i decoupage
Musze się zapisać :))
Ale najpierw Kraków :)
*
Dziękuję za milusie słowa. Buziaki :)

12 komentarzy:

  1. Milo odpocząć po takim dniu;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ta podoba mi się chyba najbardziej...
    śliczna jest!
    gazetka to świetny podkład...
    uwielbiam twoje prace...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest:)
    naprawde bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna! szkoda, że nie uda mi się dojechać do Krakowa :( chętnie zmacałbym Cię :D ściskam i dobrej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa zawieszka :)

    Ech! mnie też w Krakowie nie będze :((( ale życzę Ci wielu wrażeń i super zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! Klimatyczna!
    Weźmiesz swoje prace do macania? Ponatychałabym się... Mam nadzieję, że zobaczymy się w Krakowie...
    Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Take a gift from me

    http://handcreations.blogspot.com/2009/09/i-got-gift-from-blogger.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, jak lubię takie takie....Małe, gazetowe i w brązach... Piękna!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj kobieto, a kiedy ty sypiasz?...podziwiam cie, ja nie daję rady...:)...koniecznie sie zapisz i pokazuj zdjecia po warsztatach:)

    OdpowiedzUsuń