środa, 3 czerwca 2009

Wyróżnienia :)

Dziś otrzymałam WYRÓŻNIENIE od Rachel za "za jej serce i cudną twórczość"...ach...
dziękuje kochana...jak miło na serduszku :)


***
A ja dalej przekazuję...i


wyróżniam :


Fioletowe Poddasze - za całokształt :)


Pomarańczowy Kot - za cudne pomysły :)


Muma po godzinach - za optymistyczną twórczość :)


Sanka - za urocze kociaki :)


Samborka - za pasję tworzenia :)


Hala- za to że niedawno poznałyśmy się na blogu :)
***


Gratuluję :)
***
Nowo otwarty sklepik. Zajrzyjcie koniecznie !

8 komentarzy:

  1. Dziekuję z całego serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi miło :) Dziękuję Ci. Serce masz wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peninko:)dziękuję:*Ty wiesz za co:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję!!!
    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Kochana, jest mi bardzo, bardzo miło :)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo !! dzięki wielgaśne!! czuje się wyróżniona!! a mogła byś mi na pisać maila co można napisać w tym liście w wędrownym?? bo moja ciemnota nie zna granic!

    OdpowiedzUsuń