czwartek, 19 listopada 2009

I znów motylkowy notes...

Ostatnio jakoś brakuje mi czasu...wszystko w biegu...
praca,szkoła, dwa stowarzyszenia, dom, treningi...
w między chwilach nadrabiam zaległości twórcze i zamówieniowe
i jeszcze teraz doszło kucie na angielski...
zastanawiam się tak czasem ...czy nie wziełam sobie za dużo na głowę :/
Przecież mogłabym żyć wolniej,
wylegiwać się przed telewizorem.... i takie tam...
.................................................................................
...ale tak nie potrafię...to poprostu nie mój styl...
***
Ale co tam...
nie będę Wam tu smęcić...o codziennosci...
pochwalę się wykonaniem kolejnego notesiku
z motylkiem,
tym razem w kolorze niebieskim.
Niestety dysponowałam tylko resztką tego papieru
i nie mogłam już wykonać karteczki do kompletu :(
***
Małe zbliżenie na ręczną wycinankę motylkową :)
Trochę krzywaśny i ma nierówne skrzydełka...

W środeczku...

I tył okładki...

Dziękuję Kochane za piękna słowa jakie piszecie,
mobilizuja mnie do dalszej twórczej pracy:)
Buziaki ślę!

18 komentarzy:

  1. Wow - naprawde jestem pod wrażeniem - papier cudowny!
    PS: Peninko - wysłałam wczoraj Tobie cosik - z okazji naszego poznania i na okoliczność mikołajek:) Daj znac jak dojdzie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, cudny ten notesik:) Jak się tak napatrzę, to dochodzę do wniosku,że nie potzafie tak pięknie, to może lepiej wcale...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny motylek, piękny notesik, a jakie śliczne wnętrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę tylko dodać zaproszenie po wyróżnienie - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe motylki tez nie mają idealnie równych skrzydełek. A notesik w idealnie moich kolorach:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. woow wow what a beautiful box, lovely details and colours

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, ten poprzedni w zestawie z kartką tekże piękny...takie w Twoim stylu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jest śliczny w dosłownym tego słowa znaczeniu... a że uwielbiam motyle to dla mnie tym bardziej :) jest właśnie taki o śliczny :) ps. wiem masło maślane ale wiadomo o co biega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowny jest! Ja też uwielbiam motyle...

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalna to ja nie będę ;) piękny notesik :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty się chwalisz notesikiem
    i on tez zasługuje na pochwałę
    piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny w motylki - czyli tak jak lubię :) Zazdroszczę ci go...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny motylkowy notesik! I jak ładnie wygląda w środku!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja raz jeszcze! Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super z tymi wszytskimi zawijasami! Niezwykle mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Motyl odlotowy!!!!!!!!!!!:)))))))

    OdpowiedzUsuń