sobota, 25 lipca 2009

Codziennik...

Tak jak obiecałam pokazuję album Codziennik.
Narazie jeszcze bez okładki
bo czekam na dobry pomysł, może wpadnie :)
Podkłady, bazy pod wpisy porobione z tekturek po bloku,
pociętew różnych wymiarach...
naprawdę takie nierówności fajnie wyglądają :)
***
**
...moje rozbiegane wpisy tu i tam ( oddajace mój charakter )
wraz z fotografiami
zrobionymy w danym dniu...

Wczorajsza kartka z Codziennika...

***
Chciałam serdecznie podziękować Anek za podarunek,
jaki otrzymałam przesyłeczką w piątek.
Będę się chwalić na blogu !
Dziekuję Aniu :)

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!!!Pozdrawiam :c)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie cudo! To jest po prostu fantastyczne!
    Cieszę się, że upominek dotarł (wysyłałam w poniedziałek, a z pocztą miewałam już duże problemy...) - nawet widzę go w jednym z wpisów :P
    Albumik będzie cudny! Aż sama chciałabym taki założyć - brak mi tylko Twojego talentu i cierpliwości do wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowy, świetnie się zapowiada, mam nadzieję, że będziesz pokazywała na bieżąco wpisy :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń