poniedziałek, 2 maja 2011

Melancholijna karteczka...

Ach jestem wróciłam do blogowego świata...tak jak pisałam wcześniej pozbawiono mnie internetu na całe trzy dni...a co za tym idzie dostępu do Was Kochane i z tej przyczyny nie poodwiedzałam Was na blogach, nie odpisałam jeszcze na wasze listy i nie wysłałam przesyłek bo adresów brak...ale postaram się wszystko nadrobić jak najszybciej;)

Pogoda tak ogólnie fatalna, pada deszcz i jest bardzo zimno...miałam wolne od pracy więc wygrzewałam się z kawą pod kocykiem.

A dziś zapraszam Was do nowej zabawy w Szufladzie z mapką i szablonem.Przygotowałam mapkę do tego wyzwania a tak przedstawia się moja interpretacja.Melancholijna karteczka na urodziny.





Przez malutką chwilkę poprawiła się pogoda a nawet można było ujrzeć kilka promyków słonka,więc wyszłam z aparatem by z fotografować jabłoń...tak pięknie zakwitała.



Dziękuję Wam z całego serca za miłe słowa i komentarze.Pozdrawiam ciepło:)

44 komentarze:

  1. Piękna kartka. Jak tylko znajdę czas to na pewno spróbuję sił w tworzeniu kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka, aż dech zapiera!
    A jabłoń to jedno z czterech moich ukochanych drzew (drugie to lipa, trzecie modrzew, a czwarte buk) - przepiękna fotografia bladoróżowych kwiatów. I pomyśleć, że jabłka z tego będą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jak zawsze śliczna. Bardzo melancholijna i w moich ukochanych brązach. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta karteczka...
    nie wiem co powiedzieć...
    tyle emocji wywołuje...
    przepięknie skomponowana, idealnie dobrana kolorystycznie...
    takie ciepło z niej bije...
    przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. *MamaKini-ślicznie dziękuję.Zapraszam:)
    *Ewa-pięknie dziękuję.Ja też bardzo lubię drzewa...tak jakoś dobrze na mnie wpływają:)Mają energię;)Buziak!
    *Kiciula-slicznie dziękuje:)
    *Ania-pięknie dziękuję Aniu:)
    *Jola_zola-dziękuję za miłe słowa...tak ciepło na duszy!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna karteczka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. *Asia,Magiczna Fabryka-dziękuję ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest:)Nic dodac nic ując:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jest!!!
    pozdrawiam spod kocyka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. *OriBella,Asica.p,Maggie-slicznie dziękuję:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka jak zawsze cudna Małgoś:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka, ma niesamowity urok:))

    OdpowiedzUsuń
  13. *Joasiunia,Hania739-dziękuję pięknie zamiłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kartka jest rewelacyjna ;)
    i te kwiaty są super

    OdpowiedzUsuń
  15. *Kacperman200-dziękuję ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znow Ci sie udala !!! Ciepelka zycze ! Ag

    OdpowiedzUsuń
  17. *Agnicy-dziękuję pieknie;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kartka - to naprawde bomba! Bardzo mi sie podoba.
    Sciskam. Janka

    OdpowiedzUsuń
  19. *Janya-dziękuję to bardzo miłe:)Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna, romantyczna i delikatna...:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka prześliczna. Ja lubię Twój styl. Aha! Zapraszam do mnie na candy http://dysiaczek.blogspot.com/2011/05/majowy-sodziak.html.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna, romatyczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. *Boei,Dysiak,Lalavati-dziękuję ślicznie,milutko mi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam już w Szufladzie. Jest przepiękna, czarująca po prostu!
    Zapraszam do siebie, jest nowa zabawa, potrzebne opinie ;-)
    http://skarbnicaduszy.blogspot.com/2011/05/chetnie-wymienie-nowa-zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako mała dziewczynka baaaardzo lubiłam cykl filmowy "w starym kinie" i ...sentyment został mi do dziś. Bardzo lubię takie klimaty!PIEKNA!
    Pozdrawiam Cie Małgosiu gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za odwiedzinki i Twoje miłe słowa...
    Piękna karteczka w retro klimacie...I ma coś ze "starego kina", jak już wspomniała Kasia...
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. PIĘKNA KARTKA W MOIM STYLU RETRO...
    KOCHAM TE FOTKI PRZEDWOJENNE MAJĄ DUSZĘ!
    POZDRAWIAM MAJOWO I ZIMOWO HM KU MOJEMU ZDZIWIENIU ZA OKNEM KWITNĄ TULIPANY A BEZ MA PĄCZKI I PADA ŚNIEG !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem i bede pod wrazeniem Twoich kartek, piekna jest!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna karteczka :)) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie piekna karta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. *Kajka,Kasia, Kasi,Anielina,Mazanka,Bree-przeslicznie Wam dziękuję za miłe słowa...to dla mnie bardzo budujące,dodaje skrzydeł:)Ciepłe pozdrowienia i myśli posyłam;)Uwielbiam motywy retro:))

    OdpowiedzUsuń
  32. *Marzycielka,Atena-dziękuję za miłe słowa:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna kartka! Jak zawsze świetna kompozycja.

    U mnie dziś też kiepska pogoda, a brat mi podrzucił mojego chrześniaka na kilka godzin, muszę go zabawiać w domu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. *Wioletta Sz.-dziękuję ślicznie:)
    Tak pododa fatalna...bry nic tylko siedzieć w domu a dziś musiałam wyjść do pracy....ech tak mi się niechciało....
    Miłej zabawy z chrzesniakiem:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycająca kartka, chciałabym taką dostać na urodziny, a właśnie dziś swoje świętuję :) A jabłonka cudna! Szkoda że pogoda spłatała nam niemiłego figla, dziś wyjęłam z szafy zimowy płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chrześniak właśnie pojechał do domu, w Tychach przed chwilą zaczął padać śnieg :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna kartka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam zapach kwitnącej jabłonki.Jak mnie odcinają od internetu to zaczynam wariować,ale po chwili stwierdzam,że ma to swoje dobre strony bo zabiram się za zaległości książkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna, romantyczna karteczka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham zapach kwitnącej jabłoni.Karteczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń