środa, 22 września 2010

Wymianka z Jagą

Już jakiś czas temu umówiłyśmy się z
na wymiankę.
I wczoraj paczuszka do mnie dotarła
a w środku odnalazłam same piękne rzeczy!
***
Oczarowały mnie i bardzo ucieszyły:)
Agnieszka tworzy cuda...jestem pod wrażeniem jej twórczości !
***

***
Fantastycznie wykonana karteczka w brązie i zielni...bardzo urokliwa :)
***

***
I prześliczny bizuteryjny komplecik;naszynik i kolczyki.
Bardzo orginalny i w klimacie który lubię:)
***
***
Dziękuję bardzo Agnieszko za wymiankę :)
Jest mi bardzo miło a w sercu ciepło.
***
Ślę uściski i buziaczki oraz moc pozdrawień!

17 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik otrzymałaś, no i prosto od serca, więc na pewno będzie się dobrze nosił:-)
    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj śliczne te prezenty, zazdroszczę:)
    Uwielbiam podarki zrobione ,,prosto z serca'', sama też lubię podarować coś co zrobiłam sama:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny komplecik i karteczkę dostałaś :)
    przejrzałam szybciutko twoje ostatnie wpisy i komentarz wpiszę jeden tutaj: rewelacja :D cudne prace! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Какая красота! Поздравления!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny prezent dostałaś !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:)Wymianki sa super.Gratuluję prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka i bardzo piękne przedmiociki!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że same wspaniałości Pani dostała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna wymianka MAlgosiu! Tylko pozazdroscic!
    Pozdrawiam cieplutko!
    xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze się ,ze przesyłka doszła!!!Ja wciąż walcze z fotkami Twojego Janiołka...chce pokazac wszystkim jaki ona piękny i denerwuje się bo ów piękności nie moge w moim obiektywie uchwycic:(!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska wymianka. Prawdziwe piękności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne prezenty otrzymałaś !!!
    Wymianka wspaniała !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale prezenty ostatnio otrzymujesz:) Serdecznie gratuluje i goraco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Od razu widać, że "od Serca" Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostalas same piekne rzeczy, wymianki sa swetne.
    Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń