sobota, 10 marca 2018

Idealny na każdą okazję ...papier kraft

Papier kraftowy, jest moim skromnym zdaniem idealny na każdą okazję :)
Papier fantastycznie pracuje z mediami i pięknie prezentują się na nim biele.
Tym razem wykonałam Planer ślubny dla moich znajomych, przyszłych nowożeńców.
Na początku przez maskę nałożyłam gesso i pochlapałam trochę tło białą  mgiełką, a gdy wszystko wyschło zaczęłam naklejać warstwy i ozdabiać. 
Na koniec wszystko pobieliłam za pomocą gąbki i białej farby akrylowej. 
Mam nadzieję, że sprawię tym planerem trochę radości moim znajomym w tym jakże zabieganym, ale też wyjątkowym czasie.


 ***
Tak kilka dni temu inspirowałam w Decoratorium 
***
Pozdrawiam!

59 komentarzy:

  1. Bajeczny planer, na pewno ucieszy nowożeńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią użycia papieru craftowego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham ten papier!
    Planer rewelacyjny!

    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca w takim połączeniu kolorystycznym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, u Ciebie każdy papier jest idealny...
    Piękna praca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny Planer ślubny! Gosiu, Twoje zdolne rączki wszystko zamieniają w cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kompozycja na okładce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że papier kraftowy jest świetny! Ale Ty umiesz wydobyć z niego to, co najlepsze! :) Piękny planer! ;) Na pewno ułatwi życie przyszłym nowożeńcom (ja nie mam i żałuję :P).

    OdpowiedzUsuń
  9. Your friends will be very pleased with this lovely wedding planner, it looks great. The Kraft paper is beautiful with all the white and natural coloured decorations.

    greetings,
    Ank

    OdpowiedzUsuń
  10. Papier kraftowy faktycznie z bielą wygląda super, a u Ciebie to już całkiem ekstra :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! Bardzo pasuje na tę okazję!Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny planer. Kolorystyka genialna. Bardzo ładne fotografie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne rzeczy wyprawiasz z tym kraftem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, fajne kolorki takie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny planer. Kolorystyka genialna. Bardzo ładne fotografie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)
    สล็อต ออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny planer, napewno pomoże, umili czas a później będzie pamiątką z przygotowań

    OdpowiedzUsuń