czwartek, 15 marca 2018

Album z tkaninową okładką

Dziś chciałam pokazać Wam album  z tkaninową okładką z firmy Eco-scrapbooking.
Bardzo lubię je ozdabiać, bo można uzyskać na tkaninie fantastyczny efekt. 
Postanowiłam ozdobić go bardzo delikatnie i w naturalnych kolorach.
Na początku przez maskę nałożyłam gesso i pochlapałam trochę tło białą  mgiełką, gdy wszystko wyschło zaczęłam naklejać warstwy wianka a na nie kwiaty z tkaniny.
Na koniec wszystko po tuszowałam za pomocą gąbki i białej farby akrylowej. 
Taki album może być pamiątka na każdą okazję . To moja inspiracja dla Decoratorium.





***
Do usłyszenia

40 komentarzy:

  1. Świetna okładka! Taka naturalistyczna, rewelacja"_

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna okładka! Przepięknie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny taki stonowany kolorystycznie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album, świetne te kwiaty i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Wciąż przymierzam się do swojego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny albumik, świetnie dobrane ozdoby i zgrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna okładka! Aż chce się na nią patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń