niedziela, 18 marca 2018

Łapacz snów z wilkiem

Witam Was bardzo serdecznie! 
Dziś przybywam do Was z taką oto inspiracją,która przygotowałam dla sklepu Warsztat-24: jest to  plaster drewna z łapaczem snów i z wilkiem. Plaster pomalowałam białą farbą akrylową a później nałożyłam gesso przez maskę. Po wyschnięciu popryskałam mgiełkami. 
Kiedy schło mi tło w miedzy czasie wycinałam elementy z papieru marki 13Arts z kolekcji UNTIL DAWN . Ułożyłam całość i nakleiłam na plaster drewna warstwowo. Na koniec potuszowałam wszystko za pomocą gąbki białą farbą akrylową i pochlapałam mgiełkami. I praca gotowa.




***
Pozdrawiam i zapraszam do sklepu Warsztat24

46 komentarzy:

  1. Cudownie :) Przydałby się taki do sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i bardzo oryginalny łapacz snów. Wspaniała praca Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaparło mi dech - szałowa praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego jeszcze nie widziałam! Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalna praca:) Nic tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca jest niesamowita! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta praca z wilkiem jest fantastyczna, wow 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest niesamowity, wooow! Oczarował mnie zupełnie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś niesamowitego! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a beautiful and very original dream catcher. great job for the guest :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń