poniedziałek, 30 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku...

Witajcie! 
Już za niedługi czas minie kolejny roczek i zacznie się nowy...a jaki on będzie zobaczymy... 
co nam przyniesie hym...tego nie wie nikt...   
*** 
 Chciałbym bardzo Wam podziękować za wspólnie spędzony czas, który był pełen pięknych myśli i wrażliwości serca . Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, listy, odwiedziny, które dodawały mi przez ten cały rok twórczych skrzydeł i ogrzewały moją duszę. 
 Cieszę się, że w tym roku udało mi się osobiście spotkać i porozmawiać (z artystycznymi duszami z blogowego świata) z- Kasią w Sandomierzu, 
Novinką i Madzikiem-po raz kolejny i z Anetką oczywiście też :) 
Poznałam...(mam nadzieje,że nikogo nie pominę) : Dorotę, Izunię, AnięMałgosię, Aśko, Mariusza, Karinkę, Agnieszkę, Jolę
 Mam nadzieję, że tych spotkań w tym nowym roku będzie dużo więcej:) 
***
 Było też kilka małych sukcesów, wyróżnień i nagród za scrapowe prace (tu się chwalę -wybaczcie). Dołączyłam do kilku DT -Stonogi, CraftFun, Crafty Moly i gościłam na kilku blogach Gościnnie Scrapujące Polki-pazdziernik, 13arts -inspiracja do wyzwania-październik,
sklep Ewa.pl-marzec, TricksArt -grudzień

A w życiu różnie - (choć był to smutny rok),pełen stresu, łez i porażek...
ale były też chwile uśmiechu i dobrych dni...

 Dziękuję, że jesteście!


A na ten Nowy Rok 2014 życzę 
Wam wszelkiej pomyślności, radości, pięknych chwil, miłości, 
dobrej przyjaźni, uśmiechu, spełnienia marzeń i nadziei,
 zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów. 
*** 
 Życzę Wam szampańskiego i udanego Sylwestra pełnego cudownej zabawy. 
Ja spędzam go jak co roku w domu z Miśkiem...w tym roku  niestety tylko przy herbatce i ciasteczkach...
*** 
 Buziaczki Kochani-do zobaczenia w przyszłym roku!

29 komentarzy:

  1. Dziękuję, że upiększasz mój świat...
    Na Nowy Rok życzę Ci wszelkiej pomyślności i szczęścia... Niech będzie weselszy, spokojniejszy, przyjemniejszy...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie, naj naj naj najlepszego na Nowy 2014 Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiaczku, spokojnego i kreatywnego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego! Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślności na ten Nowy pełen niespodzianek Rok , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i ja również życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    U mnie też Sylwester domowy, z mężem, siostrą i znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Dla Ciebie również wspaniałego zakończenia 2013 i cudownego 2014!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie lepiej!
    Szczęśliwego Nowego Roku ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego! Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku
    z marzeniami o które warto walczyć,
    z radościami którymi warto się dzielić,
    z przyjaciółmi z którymi warto być i
    z nadzieją bez której nie da się żyć!

    Wszystkiego dobrego Gosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego! Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Nowy Rok 2014 Wszystkiego Dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałego Nowego Roku 2014-tego:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego na nadchodzący rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu...Jesteś scrapową czarodziejką...dla mnie też jednym z wspaniałych momentów mijającego roku było spotkanie z Tobą:) dziękuję i życzę Ci Kochana by ten Nowy Rok przyniósł Ci tylko to, czego pragniesz i rozwijał przed Tobą twórcze mozliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego! Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczesliwego Nowego Roku Tobie i Twoim najblizszym zycze.)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana- życzę Ci samych szczęśliwych i radosnych chwil. Weny i pomysłów bez końca. Pozdrawiam Cieplutko-Francesca.

    OdpowiedzUsuń