piątek, 6 grudnia 2013

Opakowania na świąteczne słodkości i kolędownik

 Dziś chciałam pokazać Wam dwa opakowania na świąteczne ciasteczka i pierniczki.Taki małe prezenciki, można podarować bliskiej osobie na święta od serca. Opakowania wykonałam z cudownych papierów -Galerii Papieru i ozdobiłam tekturką z Wycinanki.
***

***
I dziś też chciałam pokazać Wam album z kolędami. 
Album wykonałam z papierów Peace&Love i ozdobiłam je wycinankami Crafty Moly.



Do wykonania pracy użyłam produktów ze sklepu Crafty Moly
***
Ciepło Was pozdrawiam!     

18 komentarzy:

  1. Piękne opakowania i piękny album.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolędowy album jest po prostu przecudowny! :)
    no i świetne opakowania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki album na kolędy to po prostu arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  4. album -BAJKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pudełko cudne ,własnie dziś piekłam białe kruche ciasteczka z cukrem...gdyby miały takie pudełeczko na pewno smakowały by niebiańsko :)
    dziękuję za piękny pomysł i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu przepiękne! Brak mi słów... :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. album prześliczny:) a opakowania jak dla mnie już nie muszą mieć zawartości są genialne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolędownik - zarówno nazwa, jak i wykonanie to coś pięknego! Pomysł bardzo mi się podoba, w sam raz na prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania na słodkości są urocze. Dostać taki prezent, to prawdziwy skarb!
    A kolędownik, to świetny pomysł! Wykonanie, tradycyjnie na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty pięknie opakowane to jest to....Albumik ma duszę....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo miałaś fajny pomysł na opakowanie ale kolędownik mnie urzekłKto teraz pamięta słowa kolejnych zwrotek?A przecież kolędowanie to taka piękna tradycja. Fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczny ten album z kolędami...ach,rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, pomysłowe, klimatyczne prace! A album po prostu- cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu !
    Kocham Twoje prace ! Są takie cudne i pomysłowe !!!
    Pozdrawiam Agnieszka
    p.s. Wpadnij do mnie na świąteczne Candy ;-)

    OdpowiedzUsuń