środa, 17 października 2012

Prezent od Cheni...

Och któż nie lubi otrzymywać prezentów...? Ja bardzo lubię...zwłaszcza takich wykonanych od serca ale lubię też obdarowywać innych małymi drobiazgami -tak prosto z duszy...
***
Dziś chciałam Wam pokazać kolejny cudowny prezent ,którym obdarzyła mnie Chenia z bloga http://uroczydetal.blogspot.com/.
Tak niespodziewanie przypłynęła do mych rąk cudowna przesyłka a w niej pełno uroczych skarbów...
piękny duży woreczek z szydełkową aplikacją, mały haftowany woreczek z ukrytym zapachem, delikatne jak mgiełka -szydełkowe kwiatuszki,w których się po prostu zakochałam (wspaniałe wykonanie i kolor) oraz pudełeczko ze ślicznymi muszelkami....
***
Ach jak wiele radości wkradło się w moje oczęta...wszystko oczarowuje ! 
Dziękuję Ci  bardzo...bardzo...uściski !!!





Posyłam Wam serdeczne pozdrowienia...dziś u mnie był ciężki dzień i czekają mnie męczące kolejne dni...
czuję, że mój organizm już nie wyrabia...

26 komentarzy:

  1. Mysle ze podolasz tym ciezkim dniom a obdarowana zostalas pieknie muszelki sa sliczne..wytrwalosci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty :)
    Lepszego samopoczucia życzę :))) Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny prezent:)przesyłam pozdrowionka aby Ci się samopoczucie poprawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięne prezenty, a ty dbaj o siebie kochana dla siebie i dla nas;-))) Dużo sił zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prezenty , sama bym je przygarnęła...Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Peninko słodka posyłam Ci wiaderko siły!
    Trzymaj się!
    Zmory sio...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno piękniejsze od drugiego.
    Trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny upominek! Trzymaj się cieplutko i nie poddawaj się! Pozdrawiam Francesca

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny prezent w świetnej kolorystyce... dobro wraca :)
    życzę Ci Peninia moc zdrówka, sił i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna niespodzianka:)Pozdrawiam cieplutko,miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, piękna przesyłka a te szydełkowe kwiatuszki, piekne, delikatne, aż chce się sięgnąć po wszydełko!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ to wszystko jest piękne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Łooo, jakie cudowności! Te kolorki! Miodzio!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne prezenty gratuluje, pozdrawiam Aga z NiebieskoMi

    OdpowiedzUsuń
  15. przelsiczny prezencik a muszelki superowe pozdrawiam ceipluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezencik śliczny ! Dbaj o siebie i łykaj witaminki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielu sił i zdrówka :) Muszelki własnoręcznie zbierane nad Adriatykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prosolution pills nr1 formel for kids has become the latest fat loss formula for those who hate to work out due to increased
    energy production.

    My web-site - Male Enhancement oil

    OdpowiedzUsuń
  19. A calorie intake under 1200 calories isn't enough for adequate vitamin and mineral deficiencies. Even Jose Canseco, a professional baseball player who publicly admitted to steroid use, noted one can better them self without steroids and simple" program of weight lifting. Like appetite suppressant qnexa milk thistle, since these plants are members of the clergy.

    My web site; Weight Loss Supplement

    OdpowiedzUsuń