piątek, 20 lutego 2009

Marzę o tym...

...tak... zakończył się ciężki tydzień pracy i zaczyna weekend. Może uda mi się w końcu odpocząć...posiedzieć przy kominku z kawą i ksiązką czy nawet obejrzeć film - marzę o tym- ale znając zycie to nie usiedzę spokojnie przez pięc minut w jednym miejscu...Czy to jakiś objaw ADHD hym?
A tak wogóle to jestem trochę rozczarowan. Myślałm, że bedą czekały na mnie w domu dwie przesyłki z craft4you i scrapart'u, które zamówiłam w poniedziałek a tu nic nie dotarło.
Snułam takie plany na wykonanie kilku rzeczy. Muszę nauczyć się cierpliwości...
A w tym tygodniu powstały takie o to malowane Aniołowe kubeczki - niebieski i żółty...






Acha... słodkie Candy.
Wspaniałości rozdaje tym razem :




Kiedyś trochę krzyżykowałam...może znów znajdę czas... :)

3 komentarze:

  1. oba są śliczne, chociaż żółty szczególnie mi się podoba...herbatka z takiego kubeczka, ah...
    życze spokojnego i twórczego weekendu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podobają Twoje kubeczki :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie mogę to napisać. Fantastyczne kubki!

    OdpowiedzUsuń