czwartek, 19 marca 2020

Album ślubny...

Cześć! Jak u Was ? ja zdrowie ...mam nadzieję, że wszystko dobrze ... co robicie aby się odstresować? Ja zasiadam częściej w pracowni ...by zając głowę i ręce... 
Dziś chciałam pokazać Wam albumik DL na ślub wykonany od podstaw z najnowszej kolekcji papierów Studio75. Do tego przygotowałam krótką zapowiedź warsztatów online. 
Zestawy do warsztatów do wykonania albumu zakupicie w sklepie u Anetki -Studio75  ( już po weekendzie) - każdy kto zakupi zestaw dostanie ode mnie link do bezpłatnego filmu instruktażowego.  Film będzie dostępny na początku kwietnia. 
Link do filmiku - zapowiedź : https://www.youtube.com/watch?v=lmSIg_WDFRo







***
Pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. Śliczny albumik, komplecik na filmie pięknie się prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały podręczny albumik :) śliczne sa te kwiaty na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny albumik, Gosieńko. A ja właśnie kończę duży album ślubny (30x30)z tej właśnie kolekcji.
    Trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album... choć powiem Ci, że stresik jest czy ślub mojej córki 25 kwietnia odbędzie się :) Ale jesteśmy dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ och to na pewno...trzymam kciuki oby wszystko było dobrze i by się udało :)

      Usuń
  5. Wspaniały albumik ślubny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album, prezentuje się idealnie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, piekny album! sama na craftwawie pokusiłam się na te papierki i czekam na wolną chwilę, aby je pociąć i coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ To wspaniale, z przyjemnością obejrzę Twoje prace :)

      Usuń
  8. Przepiękny album! Ja jeszcze do albumów nie dojrzałam, może kiedyś :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny albumik. Przepiękna, delikatna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny album.
    Jest w bardzo ciekawej formie zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękny! Aż chce się do niego zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny, lekki i bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknym delikatny i bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny album, ciekawie rozkładany w środku! Zainspirowałaś mnie! :) Dawno nie robiłam albumików, a takie niewielkie albumu aż miło się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowie umiarkowanie, ale jak widzę takie piękności to od razu humor się poprawia. Piękny album!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie delikatna praca. Zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń